Tuesday, June 11, 2013

Gadis 13 Tahun Lari Ikut Kekasih. Dimana Salahya?

SITI RAHAYU (kiri) dan suaminya, Zamri bersama anak kedua mereka, Siti Nur Ratna Sari menunjukkan gambar dan poster Siti Nur Nilam Sari di Melaka semalam. 

MELAKA - Sepasang suami isteri kini bingung memikirkan nasib anak gadis mereka yang menghilangkan diri dari rumah neneknya sejak lima hari lalu. Zamri Ajid, 39, dan Siti Rahayu Amat, 35, berkata, Siti Nur Nilam Sari, 13, dipercayai mengikut teman lelakinya yang dikenali sebagai Riduan.

Menurut Siti Rahayu, ketika hilang pada 4 Jun lalu anak gadisnya yang berkulit hitam manis memakai baju-T berwarna putih dan baju sejuk kelabu serta berseluar jean sambil membawa beg tangan berwarna hitam.
Katanya, pada malam sebelum kejadian, dia dan suami sempat makan malam bersama Siti Nur Nilam Sari sebelum menghantar gadis itu ke rumah ibunya di Kampung Gedung Lalang, Bukit Rambai pada pukul 11 malam.

"Bagaimanapun, pada pukul 1 petang esoknya, saya dimaklumkan oleh adik saya bahawa Siti Nur Nilam Sari sudah tiada di rumah," katanya pada sidang akhbar di sini semalam. (Kosmo)

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Apakah kerajaan tidak merasa bertanggungjawab atau bersalah?

1 comment:

ibid67 said...

anwar brahim yg bersalah! !! !!!
hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails