Monday, April 29, 2013

Husam Jawab M/Dlm Negeri, Saya Insensitive & Biadab?












"Respon Balas terhadap Kenyataan Menteri Dalam Negeri Dato Seri Hishamuddin Hussin

Merujuk kepada kenyataan Menteri Dalam Negeri Dato Seri Hishamuddin Hussin berhubung insiden pembunuhan Timbalan Pengarah Kastam, arwah Dato Shaharuddin B Ibrahim yang menyatakan bahawa saya tidak sensitif dan biadap, saya ingin menegaskan bahawa saya menyentuh perkara ini untuk menyatakan kesedihan terhadap kejadian yang menimpa arwah - pegawai tinggi kerajaan yang terlibat dengan penguatkuasaan.

Kedua, saya mengutuk sekeras-kerasnya pihak yang tidak berperi kemanusiaan. Saya bertegas mahu Kerajaan khususnya Menterinya bertindak cepat mengesan penjenayah yang melakukan heinous crime ini. 


Adakah ini menjadikan saya insensitive dan biadab? Rakyat dan warga kastam dan anggota agensi penguatkuasaan  juga tertunggu tindakan Kerajaan ! Kenyataan Hishamudin hanya utk menutup malu bila kerajaan interim gagal menunjukkan kebersamaan mereka dgn tidak mewakilkan walau hanya seorang menteri dr 28 orang menteri dan 40 tim menteri.

Dato Paduka Haji Husam Musa
28 April 2013
husammusa.com
dinarkel.net"


Malam tadi di Putrajaya.

Majlis Tun Dr Mahathir dan Ustaz Azhar di Putrajaya malam tadi.
Pelakun Mustafa Kamal, Ust Azhar  turut datang memberikan sokongan kepada Husam di Putrajaya

Lihat sebelum ini...
E-Buku IH-69: PAS (PR) Bebaskan Putrajya.

E-Buku IH-69: PAS (PR) Bebaskan Putrajya.
 

3 comments:

musafirlalu said...

Memang memalukan kerana arwah adalah pegawai ke 2 tertinggi dalam Kastam dibawah agensi Hisham. Mereka hanya akan datang jika ia menguntungkan mereka sahaja dan inilah sikap hipokrit dan tanpa merasa malu menuduh Husan pula biadap. Siapa sebenarnya yang biadap atau mungkin kerana puak-puak Umno merasakan pengundi Putrajaya akan berpaling tadah yang membuatkan mereka marah. Mana perginya calon Umno, Ku Nan yang angkuh itu.....!!!!!!!

Anonymous said...

Mereka tidak datang melawat kerana tiada impak yg besar dlm berkempen. Mereka juga tahu kakitangan kerajaan tidak berani mengundi PR.
Tidak perlu berkempen di Putrajaya kerana K/tangan kerajaan amat patuh dgn kerajaan BN.
BN adalah ketua mereka.
Simpati dgn sahabat2 dikalangan k/tangan kerajaan kerana belum merdeka.

Anonymous said...

Hidup BN.Down Pakatan, Parti pemfitnah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails