Saturday, May 04, 2013

Lihat, Selambak IC " orang mati " Berterabur Di Sini..

Oleh Albanjari



Hakikatnya apa yang kalian lihat di blog atau di FB sekarang, tak akan dapat ditatap melalui saluran tv kerajaan atau media massa milik UMNO. Contoh mudah lambakan IC yang terbarai dari seguni IC untuk siapa?

Walau apa taktik yang BN dan UMNO guna, ini kali aku tetap yakin, "i dont think BN will get its 2/3 majority -"

Perbezaan capaian media UMNO dan PR..berikutan kekangan haramjadah UMNO kepada PR utk mendapat ruang media , PR menumpukan kepada Media alternatif... semua peringkat/ lapisan org org PR mengikuti sumber Internet. You tube, Bloggers, facebook, Tweeter... akhirnya sumber PR lebih hebat, lebih terkini dan telus... akhirnya org org UMNO berhujah menggunakan sumber berita TV1, 2 dan TV3 suku....yg paling moden sumber mereka di cyber pun telah di pornokan oleh UMNO... sekarang lihat hasilnya., - MAAB

(*)Maaf tajuk agak keterlaluan, pemilihan elemen "orang mati" dan kubur, difikirkan tepat dalam konteks BN yang akan dikuburkan rakyat selepas 5 mei ini. mengapa "IC orang mati" pula dipilih? Kemungkinan ramai yang terpaksa sakit jantung... kioookkk mati, melihat BN tidak lagi berkuasa....! aduyaiiii...apa macam ?



Foto diatas ni, nak putaq lagu mana pulak haa? Harap sungguh gambaq ni sekadar foto yang rubbish, foto yg telah diphotoshopkan oleh penjahat2 siber - tetapi jika betul..banglayu2 ini pasti tidak akan berani nak tunjuk muka esok kat tempat undi, nak mampusss hangpa mai laaa...aku jumpa memang aku rodok petualang bangsat semua ni, bukan saja bangla - KEMBOJA pun sama...puihhhh !!

"Jika kita mengejar AKHIRAT, DUNIA akan datang bersujud kepada kita, dan biarlah nampak miskin tapi berharta dan tidak berhutang, daripada nampak hebat tapi tidak berharta dan banyak hutang"

Sumber: albanjarionline.blogspot.com

1 comment:

Penulis Rindu said...

salam mohon tukar ..
Link Tuan Admin
dari Media Orang Kampung
http://kachipemas.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails