Saturday, April 07, 2012

Rollercoster Untuk Pasangan Bogel.. Mengapa?


ESSEX, 102 LELAKI dan wanita naik rollercoaster dengan keadaan bogel. Ada-ada saja etika manusia yang ingin menjadi popular dan terkenal di seluruh dunia. Di Essex, England ada 102 lelaki dan wanita nekad telanjang bulat.

Namun, kesemua 102 orang lelaki dan wanita yang bogel ini tidak melakukan hubungan intim. Mereka datang di taman bermain Adventure Island, di Southend naik rollercoaster, ingin mengukir sejarah dan masuk world record.

Rupanya ke-102 lelaki dan wanita bogell ini berhasil memecahkan rekod lama, yang dicipta oleh 22 orang lelaki-wanita bogel, yang bermain rollercoaster di taman bermain Alton Towers, di Staffordshire pada 2004.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Beginilah kalau negara tidak diasaskan kepada negara agama, tidak kira apa agama pun. Kalau di Malaysia terselamat dengan adanya parti Islam (PAS & rakan-rakan), bukan parti berdasarkan kebangsaan asobiah. Di Malaysia parti kebangsaan yang memerintah, parti apa?

Juga..
E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel (1)

E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel (1)
E-Buku IH-48: Kisah-kisah Bogel (2)
E-Buku IH-48: Kisah-kisah Bogel (2)

2 comments:

Blog Tuan Hamba said...

INILAH TANDA-TANDA KECIL AKHIR ZAMAN.

pkrcabangtambun said...

Salam tuan Ibnu Hasyim, pohon kerjasama tuan untuk membuat pautan ke blog kami iaitu http://pkrcabangtambun.blogspot.com/
Kami juga akan membuat pautan yang sama ke blog tuan. Krjasama tuan sangat dihargai. Terima kasih.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails