Saturday, October 23, 2010

Zaid Hamidi Kata Ada Abu Lahab Dlm UMNO. Siapa?



KL 23 OKT 10
: Naib Presiden Umno Datuk Seri Zahid Hamidi berkata antara "enam Abu" yang terdapat di zaman Rasulullah, terdapat juga Abu Lahab dalam parti itu. Bagaimanapun, katanya, parti pembangkang juga tidak terkecuali daripada penyertaan Abu Lahab di kalangan mereka.

"Abu yang keempat ialah Abu Lahab. Golongan ini ada di kalangan kita dan juga di pihak pembangkang. Mereka akan menentang apa sahaja kebaikan yang kita lakukan.

"Mereka tetap keras hatinya tidak menerima apa yang kita bawa walaupuan ia baik dan membawa faedah kepada rakyat," katanya.

Komen Blog Ibnu Hasyim: Kalau 'Mereka akan menentang apa sahaja kebaikan' itu Abu Lahab, nampaknya semua dalam BN itu Abu Lahab le, kerana BN tidak pernah bersetuju dan mengatakan baik apa-apa pun kebaikan yang dibuat oleh parti pembangkang.

1 comment:

ahmed said...

Kalau 'Mereka akan menentang apa sahaja kebaikan' itu Abu Lahab, nampaknya semua dalam BN itu Abu Lahab le, kerana BN tidak pernah bersetuju dan mengatakan baik apa-apa pun kebaikan yang dibuat oleh parti pembangkang.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails