Wednesday, January 06, 2010

Awas Blog Ini Mengapikan Permusuhan Agama. Sila Komen..

DISALIN dari sebuah blog yang BUKAN pro dan penyokong Pakatan Rakyat.

PAS DAN GERAKAN HALUS MEMURTADKAN UMAT ISLAM

Mengapa Kristian diMalaysia bersungguh2 mahukan nama Allah disebut sebagai tuhan mereka. Dan mengapa mereka beriya-ia sebelum ini mencetak dan mengedar Injil didalam bahasa Melayu. Tidak lain dan tidak bukan untuk menyesatkan Bangsa Melayu Islam. Berapa ramaikah dikalangan bangsa asing diMalaysia (Cina, India, Kadazan, Sikh dll) yg benar2 faham sepenuhnya Injil berbahasa Melayu sedangkan matematik dan sains mereka terang-terangan menentang penggunaannya dalam bahasa Melayu.

Kenapa khalid bangsat wal laknatullah memperjuangan hal ini. Pertama kerana nak undi bagi dirinya dan kedua khalid dikenalpasti sebagai agen misionaris kristian di dalam memurtadkan umat Islam. Percaya atau tidak terpulang kepada anda semua.Khalid bukan budak sekolah agama. khalid adalah bapa sekular moden yang berpaksikan bible.
Calvary Convention Centre (CCC) itulah namanya Gereja yang sedang dibina di Bukit Jalil sekarang ini. Kompleks gereja setinggi 6 tingkat ini dibina di kawasan seluas 600,000 kaki persegi. Dibina oleh Nam Fatt Construction Sdn. Bhd, lengkap dengan pelbagai fasiliti dan dewan auditorium yang boleh memuatkan 5,000 orang. Jika ada sesiapa yang perasan pada papan tanda pembinaan gereja ini ditulis "Adanya Harapan", "There Is Hope".

Harapan baru untuk menjadikan Malaysia ini lebih baik? Jika siap nanti, CCC bakal menjadi gereja yang terbesar di Asia. Patutlah ada usaha dari pihak-pihak tertentu untuk menggunakan nama Allah SWT dalam Herald Catholic. Rupa-rupanya ianya adalah sebahagian daripada persediaan umat missionary tersirat CCC ini.

Sila beri komen.. (AK)

12 comments:

Anonymous said...

Calvary Convention Centre tu dah bertahun-tahun keluar dlm berita. Pecah tanah pun sebelum PRU 2008 lagi. Jangan nak kaitkan CCC tu dgn sesiapa dari PR pulak!

Kalau nak kaitkan jugak, boleh saja nak meng-kaitkan UMNO dgn kerajaan British sebelum 1957 dan juga UMNO dgn Francis Xavier zaman Melaka dulu!

anakmuaallaf said...

Siapa yang luluskan tapak tu..

sapien said...

Satu fitnah yang nyata dari golongan yang munafik. Percayalah Allah SWT menghukum pemfitnah dengan azab yang berat sekali. Kalau nak bicara tentang murtad, siapakah bapa sekular di Malaysia yang membezakan agama dan politik. Siapakah yang menghalang dan menidakkan berlakunya kegiatan murtad daripada kalangan umat Islam berbangsa Melayu di Malaysia. Apa yang terjadi dengan Aishah sehingga senyap ceritanya. Siapakah yang menyembunyikan kes ini dari pada tatapan rakyat Melayu. Dimanakah UMNO ketika banyak kes murtad berlaku kepada Melayu Islam. Kenapa hanya berdiam diri pada ketika itu. Kenapa hanya berdiam diri tatkala syariat ALLAH dan hukum ALLAH dicabuli oleh kepala UMNO. Dimanakah juara Islam dari puak UMNO?.

Budak Hingusan said...

bangsat la lu

Budak Perak said...

Jangan cari pasal.. belah la.

Anonymous said...

"Dan mengapa mereka beriya-ia sebelum ini mencetak dan mengedar Injil didalam bahasa Melayu. Tidak lain dan tidak bukan untuk menyesatkan Bangsa Melayu Islam. Berapa ramaikah dikalangan BANGSA ASING diMalaysia (Cina, India, KADAZAN, Sikh dll) yg benar2 faham sepenuhnya Injil berbahasa Melayu"

Saya org Kadazan, berhati2 dgn pernyataan sdra yg menggelar kami BANGSA ASING...Sdra adalah cth individu racist yg tidak layak duduk di Msia!!

Mengapa Injil dicetak dlm BM?...krn kami penganut Kristian juga menggunakan BM dlm kehidupan seharian...

INGAT!...kalau mahu mewujudkan konflik agama, bukan di Msia tempatnya...

kasut ku larrie said...

kepada penganut kristian perlu sedar ini adalh permainan politik umno yg jahat untuk menimbulkan prasangka berterusan sesama kita.

Muhammad said...

Akhir Wasiat Nabi Muhammad saw kepada Umatnya : http://wp.me/piAx4-16c

Ajaran Aqidah Wahhabiyyah: Satu Pengamatan Awal Dalam Konteks Faham Ilmu : http://wp.me/piAx4-16s

Zikir serta doa qunut bukan satu perbuatan bidaah : http://wp.me/piAx4-16o

Tabung Khas Bantuan Pondok Lubuk Tapah : http://wp.me/piAx4-16e

Majlis Ta'lim pimpinan al-Habib 'Ali Zainal 'Abidin al-Hamid : http://wp.me/piAx4-15U

Majlis Ilmu Dari Buku Habib Abdullah bin Alwi Al-Haddad : http://wp.me/piAx4-167


Pengajian Kitab 40 Hadits Penawar Hati oleh Syaikh ahmad Fahmi : http://wp.me/piAx4-169

syukur said...

..syukurlah, sbab agama saya meletakkan dosa paling besar apabila seseorang tidak mengasihi sesama manusia...dosa tidak diampuni dan doa tidak dikabulkan...

syukur said...

..hak beragama bumiputera sabah dan serawak dlm perjanjian dgn British masih sah tapi ..kita jgn perlekehkan hal begini, harus hati-hati...sabah dan serawak ni dana dan nadi utama bagi makan negeri2 semenanjung dari perlis hingga ke johor..tapi tak sombong macam di sana tu pun...ntah apa didikan yang korang guna pakai ada sikap yg tak boleh dikikis ...

durjana said...
This comment has been removed by the author.
durjana said...

jangan nk menunding jari kepada org cubalah menegakan kebenaran dari segi agama dan bukan politik yg bukan menyatukan tp menghancurkan sesama sendri dengan kehancuran ini mereka(golongan khafir@dll) mengambil kesempatan ini untuk bangun dan memerintah negara bangsa n agama kita..cubalah fikir sewarasnya apa yang di perkatakan oleh diri sendiri adakah untuk agama bangsa @ politik semata2? saya bukanlah pandai dalam hal ini tetapi semakin menular di perhatikan kalian membuat penyatan yang sebegini..skarang yang amat perlu adalah penyatuan umat2 islam di malaysia bukan perpecahan berpuak dan bertikan lidah terhadap benda yang xkan kekal malainkan agam islam yg kekal sehinga tiada akhirnya... ingatlah smua ini hnya bisikan syaitonirojim di telinga kita untuk kita berpecah dan saling bergaduh antara umat islam renung2kan lah wahai sauda2 islam ku...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails