Wednesday, August 17, 2022

Pengkid Ihram: Tiada di lapangan terbang. Pulang awal atau..

 


Isu pengkid pakai ihram: ‘Mohd Syahid’ sudah pulang lebih awal? Tiada kelibat seorang pengkid dikenali sebagai ‘Mohd Syahid’ atau ‘Ayid’ di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini.

Individu itu yang tular mengerjakan umrah memakai ihram di Tanah Suci, baru-baru ini, dijadualkan tiba di Malaysia dengan penerbangan Saudi Airlines dari Jeddah pada jam 4.11 petang ini.

HM yang menunggu di hadapan Balai Ketibaan Antarabangsa mendapati beberapa penumpang penerbangan itu mulai keluar pada jam 4.30 petang, namun kelibat individu itu tidak kelihatan.

Ketiadaannya itu seakan mengesahkan khabar angin yang mendakwa dia sudah pulang lebih awal dengan transit di negara jiran sebelum menaiki penerbangan ke Malaysia.

Pada Ahad lalu, Harian Metro melaporkan, berbekalkan janji manis serta perlakuan romantis, Ayid menjerat beberapa wanita kononnya akan diperisterikan menyebabkan ada dalam kalangan mangsanya itu turut membeli pelbagai barangan untuk persediaan perkahwinan.

Bagaimanapun, tembelang ‘lelaki jadian’ itu terbongkar selepas rakaman video dia memakai ihram ketika menunaikan umrah di Tanah Suci Makkah dimuat naik oleh seorang daripada mangsa penipuannya di media sosial tular.

Susulan itu, Ketua Pegawai Eksekutif Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (Yadim), Tuan Kamarul Arief Tuan Soh dilaporkan menggesa pihak berkuasa mengambil tindakan tegas terhadap pengkid itu.

Bukan itu saja, Mufti Pahang Datuk Seri Dr Abdul Rahman Osman turut dilaporkan berkata, tindakan sewajarnya perlu dikenakan ke atas individu berkenaan bagi mengelak lebih banyak kes seumpamanya berlaku.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama), Datuk Idris Ahmad memberi maklum balas bahawa beliau mengambil berat isu itu kerana membabitkan hukum agama dan tindakan tegas perlu dikenakan kepada individu terbabit.

Beliau berkata, pihaknya sudah menghubungi Kementerian Dalam Negeri (KDN) dan memohon untuk membuat siasatan lanjut ke atas individu berkenaan setibanya di tanah air nanti. HM

Undilah PAS dan rakan kumpulannya!

PERHATIAN: NO TELEFON IBNU HASYIM.COM TERKINI 014-400 2015

4 comments:

Anonymous said...

Macam ada persamaan abam dengan lelaki jadian. Abam lelaki jadian aliran liberal. Konon nya Islam, tapi kontentnya lebih kepada liberal. Ini berlawanan dengan sunnah.

Dalam dewan, merah biji mata konon menegakkan keadilan dan menentang rasuah. Tapi bikin tak serupa cakap. Jika lelaki jadian songlap duit wanita yang dijanjikan dengan ikatan kahwin. Abam pulak berjanji menentang rasuah untuk cari undi.

Mujur juga Islam di Malaysia ramai yg patuh syariah. Tidak mudah diperdaya dengan pidato lunak abam yg bakal menyesatkan.

Anonymous said...

Layak ker presiden parti liberal jadi PM. Dalam parti, presiden perlukan mat jambu untuk merancang. Presiden tak mampu mencergaskan ahli jika itu buah fikirannya. Parti jadi cergas sebab mat jambu kembali aktif. Terbalik pulak. Dah jadi kolot buah fikiran presiden. Tapi bila mat jambu yg beri saranan, semangat ada bertambah sikit.

Di peringkat pakatan hancing, presiden parti liberal perlukan semangat eng guan. Jika tiada eng guan, tiada sokongan cina terhadap presiden parti liberal. Cuba presiden bertanding di kawasan majoriti melayu, sesak nafas juga presiden dibuatnya. Selagi presiden parti liberal berada dalam genggaman eng guan, selagi itu orang melayu akan ditindas.

Anonymous said...

KEMENANGAN BARUA LEE KWAN YEW DAN PROKSI

Fakta rayuan yang cukup kuat ditolak mentah mentah oleh mahkamah. Maka kemenangan pada Sang Maha Raja Fitnah jijik dan kemenangan pada Barua Lee Kwan Yew dan DAP.

Kemenangan peribadi pada Jho Low dan bangsa Jho Low di Singapura dan Malaysia. Jho Low yang bebas lesap dan nama Jho Low akan dijulang sebagai pejuang bangsa Cina yang meruntuhkan kerajaan Melayu Islam.

Hanya seorang Jho Low semua Melayu berjaya dibodohkan melalui barua DAP@LeeKwanYew. Betapa bodohnya bercakaran sesama Melayu angkara Jho Low seorang. Kes torwong dasar laut lansung barua barua pemimpin Melayu ini sunyi pekak dan buta tuli buat buat bodoh tak tau.

Hakim Zainun dan hakim hakim lain penyokong ICERD, G25 dan COMANGO yang menyokong LGBT sudah tunjukkan jalan keluar dan songsang pada rakyat Malaysia terutama kaum Melayu.

Malaysia kekal akan diterajui oleh pemimpin fitnah jijik kartel mafia, dan pemimpin Melayu terdiri pejuang LGBT, Gay, Liberal Pluralisisma dan COMANGO G25 dan ICERD menguasai setia penjuru.

Anak cucu dan kroni kartel mafia ini bebas dan kebal dari apa apa kesalahan. Nevin Tan anak kroni taikun Vincent Tan contoh anak kartel yang kebal dati hukuman walaupun berkilo kilo pokok ganja mampat dirampas Navin Tan tetap bebas tidak didakwa.

Penyanyi melayu dan melayu marhaen lain dihukum gantung kesalahan menanam ganja.

------- sambung....

Anonymous said...

sambung....

Penganalisis PKR pun tak yakin dengan Rafizi dan kajian Invoke bahawa PKR mampu rebut undi atas pagar.

Pada Gay Tua Brother Anwar Bin Ibrahim saudara kamu Rafizi itu bukan milik kamu dan bukan milik PKR. Saudara kamu Rafizi Bin Ramli kuda kayu milik Tun Mahathir Bin Mohamad bersama Tun Daim Zainuddin. Kamu pelihara ular sawa dalam reban ayam.

Pada Brother Anwar Bin Ibrahim sudah teruk kena main dengan Assmin dan Zuraidah dan kali ini Rafizi sedang main kan brother lagi. Pada Gay tua ini pandai pandai lah bawa diri nak hidup kami pun tidak bersama mu dalam perjuangan naluri songsang kamu.

Keputusan menolak rayuan hakim Nazlan di mahkamah adalah kemenangan pada barua barua Melayu bertuankan LeeKwanYew @DAP. Maka lengkap sudah penguasaan kartel mafia Kerala disegenap sudut dan penjuru negara bertuankan LeeKwanYee@ DAP

Konsep Acah acah Power Melayu Islamik akan terus dijaja pada PRU 15 kali ini. Menjelang PRU ini Melayu yang mereka tagih dan dicari kembali. Jho Low yang sepatutnya dicari terus lesap dan dilupakan oleh barua DAP@LeeKwanYew setelah rekayasa fitnah jijik mereka sudah menang dalam rayuan nanti.

Percaya lah sesudah PRU 15 nanti maka barua barua DAP@LeeKwanYee ini akan mula maki hamun bangsanya Melayu sekiranya perniagaan anak cucu kartel mafia Kerala mengalami kerugian.

Selepas Kartel Mafia Kerala menang PRU 15 maka Melayu sekali lagi akan jadi bahan maki hamun sang fitnah jijik bila anak cucu gagal dalam perniagaan dan dibailout oleh kerajaan.

Untuk melindungi anak cucu yang bodoh berniaga maka barua barua Melayu akan cari alasan mudah dengan maki hamun orang Melayu. Alasan maki hamun Melayu oleh ketua mafia kerala ini semata mata untuk menutup kebodohan anak cucu nya rugi dalam berniaga.

Maka dengan ini resmi sudah kemenangan Jho Low dan kaumnya LeeKwanYew@DAP seronok ketawa terbahak bahak menyaksi kan barua tunggngan nya dari species Melayu Liberal G25 ICERD, Melayu LGBT, Melayu COMANGO berantakan dan berbunuhan sesama Melayu.

Jangan terkejut selapas Pulau Batu Putih digadai pada anak Lee Kwan Yew maks dengan kemenangan barua nya PRU nanti negara Malaydis ini akan digadai pula.

Sesungguhnya aku sudah menjalankan mengingatkan dan berusaha menentang fitnah jijik sedaya mungkin. Sesungguhnya aku berlindung diri dan keturunan ku selepas ini dari malapetaka fitnah jijik ini.

Kemenangan pada Jho Low dengan melesapkan wang berbillion ringgit terus bebas lesap, kemenangan pada CEO Astro berjaya memiliki banglo mewah puluhan jutaan hasil kerja lendir bersama Tim Lessner, kemenangan juga pada Zety dan Taufik Ayman anak penyamunnya kerana berjaya mencuri RM700 juta duit AMLA, kemenangan pada Nik Faisal dan beratus pegawai bank AmBank berjaya memalsukan dokuman dan tandatangan dengan habuan jutaan ringgit. Kemenangan pada Maha Fitnah jijik bila Najib jadi mangsa fitnah jijik kelian.

Parlimen Pekan akan menyaksikan kemenangan dengan majority puluhan ribu bila anak Najib jadi calon pada PRU 15 dan akan meneruskan legasi gemilang ayahnda nya yang teraniya angkara fitnah jijik durjana.

Insyallah dari semangat yang tersisa ini kebangkitan ini akan diteruskan oleh anak Najib untuk menguburkan legasi fitnah jijik selama lama nya dari Tanah Melayu

Melayu yang memilih fitnah jijik menguasai kamu maka tunggu sajalah padah yang menimpa nasib bangsa ,agama dan akidah dipijak pijak oleh barua ini terhadap bangsa Melayu..!!

KHALAS

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails