Tuesday, June 21, 2022

Masih ada begini, di negara umat Islam terbesar di dunia.

 

HALAMAN HIBURAN

KL/IH: Bandung id. Aksi peluk, pegang paha atas pentas [VIDEO], di Indonesia negara umat Islam terbesar di dunia masih berlaku. 

Hal ini berlaku semasa Konsert Now Playing Festival 2022 yang diadakan di Brigif Cimahi, Bandung, Indonesia pada Sabtu lalu. Menurut laporan Suara, pada awalnya mereka hanya menyanyi sambil berpegangan tangan dan membalas pandangan saja.

...

...
Begitulah nasib Islam, di negara yang umatnya terbesar di dunia. Adakah kerana pemimpinnya bukan dari parti Islam atau negara tidak berperlembagaan Islam, atau sekurang-kurangnya ada peraturan 'patuh syariah' tidak melanggar peraturan Islam?  (IH)

5 comments:

Anonymous said...

Perbicaraan kes Syed Saddiq berkait pecah amanah, pengubahan wang haram bermula esok

Perbicaraan kes Ahli Parlimen Muar, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman, yang berdepan empat pertuduhan berkaitan pecah amanah dana Armada Bersatu berjumlah RM1 juta dan pengubahan wang haram, akan bermula esok di Mahkamah Tinggi di sini.

Kes itu akan didengar oleh Hakim Azhar Abdul Hamid pada 9 pagi.

Anonymous said...

Tu baru beberapa bulan pegang jawatan. Kalau beberapa tahun entah beberapa juta lesap. Jadi sebelum melarat jadi barah, politician macam ni tak perlu ada dalam politik malaysia. Cakap tak serupa bikin. Pandai bercakap, kuat juga belitnya. Ini bukan orang muda yang boleh dijadikan contoh.

Anonymous said...

Pembersihan politik perlu ada titik mula. Org muda yg seperti ini bukanlah untuk dijadikan pemimpin. Bakal rosak negara. Parti yg penuh rasuah juga bukan pilihan. Parti yg liberal juga perlu disingkirkan. Yg bawa fahaman komunis juga bolehlah ditanam oleh penduduk asal negara ini.

Jika terpilih juga, maka pi mai pi mai, tang tu jugak. Tiada yg waras mahukan kegelisahan seperti yang sedang dialami oleh rakyat ketika ini. Mahkamah dipenuhi oleh wakil politik untuk berhadapan dengan martul mahkamah. Cukup cukup sudah. Jangan fanatik pada parti tapi fanatik kepada kebersihan. Fanatik kepada bebas rasuah. Fanatik kepada bebas liberal dan lgbt. Fanatik dengan bebas persepsi melampau. Parti bersih negara bersih.

Anonymous said...

2 kali Boboi melingkup dari kerusi MB Kedah..

Kerja mudah mana mana parti politik melingkup kan legasi tak guna ini..

Boboi tidak disukai oleh kawan dan lawan

Lingkup boboi sampai jadi

Anonymous said...

Tk nak komen pasal org umno amik rasuah ke? Kes wak jahid ramai gk yg lain amik rasuah dari UKSB hahahahaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails