Monday, May 30, 2022

'Love Island', rancangan realiti British popular. Tetapi tipu?

 

Foto: dok. Instagram
HALAMAN HIBURAN

Pengakuan Wanita yang Menyesal Ikut Reality Show Cari Jodoh.

KL/IH: - 'Love Island' atau  Pulau Cinta telah menjadi rancangan realiti British yang sangat popular untuk dating. Sebilangan wanita dari Pulau Cinta sudah terkenal dan menceburi industri hiburan.

Tetapi ada juga wanita yang namanya dilupakan begitu saja. Salah seorang daripada mereka mungkin Savanna Darnell. Savanna Darnell boleh dikatakan tidak begitu terkenal seperti Zara McDermott atau Dani Dyer, yang merupakan alumni Love Island.

Wanita berusia 26 tahun itu turut mengakui kesal menyertai program realiti itu mencari jodoh yang disiarkan di ITV. Dia mengakui sejak muncul di Love Island dia berasa terhina di kaca televisyen, malah pernah bertengkar dengan abangnya.

Kakak lelaki Savanna sebelum ini telah memberi amaran kepada kakaknya supaya tidak menyertai Pulau Cinta. Abangnya menganggap Pulau Cinta sebagai pertunjukan 'sampah' yang hanya memperlihatkan keseksian tubuh wanita dan lelaki.

"Saya tinggal bersama abang saya di London pada masa itu, dan dia tidak mahu saya hadir dalam rancangan itu. Dia fikir ia adalah sampah dan dia tidak mahu melihat adik perempuannya mengambil bahagian dalam rancangan itu. berjuang dan masih tidak benar-benar berjaya sehingga hari ini," akui Savanna, seperti dipetik dari majalah 'OK!'

Savanna mendakwa dia diberitahu oleh pasukan Love Island bahawa dia mungkin akan berada dalam barisan dalam rancangan realiti itu, tetapi akhirnya dihantar pulang dari Sepanyol selepas bosnya memutuskan dia tidak akan bekerja. Bagaimanapun, dia diterbangkan sekali lagi ke Casa Amor di Sepanyol, vila tempat acara itu diadakan, tetapi musnah apabila dia tidak dipilih oleh Wes Nelson.

"Saya bekerja keras untuk mendapatkan hubungan yang mendalam. Saya menghabiskan banyak masa dengan ahli lelaki Love Island bernama Wes Nelson, dan kami berkongsi katil. Dia akan memilih saya untuk berada di vila utama, tetapi keesokan harinya Wes Nelson berubah fikiran," kata Savanna.

Begitu, kisah pengakuan wanita seorang dari ramai yang menyesal ikut Reality Show British, Cari Jodoh. Awas waspadalah!
(IH)

PERHATIAN: NO TELEFON IBNU HASYIM.COM TERKINI 014-400 2015

1 comment:

Anonymous said...

Orang Barat terutamanya puak feminis liberal sesat lagi menyesatkan mendakwa kononnya wanita Barat telah menerima hak yang sama seperti lelaki Barat tetapi pada hakikat wanita Barat dilayan sebagai objek seks oleh lelaki Barat.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails