Thursday, January 13, 2022

Komen Unuk T'ganu &G/Eng ".. bukan shj parasit,.."

 

Komen Rakyat dalam blog ini..

" ..bukan shj parasit, tp juga penabur fitnah yg guna konsep sama spt presiden parti liberal."

3 comments:

Anonymous said...

Semoga kerajaan tganu terus dgn amanah dlm mentadbir kjaan. Jangan lupa yg pembangkang ex pas yg jadi ahli pan ada dlm kalangan rakyat tganu. Mereka ni bukan shj parasit, tp juga penabur fitnah yg guna konsep sama spt presiden parti liberal. Semoga rakyat negeri lain mencontohi rakyat negeri tganu dlm memilih pemimpin. Pilih parti yg bebas rasuah dan sentiasa jaga amanah bila diberi kuasa utk memerintah. Inilah parti yg benar benar menjaga rakyat dan menjaga khazanah negara utk negara.

Anonymous said...

Presiden parti liberal masih anggap isu rasuah azam sebagai keutamaan. Tapi langsung tidak prihatin dgn isu nyawa dlm kes covid dan banjir. Hanya lebih bercita cita mahu pandangannya diutamakan. Kalau jadi pemimpin, banyak isu remeh diutamakan sedangkan yg lebih prioriti tertangguh atau tercancel. Inilah akan berlaku jika org yg gila kuasa kepingin jadi pemimpin.

Ingat lagi isu kasut hitam. Yg lebih utama ialah isu disiplin, isu silibus, isu masa depan pelajar sebagai guna tenaga masa akan datang. Yg dibincangkan hanya isu bersih yg kotorannya ditutup oleh warna hitam. Ini terapi yg dianjurkan oleh parti liberal. 

Tutup hipokrasi dgn janji yg molek molek. Cekap lidah presiden liberal melafazkan ucapan yg mencairkan hati tapi penuh dgn bisa yg menjalar perlahan lahan. Hati hati dgn presiden parti liberal dan sekutunya parti kuali yg menjalankan tugas bagi pihak parti legasi komunis.

Anonymous said...

Semakin kuat serangan Apek Tua dan barua Mahacai Tun terhadap Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Azam Baki. Rakyat tertanya-tanya adakah itu satu-satunya cara yang tinggal untuk Apek Tua sohai itu mahu selamatkan anaknya Lim Guan Eng?

Ketika perbicaraan kes Lim Guan Eng baru-baru ini, saksi utama kes memberitahu Mahkamah Tinggi bahawa bekas Ketua Menteri Pulau Pinang itu meminta 10 peratus daripada keuntungan pembinaan terowong dasar laut dan jalan utama di negeri itu.

Tokong Apek Tua Sohai@Barua Tun buat buat bodoh dlm Zety dan Torwong tokong tiba tiba jadi bisu pekak badak...!!

KHALAS... kah kah kah....!!

1 comment:

Anonymous said...

Yang pasti dan jelas ialah Pee H pimpinan abang besar roket tak basuh berak sangat terdesak sekarang setelah hilang kuasa (kerana kencing rakyat) dan kalah teruk atau bungkus dalam PRK dan PRN.

Mereka telah muflis idea untuk menfitnah dan memburuk-burukkan kerajaan dan abang besar roket sendiri sedang didakwa di mahkamah kerana kes rasuah dll.

Maka untuk memuaskan hati hitam berkarat mereka yang sedang sakit meroyan histeria kerana kepanasan dan geram, mereka menjadikan seorang pengarah agensi kerajaan sebagai kambing hitam untuk mereka menyerang, menfitnah dan memburuk-burukkan mangsa dan kerajaan.

Sebenarnya puak Pee H yang sedang kelemasan dalam lautan politik ini muflis idea dan muflis moral menyebabkan mereka menggunakan cara sangat kotor untuk berpolitik.

Hanya orang bodoh sanggup dikencing selama 22 bulan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails