Thursday, September 19, 2019

Kristianisasi: Siasat T/Menteri Belia. -N/PAS


Hasil carian imej untuk kristianisasi
Hasil carian imej untuk kristianisasi

Kristianisasi: PAS minta polis siasat Steven Sim
KL: PAS meminta pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) menyiasat kenyataan Timbalan Menteri Belia dan Sukan, Steven Sim Chee Keong berhubung agenda Kristianisasi yang dibawa DAP di negara ini.
Menurut Naib Presidennya, Ustaz Idris Ahmad berkata, Steven perlu memberi penjelasan berhubung perkara itu.
Dalam masa yang sama, beliau meminta semua organ parti itu untuk membuat laporan polis berhubung kenyataan  Steven itu.
Katanya, DAP sering kali mengkritik kerjasama PAS dan Umno seperti kumpulan ekstrem Taliban, membawa huru hara, perkauman dan sebagainya.
“Perlu diingat kerjasama PAS dan Umno menepati perlembagaan negara dan tidak mengenepikan soal kebebasan agama lain serta tidak ganggu agama lain untuk beramal dengan amalan masing-masing.
“Meskipun begitu, Islam tetap agama persekutuan. Persoalannya sekarang, bagaimana Kristian boleh menjadi satu agenda (Kristianisasi) di negara ini dan apakah ia naratif Malaysia baharu?” soalnya.
Jelasnya, Malaysia mempunyai hampir 65 peratus orang Islam yang mana naratifnya menepati kontrak sosial yang telah pun berlalu.
Sebelum ini, Timbalan Presiden PAS, Dato’ Ibrahin Tuan Man turut meminta DAP dan Pakatan Harapan supaya tidak mempamerkan dakyah ‘bogeyman’ dengan melabelkan penyatuan ummah sebagai klepto-teokrasi, talibanisme, rasisme dan ekstremisme.
Hal ini kerana DAP begitu rancak mempromosi ‘The Kingdom of God’ dan ‘The Jesus Manifesto’ seperti yang diungkapkan oleh Steven Sim Chee Keong yang juga Ahli Parlimen Bukit Mertajam dalam forum Naratif Malaysia Baharu yang diadakan di Kota Damansara, 14 September lalu. – HARAKAHDAILY 18/9/2019

11 comments:

Anonymous said...

Jika umat Islam dan parti Islam PAS mahu menegakkan agama Islam dan membela hak Islam, pemimpin parti ultra rasis kafir harbi DAP akan melabelkan umat Islam dan PAS sebagai 'Taliban'.

Inilah sikap hipokrit @ berpura-pura DAP yang kononnya menganut ideologi sekular tetapi pada masa yang sama puak DAP mempromosi agama kristian secara terbuka.

Parti kafir harbi DAP kononnya menghormati hak kebebasan beragama tetapi pada masa yang sama DAP menghina agama Islam dan menafikan hak umat Islam dan mendewa-dewakan agama kristian.

Bahkan pendakwah Islam mahu solat dalam masjid pun memerlukan kebenaran DAP. Sungguh biadab dan melampaui batas.

Inilah di antara bukti yang menunjukkan parti rasis kafir harbi DAP memusuhi agama Islam dan umat Islam. Maka orang Melayu yang bersekongkol dengan DAP adalah tergolong kepada musuh Islam juga.

Anonymous said...

Steven sim sudah jawan isu ni...rujuk malaysiakini....

Ibnu gasyim jangan jadi poyooo...harakah dah bayar hutang?..

Anonymous said...

Barua 11:05 AM @ tentera kacang merah ternakan parti rasis DAPig adalah pelawak poyooo yang menjadikan msiakini sebagai kitab rujukannya sedangkan kita semua tahu msiakini adalah jurucakap DAPig yang sanggup berbohong untuk membela DAPig dan menfitnah ajaran Islam dan memburuk-burukkan umat Islam dan parti Islam.

Jika puak DAPig berak di tengah jalan, puak DAPig tidak akan mengaku. Sebaljknya puak DAPig pula yang menuduh orang lain berak di tengah jalan.

Barua DAPig ini sudah luoakah msiakini pernah beberapa kali didakwa di mahkamah kerana menfitnah dll?

Anonymous said...

Bukan senang nak memahamkan liberal. Mereka umpama makhluq berdiri di atas tong drum. Nampak dunia ini luas dan tiada perbezaan antara Islam dan kafir. Sedangkan khazanah Islam yang berharga tidak sampai kepada mereka. Jadilah mereka itu melihat tapi penglihatan itu tiada beza dengan penglihatan orang kafir. Jadinya khazanah berharga itu ada di sisi mereka. Tapi tidak sampai kerana terlalu asyik menghina Islam. Yang sangat dibimbangkan jika kerayatan mereka sebagai makhluq Allah tersisih sebagaimana Allah menyisihkan orang orang kafir dan sesuai jadi bahan bakar di neraka. Nauzubillah.

Anonymous said...

Puaka adalah tentera kacang merah ternakan parti ultra rasis kafir harbi DAPig yang telah melalui proses transformasi iblinisasau anjuran tukang sihir banglo terlajak diskaun.

Akibatnya Puaka sesat lagi menyesatkan ini mencintai dan membela kejahatan dan kesesatan DAPig dan membenci kebaikan dan perjuangan Islam kerana otak puaka telah penuh dengan dedak cap roket.

Anonymous said...

Syahid Uthman Talib, Lubuk Merbau entah ke mana, PAS telah gadaikan prinsip perjuangan....

Tulang Besi said...

Woi Mat Hashim

Darah Uthman Talib dah jadi membazir


Ko tanggung la

HAHAHAHAHA

Anonymous said...

Tentera kacang merah 2.27 pm ternakan parti kafir harbi DAPig sibuk menfitnah parti Islam PAS dan parti Melayu UMNO sedangkan rakyat sudah tahu sebilangan pemimpin Pakatan Hancing terdiri dari sotong dan kunyit yang memimpin parti liberal semburit!

Inilah barua DAPig yang tidak tahu malu kerana dia suka makan dedak cap roket yang menjadi makanan kegemaran bab* ternakam l im to kong. !

Anonymous said...

Tulang Babi dan Anon 2:39 PM adalah barua parti kafir harbi DAPig yang sama yang ditugaskan untuk memecah-belahkan dan melemahkan umat Islam kerana umat Islam yang bersatu akan mengulingkan DAPig dan khadam-khadam liberal DAPig dalam PRK dan PRU yang akan datang.

Anonymous said...

Wah nampaknya pemimpin-pemimpin Pakatan Hancing termasuk parti kafir harbi DAPig sedang panik, ketakutan dan meroyan histeria melihat umat Islam bersatu padu di bawah kerjasama PAS-UMNO untuk menggulingkan Pakatan Hancing dalam PRU 15.

Maka kita tidak terkejut melihat pemimpin dan macai Pakatan Hancing sibuk menfitnah PAS dan UMNO.

Anonymous said...

Tulang Babi 6.03 ternakan DAPig cuba memecah-belahkan kerjasama PAS-UMNO kerana kerjasama ini berpotensi untuk menyatu-padukan umat Islam untuk menumbangkan Pakatan Hancing pimpinan pemimpin parti kafir harbi DAPig dalam PRU 15.

Tulang Babi ini tidak pernah peduli tentang rumah dan gerai umat Islam yang dirobohkan di Pulau Pinang dll.

Tulang babi tidak peduli orang kafir hina Islam, Nabi dan umat Islam dll kerana Tulang Babi ini adalah khadam kepala bapak musuh Islam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails