Wednesday, July 31, 2019

Bapa Tiri Rogol Anaknya, Bagaimana Boleh K'jaan PH Yang Salah?



Lelaki Rogol Anak Tiri Dua Kali Seminggu Ditahan 

PETALING JAYA: Selama hampir setahun, kanak-kanak berusia 12 tahun diselubungi ketakutan apabila mendakwa dirinya berulang kali dirogol dua kali seminggu oleh bapa tirinya.

Dia hanya memberitahu kejadian itu kepada ibunya pada Jumaat.

Ketua Polis Daerah Ampang ACP Khairuldin Saad berkata ibu kanak-kanak itu terus bertindak mengemas pakaian dan membawa anak-anaknya tinggal di rumah saudaranya, sebelum membuat laporan polis.

"Kami menghantar satu unit ke rumah suspek di Kampung Cheras Baru dan menahan lelaki itu pada pukul 4 pagi Sabtu.

"Dia kini direman sehingga 18 Disember bagi membantu siasatan.

"Kanak-kanak itu memberitahu bahawa bapa tirinya mula merogolnya pada Disember tahun lepas.

"Dia tidak ingat berapa kali dia telah melakukannya.

"Katanya, ia berlaku banyak kali, mungkin juga dua kali seminggu," kata Khairuldin.

Beliau berkata suspek, yang menganggur dalam tempoh yang panjang tahun ini merogol kanak-kanak itu di bilik tidurnya atau di bilik tidur utama, ketika ibu dan adik beradik tiri kanak-kanak itu berada di luar rumah.


Komen Weblog Ibnu Hasyim: Ada orng bertanya, bapa tiri rogol anaknya, bagaimana boleh karajaan PH pimpinan Mahathir yang salah?

"Ya! Kerana kerajaan PH tidak melaksanakan undang-undang yang adil. Al-Quran menyebutkan sesiapa yang tidak berhukum dengan hukum Allah, dibahagikan kepada 3 kategori, 
  • Zalim,
  • Kafir
  • Fasik.
"Bila undang-undang tidak adil, berlakulah pemberontakan maksiat di mana-mana. Bila tidak dihukum dengan hukum Allah SWT, maksiat terus jadi raja. Tahu, apa hukum lelaki yang sudah berkahwin merogol atau zina walau suka sama suka dalam perundangan Islam?

"Sila rujuk kepada ahli-ahli agama bukan 'orang-orang tak mengaji agama' walau bertopengkan menteri. Perundangan begitu yang boleh mengajar dan mentarbiah penajis-penajis zina!" Jelas saya Ibnu Hasyim.

"Bagaimana mengatasinya?" Ada yang tanya lagi.

"Tolak PH, undilah PAS! Itulah jalan pintas dan mudah." kataku..

Video: Lagu PAS..

Lihat lagi..
Ini Peluang Kerja Dan Jadi Usahawan. (1)

9 comments:

Anonymous said...

Kalau negara dipimpin oleh ulamak palsu spt nuar, sabu, jemin, madey memanglah makin rosak. Mereka tiada pendidikan agama, tp cakap macam pakar dalam islam. Jadinya mereka layak digelar ulamak palsu. Kalau bab sex liar meningkat, ada potensi pemimpin gagal menanganinya kerana mereka sendiri pengamal sex liar termasuk sex songsang. Watak kepimpinan seperti ini pasti nasihatnya dipandang sinis oleh rakyat dan untuk berkesan jauh sekali.

Unknown said...

Ooo yg ni ulamak ori.....he he
Bahasa yg digunakan pun memang islamik sungguh.....paku dulang.....

Anonymous said...

Nangoi

Anonymous said...

Pakatan Hancing pimpinan abang besar parti kafir harbi DAPig terlibat dalam fitnah, janji palsu, kes semburit, kes rogol pembantu rumah, kes rasuah seperti banglo terlajak diskaun dan terowong dll dan menyokong pelbagai bentuk kesesatan dan kemungkaran seperti LGBT, pesta arak dll dan menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam dan mahu menghapuskan raja-raja dll.

Maka kita tidak terkejut melihat di bawah pemerintahan Pakatan Hancing ekonomi negara, pelaburan asing, nilai RM, harga minyak kelapa sawit dan getah, pendapatan rakyat merundum dan harga barang dan perkhidmatan, minyak, kadar pengangguran, hutang negara dll meningkat.

Pelbagai tindakan parti rasis kafir harbi DAPig membawa kepada perpecahan dan konflik perkauman.

Ini membuktikan poliTIKUS Pakatan Hancing hanya pandai membaiki labu sahaja.

Anonymous said...

Pemimpin dan barua Melayu yang bersekongkol dengan parti rasis kafir harbi DAPig yang telah menghina dan menentang ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam maka semua pengkhianat tersebut tergolong kepada puak kafir harbi.

Pernah beberapa orang Islam menyertai tentera kafir menentang tentera Islam pimpinan Rasulullah S.A.W. maka pengkhianat tersebut mati sebagai musuh Islam dan kekal dalam neraka.

Anonymous said...

Bagaimana dengan remaja perempuan di Kelantan yang memijak alquran untuk membuktikan ia berzina dengan teman lelakinya.Adakah ini juga salah kerajaan PH,atau PAS buta dan tuli sehingga tidak menyedari perkara ini.
PAS lebih berminat bersekongkol dengan UMNO yang terbukti pemimpinnya mencuri dan melanun duit kerajaan.

Anonymous said...

Kalau tidak bodoh dan bengang maka bukanlah PAS dan UMNGOK.

Anonymous said...

Kerajaan parti Islam PAS mengamalkan amar makruf nahi mungkar berdasarkan ajaran Al-Quran , Sunnah dll.

Jika terdapat individu yang masih memilih kemungkaran dan kesesatan sebagai cara hidup mereka, maka mereka sendirilah yang bersalah.

Jika Nabi mengajar umatnya melakukan kebaikan tetapi sebilangan individu masih berdegil memilih kejahatan, maka yang bersalah ialah individu tersebut sendiri.

KERAjaan Pakatan Hancing yang menganut ideologi sekular liberal menyokong aktiviti kemungkaran seperti pesta arak dan lgbt dll dan sebilangan pemimpin Pakatan Hancing sendiri menghina ajaran Islam dan terlibat dalam aktiviti LGBT dan semburit, merogol pembantu rumah dll dan semua pemimpin Pakatan Hancing telah menipu rakyat dengan pelbagai janji palsu.

Bahkan pemimpin DAPig sendiri terlibat dengan pelbagai skandal rasuah seperti kes banglo dan kes terowong.

Maka terbukti KERAjaan Pakatan Hancing bertanggung jawab meruntuhkan akhlak rakyat kerana Pakatan Hancing menjadi model yang buruk kepada rakyat.

Anonymous said...

Jika bodoh dan bangang, maka mereka adalah barua ternakan DAPig yang suka menyondol dedak cap roket seperti bab*.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails