Thursday, March 07, 2019

Riuh! Rumah Berbilik Seks Sedang Dijual. Suatu Kejutan?

Sebuah properti di Amerika Serikat menjadi viral karena terdapat ruang bawah tanah yang dijadikan kamar seks. Sumber: BRIGHT MLS/mirror.co.uk
Bintang 6 Penjuru, lambang Zionis hiasan di rumah ini..

SEBUAH rumah sedang dijual di Philadelphia, Amerika Syarikat, mendadak viral. Sekilas, rumah itu seperti rumah pada umumnya, namun di bahagian basement atau ruang bawah tanahnya menyimpan sebuah 'kejutan'.

Kejutan apa?
Di kutip dari mirror.co.uk, Isnin, 11 Februari 2019, rumah yang terletak di Maple Glen, wilayah pinggir kota Philadelphia, AS, adalah sebuah rumah yang cantik dengan 5 bilik tidur. Rumah yang dijual di situs properti realtor.com itu, nampak seperti sebuah rumah lengkap untuk membangun sebuah keluarga.

Berbentuk bumbung yang tinggi, sebuah ruang bermain, beberapa perapian dan ruang sukan. Dari total 5 bilik, 4 ada di lantai atas rumah dan 1 bilik di basement atau ruang bawah tanah. 

Foto ini memperlihatkan bilik di bahagian basement itu seperti bilik biasa sahaja. Tapi dinamakan bilik seks, di dalamnya terdapat sebuah gantungan tangan, rantai dan sejumlah alat yang dipergunakan untuk aktivitas seks.

Rumah itu dijual dengan harga US$750,000. Melissa Leonard Marketing Properti, menceritakan rumah dengan ruang basement khusus ini adalah sebuah rumah yang sangat indah. Pemilik rumah dulu tinggal bersama keluarganya di rumah ini selama bertahun-tahun. Namun semasa isterinya meninggal, mereka memutuskan untuk pindah.
Awalnya, rumah ini disewakan melalui Airbnb dengan harga US$750 per malam. Mereka yang menyewa, boleh menggunakan 'bilik dewasa' yang ada di bahagian basement rumah tersebut. 

Namun sekarang, Airbnb telah menghapus rumah tersebut dari daftar sewa mereka kerana pemilik memutuskan untuk menjualnya. Namun yang kini terjadi, rumah tersebut menjadi viral. Sebab isi ruang basement itu mengingatkan pada novel erotik Fifty Shades karya E. L. James yang sudah difilemkan. 

Tetangga di sekitarnya yang mulanya tak menyedari adanya ruang basement itu, terkejut bila mengetahui kenyataan ini. Seorang tetangga komplain dan meminta kepada perusahaan penjual properti agar menghapuskan keterangan soal bilik seks di iklan mereka, kerana hal itu dianggap mengganggu.

Begitu kisah rumah berbilik seks.

5 comments:

Anonymous said...

https://m.malaysiakini.com/news/466798..

Rameli tidak di pedulikan lagi oleh orang yg di tolong selesaikan bayaran 1.4 juta....

Anonymous said...

Sian rameli. Kawan baiknya si anwar yg sama belajar kat mckk pedajjal dia. Kemaruk nak jadi pm, guna apa cara pun utk capai cita2nya.

Elok sangat blah drpd parti pkr yang ketuanya kemaruk nak jadi pm. Bersanding dgn parti dap yg kafir,muallaf pun bukan.

Anonymous said...

Tipu pun bukan qat'i sifatnya. Sebab itu anwar sanggup menipu. Semua tipu --- hari ni perintah esok harga minyak turun. Ulamak liberal punya penangan, seluruh penyokong ph ditipu hidup2 oleh ulamak liberal yg bernama anwar. Rafizi adalah khalifah liberal bagi pihak anwar. Rafizi sanggup hidup mati bersama ulamak liberalnya.

Anonymous said...

Kem manakah yang sebenarnya membela iblis berambut perang? Kem Mahathir atau kem Anwar? Sama2 saksikan episod2 terakhir dalam siri2 fitnah yang tidak menjadi dan akhirnya terpalit kemuka sendiri. Kepada pihak2 berwajib jangan lupa juga siasat iblis tempatan specis hitam kerana dipercayai telah banyak membuat kerosakan...

Anonymous said...

Jom semua kita kembali untuk menyayangi ulama2 yang sangat dibenci oleh orang2 kafir latnatullah, ianya pesanan ulama/cendikiawan Islam dahulu... bila hangpa nak ajak Dr Zakir Naik buat ceramah kat Shah Alam ni, rugi kalau tak diperturunkan ilmu2 yang tersemat dikalbunya? Hanya belajar je!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails