Sunday, February 24, 2019

Remuk Hati Ibu, Bila Anak Gadisnya Diculik, Perkosa, Dicekik..

Gadis penjual ayam diculik, dirogol sebelum dicekik hingga mati
Duyen menjadi mangsa nafsu lima lelaki berhati binatang yang menculiknya sebelum merogol dan mencekiknya hingga mati. -Foto Mail Online


DIEN BIEN: Diculik, diperkosa dan kemudian dicekik sehingga mati!Tangkapan lima lelaki berhati binatang di Dien Bien, Vietnam menjawab teka-teki kehilangan seorang pelajar kolej, Cao Thi My Duyen.
Duyen yang bekerja sebagai penghantar bekalan ayam hidup hilang selama tiga hari selepas keluar menghantar pesanan kepada pelanggan.
Ibu mangsa membuat laporan polis apabila anak perempuannya tidak pulang selepas menghantar bekalan ayam.

Remuk hati si ibu apabila anaknya yang berusia 22 tahun itu ditemukan dalam keadaan separuh bogel dengan hanya memakai baju lengan panjang dan berseluar dalam di atas bumbung sebuah rumah tinggal.Wajahnya pula ditutupi dengan topi keledar yang dipakai ketika bertugas menghantar ayam.

Duyen membantu ibunya yang berniaga di pasar dan kali terakhir dilihat memakai topi keledar dan menggunakan telefon bimbitnya semasa membuat penghantaran.
Polis Vietnam mengesahkan mangsa telah diculik selama tiga hari dan diperkosa sebelum suspek bertindak mencekiknya hingga mati.

Kelima-lima suspek dikenali sebagai Bui Van Cong, Pham Van Nhiem, Luong Van Hung, Luong Van La dan Vuong Van Hung.
Salah seorang suspek, Van Hung dilaporkan menjadi pelanggan dan meminta mangsa sendiri menghantar ayam hidup yang dipesan.
Polis masih meneruskan siasatan lanjut ke atas semua suspek. (AA)

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Sampai masanya undang-undang jenayah dunia perlu diperkemas kinikan! Beralihlah kepada undang-undang yang berjaya mentarbiah manusia..Imej yang berkaitan

3 comments:

Anonymous said...

Dan sesungguhnya Kami jadikan untuk isi neraka Jahanam kebanyakan dari jin dan manusia, mereka mempunyai hati, tetapi tidak dipergunakannya untuk memahami (ayat-ayat Allah) dan mereka mempunyai mata (tetapi) tidak dipergunakannya untuk melihat (tanda-tanda kekuasaan Allah), dan mereka mempunyai telinga (tetapi) tidak dipergunakannya untuk mendengar (ayat-ayat Allah).
Mereka itu sebagai binatang ternak, bahkan mereka lebih sesat lagi.
Mereka itulah orang-orang yang lalai.

ramai manusia dah lebih terok dari banatang

Anonymous said...

Sebilangan manusia menjadi lebih teruk dari binatang apabila mereka sanggup menjadi barua ternakan kafir harbi roket untuk menentang ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam. Mereka diupah dengan dedak cap roket untuk menfitnah perjuangan Islam, ulama Islam dan umat Islam yang cintakan Allah dan RasulNya.

Apabila mereka mati, mereka akan mengikut pemimpin kafir harbi mereka masuk neraka sebagai balasan untuk kesesatan mereka.

Anonymous said...

Islam Liberal yg ditaja oleh pelajar tercicir itm Mat Sabu dan dibackup oleh kafir dap cuba mengubah landscape Islam malaysia. Jahatnya mereka dengan terus menerus mereka fitnah kepada PAS dan kepimpinannya. Back ground mat sabu pun sangat ke lantai ilmuan agamanya. Macam mana nak ubah ugama pegangan orang Islam lain yg jauh lebih baik fahamannya berbanding dengan pelajar tercicir ini. Mat Sabu juga berfaham syiah yg jelas sesat serta tiada nur pada wajah dan perwatakannya.

Pkr pun dipimpin oleh liberalist anwar ibrahim yg menolak hudud demi menyukakan sekutunya dap. Ini tindakan jahat kerana menjaga hati orang kapir dan sanggup mengenepikan soal hati org islam lain. Bidang pengajian pun sastera, maknanya ke lantai juga ilmu agamanya. Tiada asas ilmu agama yg kukuh menyebabkan banyak kesesatan berlaku oleh anwar ibrahim. Kerana kuasa sanggup bersama dap merosakkan islam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails