Sunday, March 25, 2018

M'sia Dikepalai DAP & Israel -Pemerhati Asing ‘Progressive Alliance’




Malaysian Digest – Sebuah badan pemerhati antarabangsa dikenali dengan nama Progressive Alliance (PA) yang mengkritik Malaysia sebagai negara “ketidaksamaan sosial, politik dan ekonomi” didalangi oleh DAP dan parti dari Israel.
Perkara ini didedahkan oleh Ahli Panel Pemikir Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA) Dr Norvandri Hassan Basri yang menyemak keanggotaan Ahli Lembaga Progressive Alliance disertai oleh Hilik Bar dari Parti Buruh Israel dan Lim Guan Eng dari Parti Bertindak Rakyat (DAP) mewakili Malaysia.
Kata Dr Norvandri, kewujudan pemerhati asing merupakan lumrah menjelang pilihan raya.
Namun menjadi tanda tanya apabila pertubuhan tersebut mempunyai kaitan langsung dengan parti politik yang bertanding pada pilihan raya negara tersebut.
“Salah satu daripada parti politik yang terlibat dengan PA adalah parti DAP.
“Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng merupakan salah seorang ahli lembaga Progressive Alliance!”.
Jelasnya, ini menunjukkan bahawa PA sebuah pertubuhan tidak bebas dan berat sebelah selain bermotifkan mencari kesalahan kerajaan pemerintah semata-mata.
“PA berkemungkinan besar hanya mendapat input serong dan salah daripada parti DAP, parti chauvinis rasis yang banyak merosakkan ketenteraman kaum serta sabotaj ekonomi Malaysia di luar negara.
“Turut mengejutkan ialah agenda yang diperjuangkan oleh PA. PA memperjuangkan ‘hak’ Lesbian Gay Bisexual dan Transgender (LGBT) dan mereka menganggap bahawa kerajaan Malaysia tidak demokratik kerana menidakkan golongan LGBT ini. Kerana itu juga PA beria-ia mempertahankan Anwar Ibrahim yang bersalah meliwat Shamsul Bukhari,” kata Dr Norvandri dipetik blognya.
Tambahnya, bukti ini sudah mencukupi bagi menggesa Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) dan kerajaan Malaysia tidak melayan sebarang permintaan PA untuk mencampuri urusan didalam Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) akan datang.
Jelasnya, pemerhati asing lain turut hadir memantau perjalanan PRU sepertimana PRU sebelum ini maka tiada alasan kononnya berlakunya kecurangan ketika pilihan raya negara.
“Jika PRU tidak bersih, Pakatan pembangkang tidak mungkin akan menang negeri Selangor, Pulau Pinang dan Kelantan. Azmin Ali tidak mungkin menjadi Menteri Besar Selangor dan Lim Guan Eng sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang,” tegasnya.
Mengingatkan kepada keadaan huru-hara semasa pilihan raya, Dr Norvandri berkata ianya berpunca daripada pembangkang sendiri menuduh kononnya terdapat 40,000 pengundi daripada Bangladesh disamping ‘blackout’ ketika proses pengiraan undi.
“Kita juga tidak akan lupa dengan kes Nurul Izzah telah mengaku bersalah mengeluarkan kenyataan fitnah jijik dan palsu terhadap Raja Nong Chik, sehari sebelum PRU 13.
“Menjelang PRU14 ini, kita tidak akan terkejut jika Pakatan Harapan sudah merancang serta akan menabur fitnah kotor seperti yang mereka lakukan sebelum ini. Perkara ini begitu mudah dihidu kerana ada pihak dalaman PH yang pasti akan membocorkan rancangan tersebut,” ujarnya lagi.
Benarkah Kajian Ini?
Hasil carian imej untuk kajian keputusan PRU14

6 comments:

Anonymous said...


Apabila terdedah pakatan sifu evangelis roket dengan rejim pengganas Israel, semua barua ternakan pakatan pimpinan sifu evangelis diam membisu seribu bahasa seperti syaitan bisu kerana dedak cap roket penuh dalam mulut barua.

Kita faham barua-barua ternakan pakatan enggan buka mulut untuk mengkritik atau mengutuk sifu evangelis roket kerana mereka bimbang dedak cap roket yang penuh dalam mulut mereka akan jatuh ke lantai jika mulut dibuka!

Sesungguhnya barua-barua dedak roket dan sifu evangelis roket mereka adalah pengkhianat kerana mereka menjadi barua rejim pengganas Israel dan memfitnah negara ini.

Maka kita tidak merasa hairan melihat lidah dan hati mereka mempunyai cop mohor bintang 6 bucu Israel ✡︎ !

Anonymous said...



GOYIM @ Khadam-khadam Ternakan Rejim Pengganas Israel ✡ :

✡ lim gonna end ✡

✡ kit sial ✡

✡ mike selfie amoi ✡

✡ kak jah liberal ✡

✡ mahafir'aun ✡

✡ barua-barua dedak ✡

Malangnya kitab Talmud Yahudi menyatakan bahawa semua orang bukan Yahudi (Goyim) termasukah khadam-khadam rejim pengganas Israel adalah haiwan. Bukti dari kitab Talmud Yahudi:

(i) Baba Mezia 114a-114b “Non-Jews are Not Human. Only Jews are human (“Only ye are designated men”)

Terjemahan: Orang bukan Yahudi adalah bukan manusia. Hanya Yahudi manusia.

(ii) Kerithuth 6b page 78, Jebhammoth 61a “ Only the Jews are humans, the Non-Jews are not humans, but cattle” (goyim = human cattle)

Terjemahan: Hanya Yahudi manusia, orang bukan Yahudi bukan manusia tetapi lembu. (Goyim = lembu)

Lihatlah betapa bodohnya manusia yang menjadi khadam @ barua ternakan rejim pengganas Israel !

Anonymous said...



Rabai Ovadia Yosef (Hebrew: עובדיה יוסף‬ Ovadya Yosef) adalah ulama kitab Talmud Yahudi yang pernah menjadi ketua rabai di Israel dan fatwa-fatwa Yahudinya diterima pakai oleh Yahudi di Israel. Rabai Ovadia Yosef ini adalah rasis tegar Yahudi yang membenci orang-orang bukan Yahudi.

1. Dalam bulan Oktober 2010, Rabai Ovadia Yosef telah berkhutbah bahawa:

(i) Tujuan tunggal orang-orang bukan Yahudi dicipta adalah untuk menjadi khadam @ hamba kepada orang-orang Yahudi. Orang-orang bukan Yahudi akan berkerja, membajak dan menuai dan kita duduk sebagai tuan besar dan menikmati makanan.

(ii) Orang bukan Yahudi adalah seperti keldai yang berkerja keras untuk tuan Yahudi , Jika keldai ini mati, pemilik Yahudi akan kehilangan wang.

Sumber: Mandel, Jonah (October 18, 2010). "Yosef: Gentiles exist only to serve Jews". The Jerusalem Post.

2. Pada tahun 2001 Rabai Ovadia Yosef berkata orang Yahudi tidak boleh mengasihani orang-orang bukan Yahudi. Orang Yahudi mesti menghapuskan orang bukan Yahudi kerana orang bukan Yahudi adalah syaitan terkutuk. (Sumber: Myre, Greg (15 December 2004). "On the Air, Palestinians Soften Tone on Israelis". The New York Times.)

Kesimpulan:

Hanya manusia bodoh berlapis-lapis seperti lim gonna end sahaja mahu menjadi khadam rejim pengganas Israel.

Anonymous said...


Pada mata Yahudi Zionis dan rejim pengganas Israel, pemimpin-pemimpin parti kafir harbi DA-Pig dan khadam-khadam DA-Pig adalah Goyim (haiwan ternakan seperti lembu, keldai dll) yang dicipta untuk menjadi hamba abdi yang berkhidmat untuk kaum Yahudi Zionis.

Dan khamba-hamba abdi ini adalah jenis 'pakai dan buang' yang digunakan untuk kepentingan rejim pengganas Israel. Apabila mereka tidak berguna kepada rejim pengganas Israel, mereka akan dibuang seperti kain buruk !

Ketua rabai rejim pengganas Israel yang bernama Rabbi Ovadia Yosef telah membuat fatwa bahawa orang-orang bukan Yahudi adalah keldai yang dicipta untuk menjadi hamba abdi kaum Yahudi Zionis.

Orang-orang kematian otak atau pesakit mental sahaja merelakan diri mereka menjadi keldai tunggangan Yahudi Zionis yang menjadi kepala bapak rasis.

Anonymous said...


Sesungguhnya semua pemimpin dan barua pakatan pimpinan parti kafir harbi DA-Pig telah ditipu oleh rejim pengganas Israel untuk menjadi hamba abdi kaum Yahudi Zionis.

Kitab Talmud Yahudi sendiri menggalakkan kaum Yahudi menipu kaum bukan Yahudi untuk kepentingan kaum Yahudi. Bukti:

Baba Kamma 113a. Jews may use lies ("subterfuges") to circumvent a Gentile.

Terjemahan: Kaum Yahudi boleh menggunakan pembohongan untuk menipu orang bukan Yahudi !

Puak pakatan suka dikencing oleh Yahudi Zionis sehingga hancing !

Anonymous said...

Moga allah swt memberi rahmat pada semua hambanya dan hanya memyembah allah swt buka pintu hati mereka untuk menerima islam sebagai agama mereka. Ameeen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails