Saturday, December 16, 2017

Malaysiakini, Pun Terima Dana Yahudi, George Soros. -Jimadi Shah Othman


AIDCNews -13/12/17 –Editor Bahasa Melayu Malaysiakini, Jimadi Shah Othman mengakui portal itu menerima dana daripada Open Society Foundation’ (OSF) milik penyangak mata wang Yahudi, George Soros.
“Kita tidak nafi, Kinitv menerima dana daripada OSF tetapi jumlah yang sedikit dan dana itu untuk projek berita-berita berkaitan Sarawak dan kita tidak nafi pun…,” ujarnya.
Jimadi membuat pengakuan itu ketika diserbu Datuk Seri Jamal Md. Yunos yang mengetuai Gerakan Baju Merah.
Lihat sebelum ini..


2 comments:

Anonymous said...

Kita telah lama mengetahui NGO dan parti liberal dan kafir harbi mendapat latihan, arahan dan sokongan moral, material dan wang dari NGO-NGO Yahudi Zionis yang menjadi proksi rejim Amerika Syarikat dan rejim pengganas Isra-hell untuk menggulingkan kerajaan negeri dan kerajaan pusat yang dipimpin oleh orang melayu Islam dan membentuk kerajaan anti-Islam yang akan menindas agama Islam dan umat Islam.

Kita sendiri telah melihat bagaimana rejim kafir harbi roket telah dan sedang campurtangan dalam agama Islam, menindas agama Islam dan menafikan hak umat Islam di negeri yang diperintah oleh rejim roket. Berpuluh kam dan ini adalah satu bentuk penghapusan etnik.

Sekutu-sekutu rejim roket yang terdiri dari parti Melayu liberal pula seolah-olah menyokong tindakan rejim roket ala rejim Isra-hell. Bahkan mereka membela kezaliman dan kejahatan rejim roket. Merekalah pengkhianat !

Marilah kita semua mengundi parti Islam dalam PRU14 demi masa hadapan kita !

Anonymous said...

PEMBETULAN komen 10:46 AM:

Kita sendiri telah melihat bagaimana rejim kafir harbi roket telah dan sedang campurtangan dalam agama Islam, menindas agama Islam dan menafikan hak umat Islam di negeri yang diperintah oleh rejim roket. Berpuluh kampung dan gerai perniagaan Melayu Islam telah dirobohkan dan ini adalah satu bentuk penghapusan etnik di negeri yang diperintah oleh rejim roket.

Komen tambahan:

'SUPERMAN' ROKET TELAH BERKATA PARTI ROKET MENGGUNAKAN BARUA MELAYU UNTUK 'SCREW' KAUM MELAYU. ORANG BODOH DAN JAHIL SAHAJA MENYOKONG PARTI ROKET DAN SEKUTU-SEKUTUNYA.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails