Friday, December 15, 2017

Israel Dakwa Mampu Hapuskan M'sia 1 Saat. Apa Kata M/Pertahanan?




Konflik negara bergolak Palestin kembali memuncak apabila presiden Amerika Syarikat, Donald Trump mengisytiharkan Jerusalem sebagai ibu negara Israel. Pengumuman itu nyata mengundang kemarahan dunia Islam yang tidak mengiktiraf Israel sebagai sebuah negara.

Menteri Pertahanan, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein membuat kenyataan menyatakan kesediaan membantu saudara seagama sekiranya diperlukan. 
Portal berita Israel, Jews News kemudian membuat kenyataan balas bahawa Israel boleh melenyapkan Malaysia dalam satu saat. Tidak boleh duduk diam dengan kenyataan itu, netizen Malaysia ‘menyerang’ Facebook portal berkenaan.

Kami bagi nasi lemak dengan teh tarik, kejap je korang lemah

Tak malu ka? Faham tak aku membebel ni?  

Apobondo ekau merepek ni jinkalewa?

Kami ada komando pembunuh seperti Terlajak Laris, Sajat, Azwan Ali

Belum kenal raja bomoh Malaysia kena penampo buaya baru hadam

Kitorang ada Fattah Amin yang akan buat korang sedih dengan kisah cinta dia

You have egg you come


Sumber: Jews News

Lihat sebelum ini..

3 comments:

Anonymous said...

Rejim Pengganas Isra-hell adalah pendusta tahap tangki najis apabila Israel Dakwa Mampu Hapuskan M'sia 1 Saat.

Selama ini rejim pengganas Isra-hell telah gagal menghapuskan Hamas Gaza dan Hezbollah Lebanon dalam tempoh masa bertahun-tahun. Dasar pengganas Yahudi Zionis tidak ada telur cakap besar seperti tong najis kosong. Bunyi kuat habuk pun tarak ! Bikin malau kepala bapak Zionis. Mereka belum tahu lagi keberanian dan kecerdikan tentera Melayu.

Malangnya masih terdapat penjilat rejim Isra-hell yang terdiri dari puak munafik liberal dan kafir harbi yang merayakan jubilee Isra-hell di negara ini. Puak-puak pengkhianat ini sila berambus ke Israe-hell. Kalau mereka bernasib baik, mereka akan mendapat kerja cuci tandas puak Yahudi. Merekalah Goyim (haiwan ternakan) Yahudi Zionis.

Anonymous said...

Ahli dan pemimpin pertubuhan Zionis yang terdiri dari puak munafik dan kafir harbi di negara ini adalah amat berbahaya kerana mereka adalah pengkhianat yang mengancam keselamatan negara ini. Adalah malang pertubuhan sulit Zionis ini boleh bertapak di negara ini tanpa sebarang halangan.

Anonymous said...

Maksud israel mungkin ia mampu menewaskan malaysia dengan menggunakan agen mereka yg sedia ada di negara ini... mungkin razali ab. Rahman bekas pemimpin dap boleh menjelaskan perkara ini.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails