Wednesday, November 30, 2016

Ulama Sedunia Bermesyuarat Di Qatar, Mana PAN?



Tuan Guru Hj Abd Hadi selaku Timbalan Ketua Ulama Sedunia bermesyuarat di Qatar bersama Dr Yusof Qardawi, timbalan2 & setiusaha agung. Sebelum itu beliau ke India bertemu ulama d sana, menaiki keretapi ke Lucknow. Smoga sukses dalam menunaikan tugas & misi perjuangan.







Kredit
Ustaz Saiful Bahri Mamat  


Komen Weblog Ibnu Hasyim: Mana PAN atau Amanah, yang kononnya parti Islam dari Malaysia?

18 comments:

Anonymous said...

SETTLEkan,keZALIMan diKelantan TU DULU BRO,jgn asyik dok melalak,sana-sini,ekor bergelomang dgn NAJIS.

ALLAH tak pandang itu semua.

Anonymous said...

Amanah ketuanya shia. Campor2. Smua ada.

Anonymous said...

Err... Tak nak tanya wakil sahabat PAS, UMNO ke?

Anonymous said...

orang tak jemput tak kan nak datang......lain lah dia kat orang luar nak menunjuk konon ulamak dunia...kat malaysia dedak..balak semuanya sapu....

Anonymous said...

Ulamak dlm bab agama aku respect...tapi...jadi ular dlm semak (politik) tu yg jd sial kok

Anonymous said...

Jadi lobai tp kalah kes fitnah pil kuda tak minta maaf. Ape kebondenye

Anonymous said...

Persidangan Ulamak2 NATO.
No Action Talk Only.

Anonymous said...

Komen menentang ulama, semuanya tak ada hujah. Tak profosional. Bodoh dan bebel, bebal. ha ha ha

Anonymous said...

Ulamak kaki ponteng Parlimen tetapi pergi luar negara bukan main laju lagi.Perut dah kenyang dengan dedak najib jadi hati pun senang.

Anonymous said...

Walaupun mengulang ulang kata2 haji hadi yg pernah di lafazkan nya sendiri berserta saksi2 ....

Itu adalah fitnah ....
mengerti kamu tuan 2 dan puan2 ..
Faham....!!!!!!

Anonymous said...

Yang kutuk tghh tu semua librel tak hairan sebab hidup mereka adalah untuk dunia dan amalan mereka fitnah dan musuh mereka para ulamak islam. Biarkan moga mereka akan diberi hidayah sebab puak ini dizaman nabi lagi dah ada dan ada yang akhirnya berjuang bersama rasullurah.

Anonymous said...

Yg taksub dgn ulamak suu mcm Hadi Awang cuma pentaksub @ walaun tolol dia je. Ulamak2 sebenar pewaris nabi akan menjauhi politik demokrasi sekular spt di Msia.

Anonymous said...

Kalau benar Hadi itu ulamak perjuangkan Islam dia sepatutnya ajak walaun2 tolol dia sama2 pergi berjihad selamatkan umat Islam Rohingya drp hadir persidangan ulamak2 NATO. No Action Talk Only.

napuhtshirt said...

PAN tak boleh pergi,sebab nk cari dana mungkin dok jual periuk pu ggan mangkuk masa tak ada nk pergi..

Anonymous said...

Nama pun persidangan ulamak dunia..hanya fikir psl duniawi je le..no action talk only.

Su Jeng said...

Tumpang Tanya.. Ada x ulama sedunia ni bincang mcm mana nk tolong org2 rohingya tu?

Su Jeng said...

Tumpang Tanya.. Ada x ulama sedunia ni bincang mcm mana nk tolong org2 rohingya tu?

Anonymous said...

Penulis IH jgn la jadi jahil sgt....Pan mmg la takkan dtg persidangan ulamak. Sbb level Pan lebih tinggi iaitu level Wali. Klu sama level ulamak, Pan tak perlu keluar Pas. Kena faham konsep tu IH ada faham??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails