Tuesday, November 29, 2016

Gadis Ini Guna Video Lucah Lariskan Perniagaan. Mengapa?


Sherry Gun
SEORANG gadis yang dikenali dengan nama ‘Sherry Gun’ telah dipenjarakan selama empat tahun selepas menyiarkan video lucah bertajuk ‘Foursome in Chengdu’ menerusi live-streaming. Video itu kemudiannya tersebar meluas di China.
Sherry berbuat demikian dengan merakamkan aksi lucah berkenaan bersama seorang wanita dan dua lelaki, dalam usaha menarik lebih ramai orang untuk menonton perniagaan live-streaming yang dijalankannya.
Video selama dua minit itu menjadi viral pada Mac lalu dengan ayat ‘foursome in Chengdu’ menjadi popular dalam carian di internet.
Ia kemudiannya berjaya menarik perhatian pasukan keselamatan internet dan mereka telah melancarkan siasatan dengan segera. Hasilnya pihak berkuasa mengenalpasti salah seorang wanita dalam video itu adalah Sherry Gun.
Sherry Gun bekerja sebagai pengacara dalam talian dan merekodkan aktiviti harian menerusi media sosial dan aplikasi telefon. Dia mempunyai 40,000 peminat.
Selepas ditangkap, identitinya dikenalpasti dan nama sebenar Sherry Gun adalah Lin, yang berasal dari bandar Deyang tetapi menetap di Chengdu.
Turut ditangkap ialah dua rakan Sherry Gun yang melakonkan aksi lucah berkenaan. Mereka berusia bawah 22 tahun dan berasal dari keluarga kaya. 

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Mengapa jadi begitu? Ianya bermula dengan menganut faham 'sekularisme'. 

Malaysia pun menganut faham 'sekularisme' adakah kemungkinan akan jadi begitu? Pasti jadi kalau tiada fahaman agama yang menyanggah. 

Kini pun sudah nampak ciri-ciri begitu samada yang tersirat, dan tersurat..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails