Thursday, December 01, 2016

Mandi Ais Bogel Tiap Hari Begini, Kurus Badan?


Bekas Penari Balet Mandi Bogel Setiap Hari Dalam Ais
ANASTASIA Volochkova adalah bekas penari balet di Rusia. Malangnya dia telah digugurkan daripada menjadi penari disebabkan ‘terlalu gemuk’.
Namun ia tidak menggusarkan Anastasia sebaliknya dia menjalani kehidupan seperti biasa, kecuali mandi dalam dalam air ais dalam keadaan bogel setiap hari. Tanpa mempedulikan cuaca sejuk, Anastasia dengan selamba mandi dalam air ais berkenaan.
“Saya boleh mencadangkannya (mandi ais), jika anda boleh menghadapinya. Ia untuk kesihatan, memberikan tenaga dan kuasa,” katanya.
Bagaimanapun rasanya tidak ada yang sanggup menerima cabaran Anastasia itu. Lebih baik duduk di dalam rumah sambil minum secara kopi panas. 

Dalam Islam lebih mudah, Nabi Muhammad SAW ada memberi petua adap-adap dan amalan baik untuk kesihatan, boleh juga untuk menstabilkan permakanan atau kurus badan.. Di mana Katanya, beliau takkan makan kecuali merasa lapar dan akan berhenti sebelum kenyang. Amalkan itu, insyAllah sihat! (IH)

2 comments:

Anonymous said...

Tidaklah menjadi kesalahan pun, jika dia nak mandi bogel...ikut suka dialah! Yang salahnya adalah apabila diviralkan pula foto2 atau video2 berbaur lucah. Elok2 orang lain tidak melihat dia tu mandi berbogel, ehhh ada yang gatal pulak nak tunjukkan juga orang yang sedang berbogel tu.

Anonymous said...

Ada pula yang gatal nak tengok blog itu.
He he he.
kena sebiji..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails