Friday, September 30, 2016

MP PKR Duduk Serumah Dg Peguam Hindu PKR.. Patut Lawan Undang Islam?

2fd1d-chegu_bard_samm_20150616_tmikamal_ariffin_04

AIDCNews – 29/9/16 –Siapa Ahli Parlimen PKR yang duduk serumah dengan peguam perempuan PKR tanya berkahwin.
“Wakil parlimen PKR duduk serumah dengan peguam pompuan PKR???? Hangpa berjimat cermat ka main kongsi bilik nie? Jabatan agama tak buat kerja ke? Cekup la.. Buh penampar sorang satu.. Bala bala..
"Patut la sedap sangat lawan undang-undang Islam nak dilaksanakan.. Nie rupanya kerja korang…,” kata Mohd Sobri dalam Facebook sekejap tadi.
Mohd Sobri membuat ulasan itu berdasarkan pendedahan terbaharu ahli PKR yang dipecat keahlian Badrul Hisham Saharin hari ini.
Badrul Hisham yang lebih dikenali sebagai Chegubard mendakwa telah menerima rakaman visual ‘pasangan’ tersebut.
“Baru meneliti detail termasuk visual mengenai skandal seorang peguam (Islam) dan seorang ahli parlimen (Hindu) duduk serumah dan kedua-duanya pasangan lelaki dan perempuan ini ialah pimpinan pusat parti….,” dedah Chegubard.
Menurut Chegubard ‘pasangan ahli pimpinan parti pusat’ itu juga sebelum ini sering mengkritik dan menyerangnya berikutan pendedahan isu yang berkaitan dengan Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali.
"Respon saya mudah, mereka antara teruk menfitnah dan menyerang saya… namun saya katakan pada pemberi maklumat terima kasih… saya tidak menyerang orang dengan isu peribadi.. walaupun mereka giat menyerang saya dengan cara kotor….
“Kalau saya nak serang pun mengenai prestasinya selaku wakil rakyat yang tidak ‘tengok’ kawasan…
“Cuma kepada watak itu yang saya sangat yakin membaca status ini, ingatlah jangan suka berkokok tak tentu hala kalau ekor sendiri bergelumang taik.
“Walaupun hangpa gerakkan siap timbalan ketua AMK PJS dan lain-lain fitnah cheGuBard tapi che’GuBard masih waras tidak bermain politik serangan peribadi,”katanya lagi.
Wakil parlimen PKR duduk serumah dgn peguam pompuan PKR???? Hangpa berjimat cermat ka main kongsi bilik nie? Jabatan agama tak buat kerja ke? Cekup la.. Buh penampar sorang satu.. Bala bala.. Patut la sedap sangat lawan undang2 islam nk di laksanakan.. Nie rupanya kerja korang... Toksah cakap tak buat ape ape.. Kucing mana tolak ikan? Buaya mana tolak bangkai? Celako celako celako

1 comment:

Anonymous said...

Gebang kuat dia ni. Makin org tak layan makin kuat gebangnya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails