Tuesday, September 27, 2016

Uqasha Senrose Buka Tudung, Bagaimana Kalau Dalam Negara Islam?




Hasil carian imej untuk Uqasha Senrose Buka Tudung, B
Hasil carian imej
PETALING JAYA: Ketua Pegawai Eksekutif Metrowealth International Group (MIG), David Teo memberitahu pelakon kontroversi Uqasha Senrose meminta untuk berehat dalam tempoh tertentu sebelum kembali semula berlakon.

David berkata, berkata, pelakon yang baharu sahaja menandatangani kontrak di bawah syarikat pengurusannya Ogos lalu itu akan kembali berlakon selepas dia benar-benar bersedia.

“Uqasha baharu sahaja menjadi artis bawah pengurusan kami pada bulan lalu, tapi buat masa ini dia minta untuk berehat dan menenangkan fikiran.

“Kalau sudah betul-betul bersedia barulah dia kembali semula berlakon. Kami juga tidak mahu paksa dia, kita tunggu dia bersedia dahulu,” ujarnya kepada mStar Online.

Tambahnya, tawaran untuk menyertai syarikat pengurusan itu dibuat sebelum aktres itu mencetuskan kontroversi dengan kembali membuka hijab.

“Uqasha sebelum ini memang dari pengurusan kami dan dia pertama kali berada dalam industri dengan filem pertamanya bersama MIG berjudul Paku.
“Saya tahu dia mempunyai potensi dan bakat yang besar sebagai pelakon, jadi apa sa
lahnya memberi peluang kepadanya sekali lagi untuk berada dalam industri,” ujarnya.

Tambah David, dia sudah merancang beberapa filem dan drama untuk pelakon Tundukkan Playboy Itu.


Komen Weblog Ibnu Hasyim: Kalau dalam negara Islam (negara Islam bukan negara umat Islam), apakah peranan negara Islam dalam menangani masalah muslimahnya yang ke'terpaksa'an membuka hijab demi ekonomi atau lain-lain?

Lihat sebelum ini.. 
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails