Tuesday, September 27, 2016

Ini Video: Pukul Nadia Wanita Bogel, Mengapa Berlaku?

Video: Nadia Nordin Bogelkan Skandal Suami, Belasah Guna Botol Arak

BERANG apabila mengetahui suaminya ‘makan luar’, seorang wanita dikenali sebagai Nadia Nordin bertindak memukul skandal suaminya dengan botol, dipercayai botol arak di sebuah hotel.

Rakaman insiden itu yang viral setelah dimuat naik dalam laman sosial hari ini, memaparkan seorang wanita yang tidak berpakaian dibelasah teruk hingga merintih kesakitan di atas lantai bilik hotel.
Dalam video pertama berdurasi 30 saat itu, kelihatan wanita terbabit bertindak memukul dalam keadaan marah sementara mangsa yang dibogelkan memohon untuk dilepaskan kerana sakit.
Wanita tidak berpakaian itu menerima 15 jahitan susulan dipukul dengan botol di kepala.
Difahamkan, wanita yang menjadi skandal suaminya itu adalah rakan baiknya sendiri dan ketika Nadia menyerbu bilik tersebut, wanita berkenaan sudah berada dalam keadaan bogel.
Tidak cukup dengan itu, sebuah lagi video memaparkan Nadia memukul lelaki dipercayai suaminya yang dikenali sebagai Mohd Faizal.
Walaupun dipukul dan dibelasah dengan teruk, suaminya itu tidak membalas sebaliknya membenarkan sahaja dirinya diperlakukan sebegitu.
Ketika kejadian, ada beberapa indvidu lain turut berada dalam bilik berkenaan.
Pelbagai versi kejadian yang tersebar setakat iini termasuk ada yang mengatakan wanita yang dipukul itu merupakan kawan baik si isteri.
Selain itu, ada pihak mendakwa wanita berkenaan tidak dibogelkan tetapi memang dalam keadaan tidak berpakaian ketika dikantoikan.
Lokasi sebenar kejadian tidak dapat disahkan namun berdasarkan pertuturan, kejadian dipercayai  berlaku di bahagian Pantai Timur negara atau Selatan Thailand.
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Bila pergaulan bebas menjadi amalan dalam masyarakat orang Islam, maka kehancuran dalam institusi keluarga berlaku. Keberantakan dalam sistem kekeluargaan berlaku apabila peraturan Islam ditinggalkan.
Video Viral Perempuan di Pukul Hingga Bogel oleh Nadia Nordin [Video Penuh]

5 comments:

Anonymous said...

Hebat Islam di Malaysia ini. Melayu Islam memang teramat suka dan mudah terangsang menonton benda-benda seperti ini. Supaya dia boleh menjadi hakim dan puas melihat "keadilan" berjaya dirakam.

Dengan ibnu hashim sebagai agen perantaraan, dapatlah penonton-penonton bersama-sama melayan secara sengaja atau tidak aurat seorang wanita. Indah Islam di Malaysia ini.

TETAPI!!! Dalam hal ini, yang tukang share dan tengok mana pernah salah kan? Semuanya baik-baik belaka, ahli sunnah la katakan....

Anonymous said...

Tuan anon...
Pak hashim ni mmg pembekal citer sex... Dia xakan di soal di akhirat nanti...

Anonymous said...

bodoh admin tolong sebarkan aib orang

Anonymous said...

Seronok dapat tonton aurat wanita. Gebu sekali. Terima kasih Pak Hasyim kerana tanpa sedikit pun rasa berdosa, dengan sukarelanya menyebarkan benda yang tidak langsung mendatangkan manfaat kepada kita semua. Teruskan perjuangan anda. Semoga Allah mengampuni kamu.

Anonymous said...

Video germang takdok? Tgk oghe putih ada kelainang sikik. Pak Hasyim banyok koleksi tu. Jangang kedekut, tengok soghe. Share la lagi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails