Wednesday, April 06, 2016

Ratu Cantik, Pergi Mampus JAWI! Bukti Hinanya Maruah Islam Di Negara Ini.


Pergi mampus lah JAWI“, itu antara kata-kata kesat dan tindakan biadap beberapa penonton serta peserta pertandingan ratu cantik pondan sedunia 2016 di sebuah hotel lima bintang, di Jalan Ampang, sebaik diserbu pihak berkuasa.


Menerusi satu klip video berdurasi tiga minit yang dimuat naik oleh seorang ‘wanita’ dipercayai penganjur majlis,  Siti Zabedah Kasim, dia memberitahu konon kejadian maki hamun tersebut berlaku akibat tidak berpuas hati.
Ia susulan tindakan tegas sepasukan pegawai dan anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) yang terpaksa nekad menghentikan acara ‘gilang-gemilang’ berbaur maksiat itu.
Dia yang juga merupakan seorang peguam dan aktivitis pondan mempertikaikan operasi syariah yang dilakukan oleh Jawi itu.
“Pegawai Jawi memberitahu saya menganjurkan pertandingan ratu cantik bercanggah dengan undang-undang — ia ‘haram’ di Malaysia, berdasarkan fatwa,” katanya kepada sebuah portal hari ini.
Namun Siti menegaskan acara tersebut bukanlah satu pertandingan ratu cantik tetapi hanya satu persembahan sambil mempersoalkan apakah tindakan itu merupakan sebahagian daripada bentuk dakwah ajaran Islam.
Menurutnya juga, kira-kira 10 anggota penguat kuasa jabatan agama itu, bersama kumpulan wartawan, tiba di hotel tersebut kira-kira jam 10 malam minggu.
Berikutan itu, majlis yang dihadiri kira-kira 200 mak nyah, kecoh bertempiaran lari meninggalkan lokasi. 
Difahamkan, berdasarkan Seksyen 9 enakmen undang-undang syariah Wilayah Persekutuan menjelaskan sesiapa yang “menghina pihak berkuasa agama atau mengingkari, melanggar atau mempertikaikan perintah” boleh didenda tidak lebih RM3,000, penjara tidak lebih dua tahun, atau kedua-duanya.
Seksyen 35 pula menjelaskan sesiapa yang “menganjurkan, mendorong atau menggalakkan orang lain untuk melakukan apa-apa maksiat” boleh didenda tidak lebih RM5,000, atau penjara tidak lebih tiga tahun, atau kedua-duanya.
Pada Ahad malam, kira-kira 10 anggota penguatkuasa jabatan agama itu, bersama kumpulan wartawan menyerbu majlis dihadiri kira-kira 200 mak nyah, kerana melanggar fatwa berkenaan penyertaan wanita Muslim dalam pertandingan ratu cantik.
Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Berdasarkan Seksyen 9 enakmen undang-undang syariah Wilayah Persekutuan menjelaskan sesiapa yang “menghina pihak berkuasa agama atau mengingkari, melanggar atau mempertikaikan perintah” boleh didenda tidak lebih RM3,000, penjara tidak lebih dua tahun, atau kedua-duanya. 
Pada saya, ini bukti begitu hinanya nilai 'agama Islam' dalam negara Malaysia. Hukum menghina dan ingkar agama hanya dihukum tidak lebih RM3,000? Lebih sikit dari hukum buang sampah dijalanan? Di mana maruah umat Islam yang redha dengan sistem anti Islam ini?

46 comments:

Anonymous said...

Aslm,,saya tak kisah sangat tentang jumlah dendam tersebut, nilai denda rendah tidak bermaksud kehinaab kpd sesuatu perkara. Yg penting. Ada akta dan perlu dikuatkuasakan supaya menjadi pengajaran. Jadi mesti bertindak segera terhadap penganjur yg jelas melakukan kesalahan.

Anonymous said...

Mengapa betina yang sama wujud dalam pelbagai aktiviti yang bertentangan dengan ajaran Islam dan hukum Allah? Adakah dia merupakan mastermind bagi aktiviti-aktiviti yang bertentangan dengan Islam? Mengapa dia menghina bangsa Melayu yang merupakan sebahagian dari umat Islam dan membuat kenyataan yang mengelirukan dan bertentangan dengan ajaran Islam dan hukum Allah?

Adakah dia seorang agen liberal yang mempunyai agenda untuk melemahkan dan mengelirukan umat Islam dan menjauhkan umat Islam dari ajaran Islam dan hukum Allah? Adakah dia seorang agen Kristian yang memperjuangkan agama Kristian dan hak umat Kristian? Adakah dia seekor musang betina berbulu ayam?



Anonymous said...

http://www.malaysiadateline.com/index.php/berita-list/15-berita/532-saya-tidak-iktiraf-gaya-hidup-lgbt-tetapi-mereka-perlu-didekati-kata-dr-dzul

Saya tidak iktiraf gaya hidup LGBT, tetapi mereka perlu didekati, kata Dr Dzul

“Hanya dengan mendekati mereka kita dapat terangkan apa yang salah dan apa yang dibenarkan.

“Pendirian inklusif Amanah menuntut kita bertemu dengan golongan itu. Kita tidak mengiktiraf (gaya hidup) mereka, tetapi menerima keberadaan mereka dalam masyarakat kita,” katanya kepada Malaysia Dateline.

Pada 5 Disember lalu, sebuah portal berita telah salah memetik dan salah melapor kenyataan Dr Dzulkefly.

Anonymous said...

PAN Aww Aww. Jgn Goda I Aww aww. Kah kah kah

Bersih 4 ari tu Mat Sabu selfie Amoy Langgar dada.

Jangan Bersih 5 kemudian ari Mat Sabu selfie transgender Langgar dada sudah laaaaaaa

PAN Awww Awww kah kah kah. I menyampah U. Kah kah kah

Anonymous said...

kikikiki... bapok tua pas Anon 12:59 sedang beraksi cari pelanggan. adoiiii... dalam parti islam pun ada bapok jugak ke? wakakak...

Anonymous said...


Sesebuah negara itu adalah negara sekular jika mahkamah Syariah mempunyai kuasa yang sangat terhad dan tidak boleh melaksanakan semua hukum Allah dan keputusan mahkamah Syariah boleh dipertikai dan dibatalkan oleh mahkamah sekular. Ini jelas menunjukkan kerajaan sekular menghina mahkamah Syariah.

Ini jelas menunjukkan pemimpin-pemimpin sekular telah gagal melaksanakan ajaran Islam dan hukum Allah walaupun mereka mendakwa diri mereka beragama Islam! Akibatnya rakyat ditindas, hak rakyat diabaikan dan kadar jenayah meningkat semakin tinggi.

Setiap hari kita membaca atau mendengar berita manusia yang lemah dirogol, dirompak, disiksa atau dibunuh dll sesuka hati penjenayah seolah-olah penjenayah tidak takut pada undang-undang sekular. Rumah-rumah pula kelihatan seperti penjara kerana semua tingkap dan pintu ditutup dengan grill besi! Ini jelas menunjukkan kegagalan sistem sekular dan ketakutan manusia yang tinggal dalam negara sekular!

Oleh sebab itu marilah kita semua menyokong dan mengundi parti PAS yang menjadikan Islam sebagai matlamat perjuangan supaya parti PAS boleh membela agama Islam dan hak rakyat dan negara kita diberkati Allah.

Hanya munafik dan orang kafir sahaja yang akan mempertikai ajaran Islam dan hukum Allah.

Anonymous said...

undi pas pun tak guna sebab hadi kepala taik dah bagi tau Hukum Hudud ditangguh selepas bergabung dengan Ikatan. selamat menjadi pasik walaunta2 pas semua. kikikikikiiiiiiii......

Anonymous said...


Anon 1:30 PM adalah makhluk yang tidak bermoral kerana komennya penuh dengan maki hamun, penghinaan dan fitnah yang jelas mencerminkan personaliti Anon 1:30 PM sendiri. Orang-orang seperti Anon 1:30 akan terus mempertikai ajaran Islam dan hukum Allah kecuali Allah memberi petunjuk kepada mereka.

Yang jelas ialah matlamat PAS untuk melaksanakan hukum Allah masih lagi relevan dan diteruskan dan hukum Allah tidak dapat dilaksanakan oleh PAS pada masa ini kerana parti PAS belum memenangi bilangan kerusi dalam parlimen yang diperlukan untuk membentuk kerajaan pusat. Jika PAS tidak dapat membentuk kerajaan pusat, PAS tidak mempunyai kuasa untuk melaksanakan hukum Allah di peringkat negara.

Maka menjadi tanggung-jawab umat Islam untuk memberi kuasa kepada PAS untuk menubuhkan kerajaan pusat dan melaksanakan hukum Allah.

Anonymous said...

halo Anon 1:48 PM... Hudud mana Hudud? private bil mana private bil? private apa dah jadi? kata umno dah sokong tapi bila nak bentang? kesian hadi kepala taik kena game dengan umno. kikikikikikiiiiii.....

Anonymous said...

maaf ye.... hudud pas dah ditangguh selepas pas bergabung dengan ikatan. tolong ingat tu tau. jangan kena kencing dengan pasik lagi dalam PRU akan datang. :-)

Anonymous said...

Maaf ye PAN tu talibarut DAP. Itu sebab PAN bersedih dgn apa yg jadi di Penang


Blog The Devoured Saviour mendedahkan Si Guan Eng tu juga pada ketika ini sedang ketar lutut dan menggelupor biawak takut - takut kalau ada yang tau mengenai salah laku yang dibuat.

Blog itu juga turut melampirkan bukti penyalahgunaan kuasa dan penyelewengan yang berlaku dalam urus tadbir Si Guan Eng tu di Pulau Pinang berkaitan beberapa projek Meganya.

Apa yang jelas, Si Guan Eng tu sekarang ni berada dalam keadaan yang tidak keruan apabila satu persatu skandal yang berkaitan dengan dirinya mula terdedah kepada umum. Jadi, tak heran la kalau kita tengok muka Si Guan Eng tu semakin pucat macam orang baru lepas tengok hantu!!!

Anonymous said...

Bukan macam baru selfie transgender laga dada. Hari tu mat sabu dah bikin selfie amoy langgar dada.

Anonymous said...


Anon 1:59 PM mendedahkan kebodohan dirinya sendiri.

Hukum Hudud hanya boleh dibahaskan di Dewan Rakyat jika speaker dewan rakyat membenarkannya. Berdasarkan proses demokrasi, Hukum Hudud hanya boleh dilaksanakan jika Hukum Hudud mendapat undi majoriti!

Persoalannya ialah adakah pemimpin-pemimpin politik sekular akan menyokong Hukum Hudud ? Mungkin pemimpin sekular yang beragama Islam tidak akan menyokong Hukum Hudud untuk menjaga hati orang-orang kafir. Mungkin mereka lebih rela berkongsi neraka dengan orang-orang kafir semata-mata untuk mengekalkan status mereka sebagai pemimpin sekular di dunia yang sementara ini dari melaksanakan hukum Allah kerana mereka gagal memahami siksaan yang amat pedih dalam neraka.

Oleh sebab itu, umat Islam wajib menyokong dan mengundi PAS untuk menubuhkan kerajaan pusat dan melaksanakan ajaran Islam dan hukum Allah untuk kebaikan rakyat negara ini supaya negara ini diberkati oleh Allah Yang Maha Esa. Ingatlah jika kita meninggal dunia, kita akan disoal-siasat oleh malaikat Munkar dan Nakir di alam barzah sebelum kita bicarakan dihadapan Allah.

Siapakah yang boleh menyelamatkan pemimpin sekular dan anda semua yang menjadi penyokong mereka jika Allah mahu menyiksa anda semua?

Anonymous said...


Jawapan untuk makhluk-makhluk yang cuba menggunakan Hukum Hudud untuk menfitnah parti Pas:


Hudud tetap agenda utama PAS, tegas Mahfodz
https://www.youtube.com/watch?v=V7cbeX8ZVHw

Unknown said...

PAS tak rugi apa2 pun bila hudud yg sedang PAS perjuangkan dihina diperlekeh ditentang serta dipersenda kerana PAS yakin hudud adalah risalah Allah.. tapi pastinya ada pihak lain yg rugi atau patut berasa rugi kerananya..

Pd mereka yg paling penting ialah putrajaya.. pun di sini PAS tak rasa rugi apa2.. selagi prinsip Islam dijunjungi, PAS tetap yakin berada di landasan yg BETUL..

Unknown said...

Yg nak dibentangkan sblm ini ialah akta jenayah bg memperkasakan syariah sediada supaya ia dapat diselarikan dgn kanun jenayah hudud yg telah pun diluluskan oleh DUN kelantan dan terengganu.. jadi ini sbg langkah awal sebelum hudud mula dapat dilaksanakan secara berperingkat2 terutama di kedua2 negeri tersebut..

Jadi tak timbullah isu tergesa2 nk bwk hudud ke parlimen, juga tak timbullah isu hudud ditangguhkan, begitu juga tak timbullah isu kena letak jawatan dan berperang habis2an dgn UMNO sekiranya hudud x dpt dilaksanakan kerana prosesnya memang masih berjalan dan terus berjalan..

Adapun kenyataan nik amar ialah merujuk pd akta tu lah sebenarnya.. sbbnya perkataan hudud ini digunakan adalah kerana husam yg kurang faham telah terlebih dulu guna perkataan hudud itu.. jadi nik amar cuba melayan kerenah husam mcm bdk tadika yg mana bg mengelak husam merajuk dan malu sendiri, jadi dilayankan aje lah husam tu.. kini dgn penerangan aku di atas, aku yakin husam sudah mula faham beza antara hudud dgn akta jenayah.. syabas husam!..

Unknown said...

Yg nak dibentangkan sblm ini ialah akta jenayah bg memperkasakan syariah sediada supaya ia dapat diselarikan dgn kanun jenayah hudud yg telah pun diluluskan oleh DUN kelantan dan terengganu.. jadi ini sbg langkah awal sebelum hudud mula dapat dilaksanakan secara berperingkat2 terutama di kedua2 negeri tersebut..
Jadi tak timbullah isu tergesa2 nk bwk hudud ke parlimen, juga tak timbullah isu hudud ditangguhkan, begitu juga tak timbullah isu kena letak jawatan dan berperang habis2an dgn UMNO sekiranya hudud x dpt dilaksanakan kerana prosesnya memang masih berjalan dan terus berjalan..

Unknown said...

Sepatutnya admin tak siarkan komen komen dari anonymous krn byk komen depa lari dr tajuk.tp apa blh buat entah ka komen ni dr admin sendiri yg guna nama anonymous.sbb tu la admin terus siar juga komen komen mcm tu.

Unknown said...

Anon 6:35 betul tu.Pas x rugi apa apa tp yg ruginya org yg mengaku diri Islam tp tolak hudud.

Unknown said...

Anon 6:35 betul tu.Pas x rugi apa apa tp yg ruginya org yg mengaku diri Islam tp tolak hudud.

Unknown said...

Sepatutnya admin tak siarkan komen komen dari anonymous krn byk komen depa lari dr tajuk.tp apa blh buat entah ka komen ni dr admin sendiri yg guna nama anonymous.sbb tu la admin terus siar juga komen komen mcm tu.

otaiblues.blogspot said...

kalau ketua rumah sendiri tidak memberat kan ahli keluarga tentang hukum hukum islam mana mungkin ahli keluarga menjaga hukum islam dengan baik.kecuali ahli keluarga yg sedar.
perbandingan keluarga satu contoh yg kecil..
jika ketua negara sendiri melanggar hukum.rakyat pun ikut sama..
jangan berhukum hanya kepada rakyat yg lemah..sertakan sekali pemimpin dan orang orang yg besar..

otaiblues.blogspot said...

kalau ketua rumah sendiri tidak memberat kan ahli keluarga tentang hukum hukum islam mana mungkin ahli keluarga menjaga hukum islam dengan baik.kecuali ahli keluarga yg sedar.
perbandingan keluarga satu contoh yg kecil..
jika ketua negara sendiri melanggar hukum.rakyat pun ikut sama..
jangan berhukum hanya kepada rakyat yg lemah..sertakan sekali pemimpin dan orang orang yg besar..

Anonymous said...

AHLI PARTI DAN ORANG MELAYU DITIPU LAGI OLEH PARTI PENJUAL AGAMA, LEBAI MALANG HAMPAS.

Dari surat MB KELANTAN kepada NAJIB semua mintak soal material & pembangunan takada pun bab HUDUD

Selepas beberapa bulan mengangkat sumpah jadi MB Kelantan Ahmad Yakob telah menulis surat kepada PM Najib Razak bertajuk AGIHAN ROYALTI PETROLIUM DAN MENYEDIAKAN INFRASTRUKTUR DAN KEMUDAHAN AWAN NEGERI KELATAN.

Ada lima peraka yang dipohon dalam surat berkenaan. Dalam tempoh itu hingga sekarang beberapa kali Ahmad berjumpa dengan Najib.

Dalam sidang Dewan yang baru lalu Exco Hanifa Ahmad memaklumkan 3 daripada lima perkara yang dipohonkan telah dilulus.

Itulah kejayaan dan budi Ahmad. Ia juga tentulah atas sokongan Mustapa Mohamed. Tetapi anih sedikit dalam surat itu tidak disebut fasal Hudud semuanya soal material dan pembangunan. Ini bermakna Hudud bukan keutamaan MB itu.

Jadi yang tergila2 hendak Hudud hanya Nasaruddin Daud dan Hassan Mahmod sahaja.

Wassalam

Mso.

Anonymous said...

Kebodohan barua 11:46 PM mengatasi kebodohan lembu. Hukum Hudud memerlukan kelulusan parlimen bukan kelulusan individu berdasarkan prinsip demokrasi.

Anonymous said...

Sudan buat buat hudud dulu utk mengaburi rakyatnya bertapa islamik negara Sudan, tapi pemimpinnya memerintah secara zalim
Kita perlu pemimpin yg adil bukan yg alim segi agama tapi tak boleh berlaku terus masuk neraka

Anonymous said...

Anon 12:37am barua PASIK penjual agama peralatkan hudud dan Islam bersubahat dgn lebai2 malang hamPAS menipu ahli parti dan org meLAYU.

Anonymous said...

Enakmen jenayah hudud dah lama diluluskan di Kelantan. Knp lebai2 malang hamPAS tak laksanakan hudud? Hanya walaun2 bebal yg sanggup jd macai penjual agama.

Unknown said...

Adakah anda memerlukan pinjaman? Anda mahu menjadi kewangan yang stabil? Atau anda ingin mengembangkan perniagaan anda? Kami menawarkan syarikat-syarikat pinjaman, pinjaman kereta, pinjaman perniagaan, pinjaman peribadi, pinjaman rumah pada kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2% dengan kehidupan yang selesa, yang boleh dirunding. Tawaran ini adalah terbuka kepada semua yang akan dapat membayar balik kembali dalam masa terdekat. Sila kembali kepada kami jika berminat dengan e-mel ini (mauricefinance@hotmail.com)
E-mel: mauricefinance@hotmail.com

Unknown said...

Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan yang mendesak?
* Pemindahan Sangat cepat dan serta-merta ke akaun bank anda
* Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
akaun bank
* Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
* Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
* Syarat-syarat pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan
*. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas menghantar permohonan pinjaman.

email: cashfirmarena@gmail.com


Selamat sejahtera
Sir Joel Williams
FIRM TUNAI PINJAMAN SYARIKAT
Ketua Pegawai Eksekutif
Tel: +60182913326
E-mel: cashfirmarena@gmail.com
Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

Unknown said...

Pinjaman untuk semua jenis tujuan

Kami menawarkan dari jumlah minimum $ 2,000.00 Dollars kepada $ 1 juta Dolar
Dan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%

Pinjaman berjangka: 25 tahun maksimum bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.

pelanggan perlu berada di atas usia 25 tahun

transaksi pinjaman ini adalah jaminan 100% untuk pelanggan yang serius

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai pinjaman ini, sila hubungi kami melalui e-mel: cashfirm.morris@gmail.com

Unknown said...

Hi
Saya Korejs Fillip, Pengurus Pemasaran, Perdagangan Int Global.
Kami menawarkan perkhidmatan pinjaman kewangan untuk semua orang di seluruh dunia pada kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2%

E-mel: cashfirmarena@gmail.com
Terima kasih & Salam,
Korejs Fillip

+60183723787
Pengurus Pemasaran Perniagaan.

Unknown said...

Hello, Adakah anda seorang lelaki perniagaan atau perempuan? Adakah anda dalam mana-mana
tekanan saya membiayai atau memerlukan dana untuk memulakan anda sendiri
perniagaan? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk menyelesaikan hutang anda atau membayar
bil-bil anda? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan mempunyai
kesukaran mendapatkan pinjaman daripada bank-bank tempatan dan lain-lain
institusi kewangan? Saya ingin memaklumkan kepada anda bahawa tawaran pinjaman
pada kadar faedah yang rendah 2%, jika anda berminat untuk mendapatkan
pinjaman daripada kami, sila hubungi kami melalui e-mel: (AUGSTINEJUNIO@GMAIL.COM)

Unknown said...

Hello, nama saya Henny Silalahi, dari Indonesia, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman perlu berhati-hati kerana banyak syarikat pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih merupakan syarikat pinjaman palsu asal.
Beberapa bulan yang lalu, saya adalah dari segi kewangan tegang dan terdesak, saya menjadi mangsa penipuan oleh beberapa syarikat pinjaman dalam talian, kerana saya memerlukan syarikat pinjaman yang jujur.

Saya hampir berputus asa, tidak sehingga saya mendapatkan nasihat daripada rakan yang kemudian mengarahkan saya untuk pinjaman pemberi pinjaman yang sangat handal MORISS CERULO LOAN FIRM, yang memberi pinjaman pinjaman tidak bercagar 750 juta dalam masa kurang daripada 24 jam tanpa tekanan atau tekanan kepada kadar faedah yang lebih rendah daripada 2%. Saya amat terkejut apabila saya memeriksa akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah pinjaman yang saya digunakan secara langsung dipindahkan ke akaun bank saya tanpa apa-apa kelewatan atau kekecewaan, kerana saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang ramai boleh mendapatkan pinjaman mudah tanpa tekanan.

Saya mahu anda menjadi pasti dan yakin bahawa ini adalah yang asal kerana saya mempunyai semua bukti yang memproses pinjaman ini termasuk kad id, dokumen perjanjian pinjaman dan semua kerja kertas. Saya percaya Puan Joy Wilson sepenuh hati kerana dia telah benar-benar membantu dalam hidup saya. Anda sangat bertuah kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman apa-apa jenis, sila hubungi syarikat melalui e-mel: (morissceruloloanfirm@gmail.com)
Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya di (hennysilalahi35@gmail.com) jika anda mendapati sukar atau mahu prosedur untuk mendapatkan pinjaman

Unknown said...


We are a Finance Industry Company professionals with over 15 Years Experience and a focus on providing Bank Guarantee and Standby Letter of Credit from some of the World Top 25 Prime Banks primarily from Barclays, Deutsche Bank, HSBC,Credit Suisse e.t.c.

FEATURES:
Amounts from $1 million to 5 Billion+
Euro’s or US Dollars
Great Attorney Trust Account Protection
Delivered via MT760, MT799 and MT103 Swift with Full Bank Responsibility
Brokers Always Protected

Purchase Instrument of BG/SBLC : 32%+2% Min Face Value cut = EUR/USD 1M-5B
Lease Instrument of BG/SBLC : 4%+2% Min Face Value cut = EUR/USD 1M-5B

Interested Agents/Brokers, Investors and Individual proposing international project funding should contact us for directives.We will be glad to share our working procedures with you upon request.


We Facilitate Bank instruments SBLC for Lease and Purchase. Whether you are a new startup, medium or large establishment that needs a financial solution to fund/get your project off the ground or business looking for extra capital to expand your operation,our company renders credible and trusted bank guarantee provider who are willing to fund and give financing solutions that suits your specific business needs.

We help you secure and issue sblc and bank guarantee for your trade, projects and investment from top AA rated world Banks like HSBC, Barclays, Dutch Ing Bank, Llyods e.t.c because that’s the best and safest strategy for our clients.e.t.c

DESCRIPTION OF INSTRUMENTS

1. Instrument: Funds backed Bank Guarantee(BG) ICC-600
2. Currency : USD/EURO
3. Age of Issue: Fresh Cut
4. Term: One year and One day
5. Contract Amount: United State Dollars/Euros (Buyers Face Value)
6. Price : Buy:32%+1, Lease: 4%+2
7. Subsequent tranches: To be mutually agreed between both parties
8. Issuing Bank: Top RATED world banks like HSBC, Barclays, ING Dutch Bank, Llyods e.t.c
9. Delivery Term: Pre advise MT199 or MT799 first. Followed By SWIFT MT760
10. Payment Term: MT799 & Settlement via MT103
11. Hard Copy: By Bank Bonded Courier


Interested Agents,Brokers, Investors and Individual proposing international project funding should contact us for directives.We will be glad to share our working procedures with you upon request.



Name:Richardson McAnthony
Contact Mail : intertekfinance@gmail.com

Unknown said...

Dear Sir/MA

We are international financier, trust Consultant of worldwide development prime lending's.We are Specialist of funds, loans, bank guarantees. We are working with large lending's affiliated to a corporate consortium group operators and providers of Bank Financial Instruments. Through this large lending's,Trade group consortium, we can arrange the following services as their trust consultant.
Worldwide project financing, Loans,BG,SBLC,MTN,POF,LC,SKR Discounting,Project Funding,Letter of credit, and lots more for investors
If you are interested contact us immediately by Email


Thank you
BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!!
Regards,
Rajnesh Gounder
Email: grounesh.advisory1@gmail.com
Skype ID: grouneshadvisory14@gmail.com

Unknown said...

Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan yang mendesak?
* Pemindahan Sangat cepat dan serta-merta ke akaun bank anda
* Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
akaun bank
* Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
* Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
* Syarat-syarat pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan
*. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
Anda boleh mengharapkan jawapan awal kurang daripada 24 jam
pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan
dari awak.

Hubungi syarikat ini sah dan berlesen, yang diberi kuasa
untuk memberi bantuan kewangan kepada orang
Maklumat dan permohonan pinjaman lebih bentuk

emel: cashfirmarena@gmail.com


Selamat sejahtera
Sir Joel Williams
FIRM TUNAI PINJAMAN SYARIKAT
Ketua Pegawai Eksekutif
Tel: +601111850392
Email: cashfirmarena@gmail.com
Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

Unknown said...

Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan yang mendesak?
* Pemindahan Sangat cepat dan serta-merta ke akaun bank anda
* Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
akaun bank
* Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
* Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
* Syarat-syarat pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan
*. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
Anda boleh mengharapkan jawapan awal kurang daripada 24 jam
pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan
dari awak.

Hubungi syarikat ini sah dan berlesen, yang diberi kuasa
untuk memberi bantuan kewangan kepada orang
Maklumat dan permohonan pinjaman lebih bentuk

emel: cashfirmarena@gmail.com


Selamat sejahtera
Sir Joel Williams
FIRM TUNAI PINJAMAN SYARIKAT
Ketua Pegawai Eksekutif
Tel: +601111850392
Email: cashfirmarena@gmail.com
Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

Unknown said...

Mendapatkan pinjaman hari ini pada Kadar Faedah 2%, hubungi kami hari ini melalui e-mel kami (DAVIESRUTHFIRM@GMAIL.COM) pelanggan yang berminat perlu sila hantar permintaan ke email kami untuk mendapatkan borang permohonan dan syarat-syarat. Cuba dan lihat untuk diri anda, perkhidmatan indah kami yang tidak melebihi hari bekerja untuk memproses pinjaman dan hanya sahaja (1) Perkhidmatan satu jam pemindahan pinjaman.
Emel kami hari ini di (DAVIESRUTHFIRM@GMAIL.COM)
Regard hangat

Unknown said...

Hello, di sini datang satu lagi syarikat pinjaman yang akan mengubah hidup anda selama-lamanya, saya Encik Patrick pinjaman pemberi pinjaman disahkan, saya menawarkan pinjaman kepada sektor individu dan orang ramai yang memerlukan bantuan kewangan dalam kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Perkhidmatan kami termasuk:

PATRICKLOANS15@GMAIL.COM
* Pinjaman Peribadi * Penyatuan Hutang
* Pinjaman Perniagaan
* Pinjaman Pinjaman Pelaburan Pelajar
kemenangan anda dalam melakukan transaksi perniagaan dengan kami
dijamin dan anda tidak akan menyesal apa-apa benda berbuat apa-apa pinjaman
urus niaga dengan kami, anda akan gembira untuk mengetahui pemberi pinjaman pinjaman seperti saya kerana
i akan meletakkan senyuman pada muka anda pada akhir urus niaga ini. saya mahu
anda berasa yang anda tidak akan kehilangan apa-apa perkara dalam urus niaga ini
Jika berminat sila isi borang di bawah ini dan kembali kepada e-mel
Nama:
negara:
seks:
Jumlah Pinjaman Diperlukan:
Tempoh pinjaman
mengisi borang dan kembali ke e-mel syarikat ini: (patrickloans15@gmail.com)
Tuhan merahmati
Patrick pinjaman Syarikat

ONE BILLION RISING FUND said...

Selamat hari semua orang,

Ini untuk memberi tahu masyarakat umum bahwa ONE BILLION RISING FUND saat ini menawarkan Pinjaman jangka panjang dan jangka pendek kepada badan-badan perusahaan dan koperasi yang secara serius memerlukan dukungan finansial untuk meningkatkan bisnis atau kebutuhan keuangan lainnya dengan tingkat suku bunga rendah. untuk segala bentuk pinjaman keuangan, di bagian manapun di dunia Ini terjangkau, dengan suku bunga rendah, fasilitas dijamin, Mari kita memiliki aplikasi Anda sekarang dengan rincian Anda untuk diproses lebih lanjut hubungi kami dengan informasi berikut di bawah ini.
via email: onebillionrisingfund@gmail.com
BBM: D8E814FC
kami menawarkan pinjaman dalam berbagai mata uang

DOLLAR
POUND
EURO
YEN
IDR

hubungi kami sekarang

Unknown said...

We can help facilitate the financial service bank instrument SBLC /BG, We remain the best financial consulting company with years of experience in the international and local finance market.

We have become the hallmark of excellent service in this industry with trusted and genuine FCA registered SBLC Providers who have truly succeeded in creating significant value for all clients and brokers involved in leasing or purchasing sblc .

We issue from Top rated world Banks and also work with brokers and agents with 100% healthy commissions paid on every deal.

Leasing SBLC : 4% +2%

Purchasing SBLC : 32% +2%

DESCRIPTION OF INSTRUMENTS:

1. Instrument: Bank Guarantee (BG/SBLC)

2. Total Face Value : Please inform us

3. Issuing Bank: HSBC, Barclays London or Deutsche Bank Frankfurt or any Top 25 WEB

4. Age: One Year, One Day

5. Leasing / Selling SBLC / BG

6. Delivery: SWIFT MT799/MT760.

7. Payment: MT-103.

8. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days.

All relevant business information will be provided upon request and we are ready to forward to you the DOA/CONTRACT of work once you inform us if you will be Leasing or Purchasing.

Best Regards

NAME;Fred Stones
E MAIL;premiumfinanceserviceltd@gmail.com .skype:fredforrealasurance403

Brian said...

Dear Sir/Ma,

We Facilitate Bank Guarantee (BG) & Standby Letter of Credit (SBLC) Instrument Direct Mandate Provider of Fresh Cut Bank Instrument for Lease/Purchase such as BG, SBLC, MTN.

We are a Finance Industry Company professionals with over 15 Years Experience and a focus on providing Bank Guarantee (BG),Standby Letter of Credit (SBLC), MTN (Mid Term Note) and LTN (Long Term Note) from some of the World Top 25 Prime Banks primarily from Barclays, Deutsche Bank, HSBC, Credit Suisse e.t.c.

FEATURES:

Bank Guarantees & SBLC’s in Standard Formats from Major Banks! Amounts from $1 million to 5 Billion+ Euro’s or US Dollars Great Attorney Trust Account Protection Delivered via MT760 Swift with Full Bank Responsibility MT799 and MT103 preadvice included.

Brokers Always Protected.

Purchase Instrument of BG/SBLC : 32%+2% Minimum Face Value = EUR/USD 1M-5B

Lease Instrument of BG/SBLC : 4%+1% Minimum Face Value = EUR/USD 1M-5B

We will be glad to share our working procedures with you upon request.

Name : Brian Fitzgerald

Email: secureinquiryfinance@gmail.com

Skype: secureinquiryfinance

Chowdhury said...

We are Providers of all types of BG and SBLC with the best workable procedures. Our BG/SBLC ranges from MT799, MT760,(Both two way confirmation), MT103/23, MT103 (Both can be one way confirmation and two way confirmation) in USD and EUROS. Issuing Bank ranges from Top world 25 banks with face value ranging from 1M EUROS/USD to 10B EUROS/USD

BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!!
Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and cases to our attention and in complete confidence we will work together for the benefits of all parties involve.

Our BG/SBLC Financing can help you get your project funded, loan financing, please let me know if you are interested in any of our services, by providing you with yearly renewable leased bank instruments. We work directly with issuing bank lease providers, this Instrument can be monetized on your behalf for 100% funding.

We are ready to close leasing with any interested client in few banking days, if interested do not hesitate to contact me direct. [via Contact Form Below]

Regards,
Mr. Chowdhury Utpal
Email: chowdutpal@gmail.com
Skype ID: utpal.chowdhury73

Sharon Kate said...

HELLO
the viewer is here to share my testimonial on how I finally joined the Illuminati hood and became RICH, FAMOUS AND POWERFUL, I did my best to become a member of the hood but I was ripped off several times , before finally coming across a testimony on the net so I contacted the agent, I was so afraid that he would ask me a lot of money before I could join the hood but to my surprise he only asked to buy the items I made and today I am so happy to tell the world who is wealthy and has been able to build many businesses with it all, I have the sum of 20 million dollars on my personal account and i am also known worldwide with the affairs which have been entrusted to me by the Illuminati and which also have the power to do what i want ... I know a lot of people can be on my way and seek help here is their
official email: illuminatibrotherhood5555@gmail.com
ICQ 757580619
www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati
Beware of scammers, and you must be above the age of 18.
WhatsApp contact +3197005033695

applegreeenltd@gmail.com said...

Baggot Street Bridge,
Dublin 4,Dublin
company address


ANNE HARVEY
Whatsapp (753)716 9499



Dear Sir/Ma,

We are project funder as well as financial lender. We have BG/SBLC specifically for BUY/LEASE at a leasing price of 4%+2% of face value Issuance by HSBC London and many other 25 top AA rated Bank in Europe, Middle East or USA. We also secure funding. Also We are into the provision of short term and long term business/personal loans for both small and large scale business funds.

* FOR LEASING OF BG/SBLC
MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M
LEASING FEE = 4%+2%

* FOR PURCHASE OF FRESH CUT BG/SBLC
PRICE = 32%+2%
MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M

Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved.

ANNE HARVEY
E-mail :applegreeenltd@gmail.com
Skype id :applegreeenltd@gmail.com
whatsapp :+447537169499


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails