Wednesday, April 27, 2016

Hari Tu Seks Dicelah Batu, Ini Di Atas Bangku Menunggu Komuter Pula..

HARI itu, dipaparkan kisah 'Berhubungan Seks Di Celah Batu Besar Ini? Lihat Ga...', kini di tempat terbuka pula.

Walaupun stesen kereta api mungkin bukan tempat yang menarik untuk melakukan seks, tetapi bagi pasangan ini, tiada tempat yang lebih senonoh untuk melepaskan nafsu.

Mereka dirakam melakukan hubungan seks di atas bangku yang dikhaskan untuk menunggu komuter di stesen Metro Barcelona, awal pagi Ahad lalu. Dalam rakaman tersebut, pasangan itu bertindak membuka seluar tanpa segan silu di hadapan orang ramai yang berjalan di hadapan mereka.


3aSeorang lelaki dipercayai warga tempatan turut dilihat berjalan di hadapan mereka sambil cuba untuk mengabaikan aksi lucah yang sedang berlaku. Sekumpulan remaja turut dilihat menghentikan perjalanan mereka dan melihat aksi pasangan tersebut sehingga ke penghujungnya. 

Tidak dapat dipastikan jika pasangan tersebut melakukan perkara memalukan itu dalam keadaan mabuk atau sengaja bertindak berani untuk menghidupkan susasan di stesen berkenaan.

Media Sepanyol melaporkan, pihak berkuasa sedang berusaha menjejaki pasangan itu untuk mendakwa dan mendenda mereka kerana 'melakukan perbuatan tidak senonoh di kawasan awam'. 

Di barat mungkin kesalahan itu dianggap mudah, tapi di dalam agama Islam kesalahan najis 'zina' itu adalah suatu kesalahan besar atau 'dosa besar'. Kesalahan yang perlu dididik dengan hukuman di khalayak ramai.

Itulah kelebihan Islam, hukumannya ialah untuk mendidik masyarakat. Masyarakat tidak akan dapat nikmat kehebatan perundangan itu, selagi tidak dilaksakan perundangan tersebut sepenuhnya. (IH)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails