Tuesday, April 26, 2016

Doktor Wanita Mabuk, Hilang Akal, Gaduh Dengan Pemandu Uber.


SEORANG doktor di Florida, Miami telah dibuang kerja setelah video pergaduhannya bersama seorang pemandu Uber dalam keadaan mabuk tersebar dan menjadi viralmenerusi media sosial. 

Anjali Ramkissoon, seorang doktor perubatan hilang kawalan dan dia mula menyerang seorang pemandu teksi Uber. Apabila Anjali cuba ditenangkan, dia bertindak merampas kereta pemandu tersebut.

Dia juga  membuang kesemua barangan peribadi pemandu berkenaan yang disimpan didalam kereta sebelum melarikan diri bersama kereta tersebut.
4e
Perbuatannya dirakam oleh individu yang menghubungi pemandu tersebut untuk mendapatkan khidmat Uber.

Mengikut laporan, Anjali telah diberikan cuti bermula dari malam video tersebut tersebar pada Januari lalu dan selepas tiga bulan, dia telah ditamatkan perkhidmatannya.

Anjali walau bagaimanapun telah memohon maaf di atas perilakunya dan berkata dia berada di bawah tekanan kerana bapanya telah dimasukkan ke hospital dan dia juga ditinggalkan oleh teman lelakinya.

Dia juga mengakui  bahawa dia bertindak sedemikian kerana menyangka itu merupakan teksi Uber yang telah ditempah olehnya dan tidak dapat mengawal dirinya apabila melihat pemandu teksi Uber itu mengambil penumpang yang lain.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Arak alat manusia buang akal, kencing iblis. Di Malaysia masih ramai pertahankannya. Itu sebab dibela dalam perlembagaan sekular.

4 comments:

Anonymous said...

kalau dah meminum kencing syaitan maka mereka mestilah berperangai melebihi kejahatan dan kebejatan si iblis tu. apa nak herankan., macam bangsa yang memakan daging khinzir maka mereka perlulah menunjukkan perangai melebihi perangai binatang yang mereka makan tu.

Anonymous said...

Kerana Mabuk Kuasa PAN Menggila. Bukan beer Oktoberfest sahaja mabok. Gila kuasa pun boleh pikin otak pusing


Nah Kao, bawah ni artikel Mr Semut Hitam


PAN JADI "LIDAH" DAPigs, "MENYONDOL" PKR MAIN BELAKANG!!!

Hahaha!!! Makin hari makin bertambah lawak tengok kemelut Politik Retorik dikalangan puak Pakatan Haprak ni. Belum dapat memerintah, macam - macam masalah yang dah timbul.

Nampak sangat dakwaan kononnya puak Pakatan Haprak ni semakin bertambah kuat dan sehaluan selepas berjaya menyingkirkan PAS hanya sekadar satu omongan kosong mereka belaka.

Apa yang jelas, diantara mereka sendiri pun tidak wujud kesepakatan yang jelas bagi menentukan hala tuju mereka. Masing - masing sibuk nak menjaga kepentingan Politik Peribadi sendiri je.

Tak cukup dengan tindakan cuba nak menyembunyikan perebutan kerusi diantara DAPigs dan PKR, kini lembaran baru dalam perbalahan dikalangan Pakatan Haprak tu semakin sengit.

Ianya berikutan kenyataan yang dikeluarkan oleh wakil parti 'KUALI' pimpinan Si Mat Sabu tu yang jelas menyindir kelayakan calon dari PKR yang ditolak borang pencalonannya semalam.

Katanya, wakil calon yang diketengahkan oleh mereka semuanya layak bertanding, diisytiharkan sebagai tidak bankrap dan tidak mempunyai sebarang masalah serta rekod jenayah.
“Biro Undang-Undang PAN berpuas hati dengan perjalanan PRN Sarawak setakat proses penamaan calon yang dijalankan pagi tadi. Bagi kesemua calon PAN yang bertanding di 13 kerusi DUN, mereka tidak mempunyai sebarang masalah daripada segi kelayakan untuk dicalonkan bertanding di kerusi DUN masing-masing,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.
Bagi sesetengah pihak, kenyataan itu merujuk kepada calon mewakili PKR yang dilaporkan tidak layak untuk bertanding di kerusi N82 Bukit Sari dan menyaksikan Barisan Nasional menang percuma.

Turut dilaporkan, calon yang mewakili PKR itu lansung tidak hadir pada sesi penamaan calon yang telah diadakan semalam dan sekaligus menimbulkan pelbagai spekulasi dikalangan rakyat.
“Calon (PKR) N82 Bukit Sari tidak hadir ke pusat penamaan pagi ini tanpa sebarang alasan. Kami amat kecewa dengan perubahan keputusan pada saat-saat terakhir ini dan kes ini akan dirujuk kepada jawatankuasa displin (PKR),” jelas wakil dari PKR Sarawak.
Diantara dakwaan yang dilemparkan, calon PKR tu dah kena 'Beli'. Itu alasan yang cukup 'Basi' diguna-pakai oleh puak Pakatan Haprak tu. Siapa yang beli, tak berani pulak diorang nyatakan.

Apa yang pasti, tindakan calon tersebut membuktikan bahawa Tidak Wujud kesetiaan dikalangan ahli parti itu sendiri. Pusing kot celah mana sekali pun, kalau dah namanya ahli Parti Kencing Rakyat, 'Main Belakang' tu jugak la yang menjadi amalan diorang!!!

Anonymous said...

PAN dan DAP menayakan Wan Azizah meminggirkan beliau

ARTIKEL BAWAH NI TERBAEKK DARI SEMUT HITAM


BUKTI MAKIN TERSERLAH, WAN AZIZAH SUDAH DIPINGGIRKAN!!!

Heh! Nampak gayanya perkara ini memang sudah tidak dapat nak dinafikan lagi. Bak kata pepatah orang tua, 'Sudah Terang Lagi Bersuluh'. Hakikatnya sudah ada didepan mata kita.

Apa yang jelas, kemelut yang sedang berlaku didalam Pakatan Haprak tu bukan sahaja bertambah sengit. Malah ianya membuktikan gabungan Pakatan tu berada dalam keadaan yang kronik.

Bertambah parah ialah apabila peranan Wan Azizah selaku Ketua Pakatan Haprak tu lansung tidak diendahkan oleh puak Pakatan Haprak tu. Masing - masing buat dia macam Tunggul Kayu.

Perkara itu dapat kita lihat dan baca dengan jelas melalui kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Sam Ketot yang mengakui watikah perlantikan calon tidak ditandatangani oleh Wan Azizah.

Sebaliknya, melalui kenyataan yang telah dikeluarkan oleh Si Sam Ketot, watikah pencalonan bagi wakil PKR hanya ditandatangani oleh Azmin selaku Timbalan Presiden parti itu sahaja.

Kemelut itu tidak cukup setakat itu sahaja. Bahkan kini konflik diantara Pakatan Haprak tu jelas semakin retak apabila masing - masing mula menunding jari dan menyalahkan sesama sendiri.

Jika dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Sam Ketot tadi, dia yang mewakili PKR seolah - olah membuat dakwaan terbuka terhadap DAPigs yang didakwa 'TAMAK' nak merebut kawasan.

Dan dalam waktu yang sama, DAPigs juga turut meluahkan rasa kecewa mereka dan menganggap tindakan PKR meletakkan calon dikerusi yang sama merupakan satu pengkhianatan.

Bagi Guan Eng sendiri, PKR secara terang - terangan telah menipu mereka dan didakwa melanggar perjanjian bertulis berkaitan pengagihan kerusi bagi menghadapi Pilihan Raya Negeri Sarawak kali ini.

Maka persoalannya, apa peranan yang dimainkan oleh Wan Azizah selaku Presiden PKR yang juga dianggap Ketua kepada Pakatan Haprak ni? Takkan dia hanya setakat menjadi pemerhati?

Sepatutnya, sebagai seorang pemimpin, Wan Azizah perlu tampil kehadapan bagi menyelesaikan segala konflik yang berlaku sebelum hari penamaan calon yang diadakan semalam.

Tapi malangnya sehingga ke hari ini, peranan Si Wan Azizah itu tidak dapat kita lihat sehingga ianya menimbulkan pelbagai pertikaian dikalangan puak Pakatan Haprak tu sendiri.

Kenapa Si Wan Azizah tu tak nak masuk campur dalam kemelut yang melanda? Kenapa dia seolah - olah hanya menjadi PATUNG sedangkan dia dianggap Ketua kepada Pakatan Haprak tu?

ATAU, adakah Si Wan Azizah tu sendiri sudah mula muak dengan Politik Retorik yang menjadi mainan dikalangan puak DAPigs dan pemimpin partinya? Masih relevankah kedudukan Si Wan Azizah tu sebagai Ketua kepada Pakatan? Semua itu, korang fikir la sendiri!!!

Anonymous said...

BILA SUDAH MABUK ARAK, HILANG MARUAH DAN KEHORMATAN DIRI.

Namun tahi arak masih degil mahu meminum arak walaupun hukum minum arak adalah haram kerana keburukan arak jauh lebih besar dari kebaikannya dan arak boleh mengganggu atau memusnahkan organ penting seperti otak, jantung, hati , pankerias dan sistem immuniti dan menyebabkan kanser ! Ketagihan arak menyebabkan keganasan rumahtangga dan keruntuhan rumahtangga. Bila mabuk seseorang boleh melakukan jenayah tanpa disedarinya!

Parti-parti kafir dan golongan liberal masih memperjuangkan kebebasan untuk minum arak dan mabuk ! Kebodohan manusia sesat melebihi kebodohan lembu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails