Saturday, April 11, 2015

Siapa Pelawak Kasanova Gila Seks, Ini Nasihat Untuknya..

Pelawak-kasanova


Abam Bocey
HALAMAN HIBURAN
KL: "Memang saya sangat terkesan dengan kontroversi pelawak kasanova itu kerana apa yang beliau buat itu secara tidak sengaja akan melabelkan pelawak di mata orang ramai sebagai gila seks.

"Jangan kerana kontroversi itu membuatkan orang takut hendak berkawan dengan kami. Pelawak sudah diiktiraf di Malaysia tetapi apabila perlu wujudnya perkara sebegitu, ianya boleh merosakkan industri pelawak tempatan.

"Tindakan pelawak kasanova itu bukan sahaja mencalarkan malah menggelapkan portfolio pelawak di Malaysia. Ianya boleh membuatkan semua pelawak terkesan kerana semuanya turut terpalit,"


Kata pelawak dan pelakon Abam Bocey pemenang Artis Komedi Lelaki Popular, Anugerah Bintang Popular BH 2014 kepada BH Online. Dia menyesali dan mengakui terkesan dengan kontroversi pelawak kasanova yang sedang hangat diperkatakan, kerana baginya perkara itu mencalarkan industri komedi tempatan.

Siapa Sebenarnya Pelawak Kasanova Gila Seks Itu? 

Industri hiburan dikejutkan dengan pembongkaran mesej jahat daripada seorang pelawak terkenal yang dengan kasanovanya meminta gambar bogel daripada ramai magsa yang terdiri dari wanita menerusi aplikasi Whatsapp. Pelbagai spekulasi timbul dan tekaan demi tekaan siapakah pelawak kasanova terbabit oleh peminat di rangkaian laman sosial. 

'Tauke' yang diteka oleh peminat di laman sosial mula bersuara dan menafikan dirinya adalah pelawak kasanova berkenaan. Berikut adalah kenyataan daripada tauke.

“Sepatutnya orang ramai yang membaca kontroversi berkenaan pelawak itu janganlah terlalu cepat membuat andaian dan menuding jari. Orang ramai perlu mengikut perkembangan dan membaca cerita sepenuhnya. Jauhilah fitnah,” tegas Tauke kepada BH Online menafikan dirinya terlibat dengan perkara tersebut.

Nasihat Untuk Kasanova Itu 

Abam nyata terkilan dengan sikap pelawak kasanova yang tidak berfikir panjang seperti dilaporkan menerusi pendedahan BH Plus, segmen berita premium berbayar BH Online kelmarin.

"Kepada pelawak itu, sudah-sudahlah.. Kalau perlu kahwin, kahwinlah. Selalunya orang sebegitu adalah individu yang kurang kasih sayang dan perhatian dari perempuan.
"Tidak dinafikan sekarang ramai yang ingin berkawan dengan pelawak dan individu itu mengambil kesempatan untuk membuat sesuatu yang bodoh.
"Kepada individu itu, bawa-bawalah bertaubat. Cuba renungi permasalahan ini dengan lebih mendalam jika rasa bersalah, bertaubatlah, kalau rasa betul maka teruskanlah," kata Abam secara sinis mengakhiri perbualan.


Contohnya, lihat ini.. 

Sasha, tampil membuat pendedahan, bukan kerana mahu mencari publisiti murahan tetapi ingin menegakkan hak sebagai seorang wanita.

Sumber foto: Mynewshub

"Saya ingin menegakkan hak sebagai seorang wanita. Kini saya turut minta nasihat daripada rakan-rakan untuk tindakan selanjutnya."

Sumber foto: Mynewshub

Sumber foto: Mynewshub
Pada masa sama, Sasha turut berkata dia tidak akan ambil pusing mengenai komen negatif terhadap dirinya.

Sumber foto: Mynewshub
 
Sumber foto: Mynewshub
(IH)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails