Tuesday, April 14, 2015

Pelawak Kasanova Gila Seks, Ini?

Tauke



HALAMAN HIBURAN
KL: INI bukan dia! Bukan pelawak 'Kasanova Gila Seks'  seperti berita disiarkan  dalam blog ini.. Siapa Pelawak Kasanova Gila Seks, Ini Nasihat Untu...

Pelawak Tauke (Jambu) bertekad untuk menyaman tiga penulis blog yang masih menyebarkan fitnah dengan menuduh dia adalah individu yang dikaitkan sebagai pelawak kasanova atau kaki perempuan.

Tauke atau nama sebenarnya Zamatul Amri Zakaria, 39, berkata, tuduhan tersebut amat keterlaluan sehingga menjejaskan pekerjaannya sebagai penyampai radio di ERA FM.

"Saya terlalu marah sehingga saya membuat laporan polis ke atas tiga penulis blog (bukan blog Ibnu Hasyim) yang menulis cerita yang tidak benar tentang saya sedangkan saya sudah jelaskan bahawa saya bukan individu yang dimaksudkan itu.

"Setakat ini polis sedang buat siasatan dan petang nanti (Selasa) saya akan berbincang dengan pihak Astro tentang tindakan daripada sudut perundangan yang boleh diambil terhadap mereka," ujarnya kepada mstar Online, Selasa.
Tauke sempat merakamkan gambar ketika membuat laporan di Balai Polis Gombak pada Isnin.
Tauke membuat laporan polis di Balai Polis Gombak, dekat sini, kira-kira pukul 10 malam Isnin terhadap tiga penulis blog yang menfitnah dirinya sebagai individu terkait dengan gosip 'pelawak kasanova'.

Terdahulu, Tauke sudah memberi penjelasan kepada media bahawa dia bukan pelawak yang dikatakan mempermainkan beberapa gadis dengan menghantar mesej-mesej berbaur lucah. (IH)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails