Thursday, April 16, 2015

Artis-artis Ini Sokong Najib Diserang. Dijatuhkan? (18)




LIHAT pendedahan ini, Perdana Menteri Najib perlu letak jawatan?    

E-Buku IH-102: Pendedahan Ini, PM Akan Letak Jawatan?
E-Buku IH-102: Pendedahan Ini, PM Akan Letak Jawatan?

KL: ARTIS-ARTIS ini menyatakan sokongan kepada Tun Dr Mahathir yang menyerang Perdana Menteri, Ketua No 1 UMNO dan menggesa supaya letak jawatan. Sudah tentu mereka juga mahu, PM ini letak jawatan...


Che Det, kamu tidak akan berseorangan - Che Ta

CHE TA: Che Det, kamu tidak akan berseorangan   


Pertama

Aktres jelita, Rozita Che Wan atau lebih dikenali dengan panggilan Che Ta menyatakan sokongan terbuka kepada Tun Dr Mahathir Mohamad selain menyatakan bekas Perdana Menteri itu tidak pernah berseorangan. Dalam catatan di laman Instagram miliknya, Che Ta mengakui ramai lagi pengikut dan rakyat negara ini berada di belakang Dr Mahathir selain memberi sokongan kepada perjuangannya.


"Tun tidak keseorangan..kami sentiasa teguh di belakang.

"Tapi kami ni orang marhain, siapa hendak dengar suara kami," katanya.


Laman Instagram milik Che Ta yang menyatakan sokongan terbuka kepada Che Det - Gambar Instagram Che Ta

Pada Isnin, Dr Mahathir mengeluh di dalam blognya chedet.cc bahawa dia keseorangan ketika membangkitkan kritikan terhadap kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak. Kata Dr Mahathir, soalan berkaitan 1Malaysia Development Bhd (1MDB) masih tidak berjawab dan ramai pihak masih bertanya kepadanya berkaitan kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu.

Dua: 

Sementara itu, penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin menyifatkan Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai seorang negarawan yang telah mengharungi pelbagai cabaran sehingga terkenal di mata dunia. 

Antara catatan terbaharu di laman Instagramnya juga menyatakan secara terbuka rasa kagumnya kepada Dr Mahathir selain menyatakan bekas Perdana Menteri tidak pernah keseorangan.

"Love u Tun dan sentiasa bersama Tun..Sejarah kepimpinan Tun mengharungi pelbagai cabaran dan dugaan membangunkan Malaysia hingga terkenal di mata dunia patut kita hargai serta contohi.
"Tiada yang muda kalau tidak kerana orang tua .. #sayaanakMalaysia #sebak," katanya dalam laman Instagram berkenaan. (IH)

Video: Siti Nurhaliza, Che Ta sokong Dr M yang ‘keseorangan’

1 comment:

Anonymous said...

Aku dan seluruh keluarga aku sokong Tun Mahathir. Hidup Mahathir

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails