Sunday, April 20, 2014

Ratu Bogel Negara Islam M'sia (?). Terbuka Untuk Umum, Jom Lihat!


ITU, lihat dari jauh..

Ini dekat sikit..

Lagi dekat...
 
Cukup.. Jangan dekat sangat!

Maklumat penganjur..
Semalam, program peragaan seluar dalam dan baju dalam telah diadakan di Midvalley Mega Mall Kuala Lumpur, anjuran sebuah syarikat pengeluar dan penjual pakaian dalam wanita telah mendapat sambutan yang sangat hebat.

Tentu sekali pertunjukan terbuka seperti itu memerlukan permit. Siapa bertanggung jawab? Tentu ada kaitan dengan Menteri Wilayah dan Menteri Pelancongan. Lebih-lebih lagi 'kepala' kepada ketua-ketua UMNO di seluruh Malaysia.



Makcik-makcik tua di kampung yang tak pernah pijak tangga Midvalley Mega Mall pun kena bahadi dosanya juga. Kerana Nabi SAW pernah melarang 'berpakaian tetapi bertelanjang'. Apa lagi berpesta bogel seperti di atas di dalam negara yang kononnya Islam ini.

Penyokong, pengundi, bahkan imam-imam di masjid pun kena juga bahadinya, walaupun sentiasa berzikir sepanjang malam. Kerana peranan mereka menaikkan pemimpin-pemimpiin 'buta agama' yang 'haram jadah' (maaf, pinjam kata-kata PM Malaysia) itu. Yang tak sokong UMNO/BN, tak kena la.. (IH)

12 comments:

Unknown said...

Orang lain tak tulis. Hang siap tunjuk gambar. Mengakulah hang memang minat benda lucah cuma nak tunjuk baik. Hah hah hah..berdosa Bro..takutlah kepada Allah.

Anonymous said...

Itulah blogger hebat.

Unknown said...

Jauhi lah prasangka , kebanyakan nya adalah DOSA

Unknown said...

Pransangka itu DOSA

Anonymous said...

Saya buat semakan. Banyak perkara dalam blog ini berkaitan seks.

Anonymous said...

Sah2 midvalley mall dalam KL. PR pegang KL. maknanya PBT bawah PR. Nak buat majlis maksiat ni bukan ke kena dpt kelulusan PBT. PBT dikuasai PR. So apa cerita PAS?

Anonymous said...

Anon 10:22 PM Berenti merepet. Bila PR pegang KL?

Tak tahu jangan nampak bodoh sangat. Itu kerja menteri wilayah. Menteri pelancong.

Anonymous said...

Awat cek bangang sgt..lain kali jgn merapu..akal ada,tp syang ltak d lutut..mana fakta lu ambil der..

Unknown said...

bagus ... bagus ... satu strategi yg bagus, salatus salatin, untuk tarik lebih ramai pelancong datang malaysia. Lepas ini , minta menteri wilayah dan menteri pelancongan buat pula pertandingan bogel dan "tiger show" sekali kat dataran merdeka pula ...!!!!

Anonymous said...

TAK PAYAH LA NAK PENING2 KEPALA GADUH2 KAT SINI,DR MAHATHIRKAN MENYAMAKAN BN SEPERTI SYAITAN YANG DIKENALI,SYAITAN MEMANG LA INI YANG DIA SUKA...APA YANG NAK DIKECOHKAN LAGI!!

Anonymous said...

Kat malaysia islam hnya utk rakyat biasa manakala utk negara maksiat khas utk golongan ubngok dan macai..ubngok jadikan islam utk dpt dana dari negara arab manakala seks dan maksiat utk dptkan dana yahudi..itu le malaysia negara ku cintaik..

Anonymous said...

kena tunjuk gambar,kalu tidak golongan geng yg suka ckp 'tgk 1 yg baik dia,9 buruk dia buang' ..kalu tidak takkan percaya. Tun M pun konon nak sekat internet sbb ini mcm la.. dlm masa 1 saat shj makcik kat kg blh tgk..kalo dulu2 tadak internet blh ke makcik2 tau info mcm ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails