Monday, December 23, 2013

Konsert Destini anjuran YDAB. Berjayakah Dari Sudut Islam?

FotoADIRA dan Hafiz
Foto
Barisan artis.
HALAMAN HIBURAN
BEGINIKAH konsert kebajikan cara fikir pemimpin di Malaysia atau pemimpin Islam UMNO?

Bagaimana hukum konsert ini dari segi hukum dalam Islam yang menjadi agama bagi Persekutuan? Lihart artis-artis wanita yang tidak menutup aurat dan percanpuran jantan betina, walaupun atas alasan kebajikan?

Konsert Destini anjuran Yayasan Tabung Destini Anak Bangsa (YDAB) dengan kerjasama Universiti Teknologi MARA (UiTM) yang bertujuan mengumpul dana untuk membantu pelajar kurang berkemampuan berjaya mencapai sasaran kutipan sebanyak RM2 juta. Berjayakah?

Berlangsung di Dewan Agung Tuanku Canselor (DATC) di UiTM Shah Alam pada malam Jumaat dan Sabtu lalu, konsert itu berjaya menggegarkan pentas dengan persembahan mantap daripada barisan artis popular tanah air seperti Datuk Siti Nurhaliza, Amy Search, Awie, Jaclyn Victor, Dayang Nurfaizah, Hafiz AF dan Adira termasuk artis terkenal Indonesia, ­DatukRossa, Pasha Ungu dan Cakra Khan.
FotoSITI Nurhaliza Suasana konsert malam itu. Gambar diangkat
Kemeriahan konsert berlangsung selama dua jam itu diserikan dengan kehadiran pelakon Neelofa dan AG Hot FM sebagai pengacara. Konsert malam pertama membuka tirai dengan persembahan unik pelajar Fakulti Filem, Teater dan Animasi (FiTA) UiTM yang menggunakan lampu picit LED dalam tarian mereka. 

Apa kata ulama UMNO? 

 
Lebih kurang konsert di atas, ramas payudara seperti di bawah ini pun kerja amal juga?
 Lihat 
 Lihat sebelum ini...
Forum Usahawan 1:  Tambah Pendapatan Dan Mula Niaga. Dari 0.. Begini Caranya!
Forum Usahawan 1

2 comments:

Unknown said...

tanya ustazah kazim alias ... tentu dia kata Islam lah dah tu ... yang menyanyi tu Islam dah ... yang menari tu pun Islam dah ... yang menuntun tu pun Islam belaka dah semuanya ......!!!! hanya satu je kita tak buat, hukum hudud ... kalau satu ni je dalam banyak-banyak itu yang kita tak bua, tak Islam ke kita..?

Anonymous said...

Rojok Qurqn /Hadis. Islam mesti syumul. Islam UMNO yang sekerat-sekerat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails