Monday, November 04, 2013

Ini, Muda-mudi & Pelajar Berpesta Liar, K'jaan Gagal Mendidik?

 SEBAHAGIAN daripada muda-mudi yang dicekup ketika berpesta liar di Batu 6, Jalan Pantai, Teluk Kemang, Port Dickson semalam. 

PORT DICKSON – Keghairahan sekumpulan 48 muda-mudi termasuk tiga pelajar sekolah berpesta liar sambil mengambil dadah di tepi pantai Batu 6 di Jalan Pantai, Teluk Kemang di sini tidak berpanjangan apabila mereka diberkas polis dalam serbuan Ops Cantas Khas pagi semalam.

Ketua Polis Daerah Port Dickson, Superintendan Abd. Wahab Harun berkata, ketika serbuan pada pukul 3.30 pagi yang diketuai Inspektor Nor Shaiful Asrar Mohd. Najih, kawasan tepi pantai yang dijadikan markas pesta itu dipasang dengan muzik kuat.

Sekumpulan muda-mudi itu sedang leka menari dalam pelbagai aksi manakala beberapa pasangan lagi bercumbuan dengan pasangan masing-masing.

Pelajar SPM antara dicekup ketika leka berpesta  
Anggota polis membuat pemeriksaan di Pantai Batu 6, awal pagi semalam.  Pelajar SPM antara dicekup ketika leka berpesta  
Semua yang ditahan dibawa ke IPD Port Dickson untuk tindakan lanjut.

Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Lagi bukti, kerajaan UMNO/BN gagal didik rakyat. Sia-sia memilih mereka sebagai pemimpin?

6 comments:

Anonymous said...

Bila dah mak bapak aysik berceramah siang malam, siap usung tin Milo kutip derma sana sini anak-anak jadi kacang hantu apa kena mengena dengan UMNO.

Bila Stopa Ali sah kongkek betina, Al Juburi siap balun juboq. PASTInya Samdol Nikki Aziz salah tarbiah.

Takbeerrrrrr...

Anonymous said...

Nampak peserta tu adalah dari kaum Dapig yang tak pernah sokong kerajaan. Takkan ini pun salah kerajaan? Mungkin awak yang kena tegur sebab dalam pakatan anda..

Anonymous said...

Begitulah kalau tak dak agama sebagai asas.

Bunyi bok bek, bok bek, macam najis lembu keluaq dari jubuq.

Bok bek, bok bek!

Unknown said...

umno-bn urus kerajaan ... kerajaan urus kementerian-kementerian ... kementerian pelajaran urus sekolah ... sekolah tak urus dgn betul pengajaran akhlak, itulah hasilnya kan? ... hasil sekularism dan pluralism yang dikehendaki oleh umno-bn....!!!!!

Anonymous said...

anon 8:29AM...dan 8:57....macaammmm bangangggg jer......ko ingat china tak der sokong UMNO/BN ker....buat pengetahuan ko...yg tu adalah yg baki2 yg sokong UMNO/BN....kan bender tu berlaku diPort Dickson tu...tempat Hj Najib buat demo ngan seorang artis dulu....hihihihi

Anonymous said...

Parent should 1st to be blamed !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails