Friday, October 11, 2013

Kelab Seks Warga Emas. Wajarkah Wujud Di M'sia?


JOM KREATIF

Tokyo: Sekali pandang, ahli kelab ‘Three Loves’ akan berkumpul setiap petang untuk menghabiskan masa minum teh. Tetapi realitinya, kegiatan itu turut membabitkan seks antara ahli kelab yang separuh daripadanya berusia lebih 80 tahun.

Polis di Tokyo semalam menahan seorang lelaki berumur 70 tahun kerana melanggar undang-undang pelacuran dengan tuduhan mengatur seks antara kira-kira 1,000 lelaki dan 350 wanita sebagai balasan memperoleh komisyen.

Kiyohide Kuroda dan kelab tehnya melanggar undang-undang pelacuran Jepun, kata pegawai. Dia dituduh mengatur kegiatan seks di kalangan warga emas menerusi iklan di akhbar yang mencadangkan mereka mungkin dapat menghilangkan kebosanan dengan bertemu rakan minum teh yang lain di kelab miliknya, San Ai, atau Cinta Tiga.

Lelaki tertua yang menjadi anggota kelab itu berusia 88 tahun sementara wanitanya, 82 tahun dan majoriti ahlinya berusia pertengahan 60-an. Hanya mereka yang terpilih saja boleh menganggotai kelab itu. tetapi ia dihadkan kepada mereka yang lebih 40 tahun dan perniagaan yang dijalankan sejak 10 tahun lalu membolehkan Kuroda memperoleh komisyen lebih RM1 juta. - Agensi

Komen Weblig Ibnu Hasyim: Memang wajar diwujudkan kelab unruk warga emas di Malaysia. Sekurang-kurangnya untuk merangka kegiatan amal warga emas menjelang akhir hayat, dari sudut agama masing-masing. Juga sebagai sebuah kegiatan dakwah ke arah makruf untuk manusia tidak kira agama, bukan seks semata-mata.

Lihat sebelum ini...
E-Buku IH-68: Kisah-kisah Jom Kreatif (3)
E-Buku IH-68: Kisah-kisah Jom Kreatif (3)

Video:  Si Tua Gila Seks - Ubatvitiligo.com 

2 comments:

Anonymous said...

Boleh join kelab Jiran Allah (swt) di qaryah masing masing.
Jiran Allah (swt) = Ahli Masjid.
For male and female Muslim (Muslimin and Muslimah)

Anonymous said...

http://ilham.karangkraf.com/karya-detail.aspx?idk=1607&idc=8888#.UlaNT1DQlaY

kelab buaya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails