Monday, September 09, 2013

'Seks Maraton' Wanita Tiduri 100,000 Lelaki. 20 Minit 1 Orang..


Anna Lisewska
Anna Lisewska 
UMAT Muslimin di Mesir menolak rencana kehadiran Ania Lisewska (21), seorang wanita Poland. Lisewska ditolak masuk Mesir kerana rencananya ingin memecahkan rekor "tidur" dengan 100,000 lelaki di dunia. Penolakan itu menjadi topik hangat di sosial media di Mesir.

Ania Lisewska pertama kali mengumumkan rencana  itu melalui akun facebooknya dan mendapat 60,000 likes.

"Saya ingin lelaki dari Poland, Eropah dan dari seluruh dunia. Saya cinta seks, senang-senang dan lelaki," ujar Lisewska di akun Facebooknya, seperti dikutip dari al-arabiya, Khamis (5/9).

Lisewska menjelaskan, ia mulai menjalankan misinya bulan lalu dari Warsaw. Ia akan melanjutkan misinya ke negara lain setelah selesai di Poland.

"Saya akan mengunjungi setiap kota di Poland dan ketika saya selesai melakukannya saya akan mulai bepergian ke luar negera," tulisnya.

Ia menyatakan akan menghabiskan 20 menit pada tiap orang yang ia pilih. Di kawasan timur tengah dan Afrika Utara, Lisewska akan menjadikan Mesir sebagai tujuan pertama. Hal ini yang menimbulkan penolakan umat muslim di Mesir. Umat muslim di Mesir mengecam dan menolak rencana Lisewska dengan mengatakan hal tersebut sebagai perilaku kotor dan tidak akan diterima di negera itu.

Salah satu pengguna Facebook di Mesir mengatakan Mesir tidak terbuka untuk pelacur. Beberapa pengguna facebook lainnya juga meminta Menteri Pelancomgan Mesir menolak rencana ini kerana dapat mengganggu keamanan nasional Mesir. (IH)

1 comment:

mohd azrul said...

perempuan ini tiada moral dia ini gila ke apa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails