Friday, September 13, 2013

2 Pemain Pasukan Tok Gajah Ditangkap Khalwat. Bukan Zina..





SUKAN
KUANTAN - Persatuan Bola Sepak Negeri Pahang (PBNP) menyerahkan kepada Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) untuk menyiasat dua pemain pasukan Tok Gajah itu yang ditangkap berkhalwat di sebuah hotel di sini, Kelmarin.

Setiausaha Agung PBNP, Fuzzeimi Ibrahim berkata, mereka tidak boleh mengambil tindakan ke atas dua pemain berkenaan memandangkan kes itu masih berada dalam siasatan JAIP.

"Tengku Muda Pahang Tengku Abdul Rahman Sultan Ahmad Shah yang merupakan Presiden PBNP akan membuat pengumuman rasmi mengenai perkara ini selepas siasatan JAIP nanti...jadi saya tidak boleh memberikan apa-apa komen kerana bimbang ia akan mengganggu siasatan," katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui Bernama pada majlis makan malam bagi meraikan pasukan yang bertanding pada Kejohanan Pestabola Merdeka 2013 di salah sebuah hotel di sini, malam tadi.

Media kelmarin melaporkan dua pemain Pahang ditahan oleh pegawai penguatkuasa JAIP kerana disyaki berkhalwat di sebuah hotel di sini.

Dua pemain berkenaan berusia dlam lingkutan 20-an ditahan bersama pasangan masing-masing di bilik berasingan kira-kira pukul 4.30 pagi Rabu. - Bernama

Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Lagi bukan ditangkap kerana larangan najis zina seperti yang digariskan oleh pendidikan sistem perundangan Islam. Walaupun namanya Jabatan Agama Islam.........

7 comments:

Unknown said...

http://www.budakbenteng.com/2013/09/akhirnya-wira-perkasa-tunduk-di.html

Anonymous said...

nak sabit zina camne yer?ikut waktu tgkap ke?atau tempat cam hotel?kalau silap tududh camne yer..?qazaf?..takyah cote la..pemunya blog ni bukan faham pun nak cite pjg..walaupun nampak cam cerdik..hehehe

Anonymous said...

qazaf.. memang tak payah cerita. Kalau buat qazaf nak kata selesai semua perundangan hudud?

senang sangat jadi jabatan agama. konon cerdik sangat tu.. He he he.

Anonymous said...

Pemilik blog yg bingai

Anonymous said...

Anon 1:22 , karat umno teruk sangat.
buat qazaf, dah kata siap hudud. bengong.

Anonymous said...

Nasehat saya jgn cuba mempermainkan perundangan Islam. Dikhuatiri jatuh murtad.

Anonymous said...


anon 11:22. cantik. siapa murtad? buktikan dengan nas.

Yang jelas, tak ikut hukum Allah, kafir, zalim, fasik. umno yamhnak kena?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails