Thursday, June 27, 2013

Pusat Hiburan Atau Pusat Maksiat? 19 GRO Vietnam Ditahan.

19 GRO warga Vietnam ditahan
Gadis Vietnam yang disyaki sebagai GRO dibawa ke IPD Manjung untuk siasatan lanjut.
19 GRO warga Vietnam ditahan
Seramai 19 GRO ditahan dalam serbuan di sebuah pusat karaoke, di Sitiawan

HALAMAN HIBURAN
SITIAWAN - Seramai 19 gadis ditahan dalam serbuan dijalankan sepasukan polis dari Bahagian Judi, Kongsi Gelap dan Maksiat (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Perak di sebuah pusat karaoke, di sini, semalam.

Pegawai Turus D7 IPK Perak, Deputi Superintendan Hasbullah Ali berkata, bertindak atas maklumat awam, serbuan dibuat pada jam 12 tengah malam ketika pelanggan berhibur dengan pelayan pelanggan (GRO).

Menurutnya, hasil serbuan, pihaknya berjaya menahan 19 gadis warga Vietnam berumur antara 18 hingga 34 tahun dipercayai GRO yang sedang melayan pelanggan mereka di pusat karaoke berkenaan.

“Apabila serbuan dibuat, didapati ada sebilangan pelanggan dan juga GRO berkenaan dalam keadaan pelik disyaki telah mengambil dadah.

“Memang sebelum ini sudah terdapat aduan daripada penduduk setempat berkenaan aktiviti GRO ini apabila mereka dilihat sering keluar masuk ke tempat ini,” katanya, menurut Sinar Harian hari ini. (IH)

Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Pusat Maksiat bertopengkan Pusat Hiburan? Betulkan balik konsep hiburan di Malaysia, sesuai dengan agama rasmi negara.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails