Friday, April 26, 2013

Tak Sedar N/Aziz S/Jumaat Di Putrajaya Tadi. Dah Tahu Huru-hara?


Nik Aziz sebelumdikerumuni.


Dikerumuni selepas sholat jumaat.





PUTRAJAYA: Masjid Tuanku Mizan atau lebih dikenali Masjid Besi Putraja bergema dengan teriakan takbir 'Allahuakbar' apabila jamaah solat Jumaat masjid itu merlihat Tuan Guru Datuk Nik Aziz di sana.
Kehadiran Tg Nik Aziz, Mursyidul Am PAS itu disedari apabila beliau keluar dari masjid selepas  selesai solat Jumaat. TG Nik Aziz yang menunaikan solat di situ hari ini selepas tiba pagi tadi untuk menyertai kempen menuju Putrajaya sepanjang hari ini.

Sepanjang berada di Ibu Negara, Menteri Besar Kelantan itu mempunyai jadual yang padat hari ini. Petang ini, beliau dijangka ke Lembah Pantai bagi memberikan sokongan moral kepada Puteri Reformasi, Nurul Izzah Anwar.

Malam ini pula beliau akan berceramah membantu calon PAS Putrajaya, Datuk Husam Musa di Presint 3  iaitu di belakang komplek Mahkamah Persekutuan. Dalam pilihan raya kali ini, TG Nik Aziz mempertahankan kerusinya di Chempaka, Pengkalan Chepa. (Hrkh)

Huru-hara? Lihat video ini..


Lihat sebelum ini...
E-Buku IH-69: PAS (PR) Bebaskan Putrajya.
E-Buku IH-69: PAS (PR) Bebaskan Putrajya. 

5 comments:

Anonymous said...

Dulu hina mahathir kata buat putrajaya mem bazir duit....nie nak putrajaya Pulak.....muntah jilat balik....malu lah saya nak jejak kaki..........

Anonymous said...

Mu la bodoh, itulah politik. Belajar le , dalam Islam pun ada poitik.

Anonymous said...

JR Omar said...
Terserlah KEBODOHANmu Anon 6:41

rexuan said...

Anon 654, dlm islam mmg ada politik tp bkn politik maki hamun dan kafir mengkafir..

Anonymous said...

Putrajaya itukan salah satu pusat pentadbiran !! kalo pakatan menang, pentadbiran automatic bawah pakatan !! ke masih bawah BN !! Wakluu.. politik mne luu belajar !! haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails