Wednesday, July 11, 2012

Seks Di Rumah Urut, Masih Belum Mampu Selesai?


SEBAHAGIAN daripada gadis Vietnam yang ditahan di sebuah pusat urut di Bayu Perdana, Klang semalam.

KLANG - Kegiatan haram pengusaha sebuah pusat urut yang menawarkan khidmat seks gadis Vietnam kepada pelanggannya berakhir selepas polis menyerbu premis terbabit yang baru seminggu beroperasi di Bayu Perdana di sini kelmarin.

Dalam operasi pukul 9.30 malam itu, seramai 11 gadis seksi warga Vietnam berusia antara 20 hingga 31 tahun ditahan di dalam premis terbabit bersama seorang lelaki warga tempatan berusia 36 tahun yang dipercayai penjaga pusat urut tersebut.

Turut dirampas, wang tunai RM315, minyak urut dan kondom yang digunakan dalam kegiatan itu.
Pegawai Turus Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Selangor, Deputi Superintendan Rohan Shah Ahmad berkata, risikan dijalankan selepas menerima aduan mengenai kegiatan di premis terbabit yang menyajikan gadis warga asing sebagai tarikan.

Menurutnya, pusat urut tersebut didapati tidak mempunyai sebarang papan tanda dipercayai untuk mengaburi kegiatan haram itu.

"Bagi memastikan pusat urut itu benar-benar selamat, penjaga premis hanya akan membenarkan pelanggan yang telah membuat tempahan melalui telefon untuk masuk," katanya kepada pemberita selepas operasi itu selesai kelmarin. (Kosmo)

Komen WEblog Ibnu Hasyim: Apakah kerajaan Malaysia pimpinan BN mash belum mampu menyelesaikan masalah seks dalam masyarakat iini?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails