Saturday, July 14, 2012

Filem Contoh Terbaik Isi Wadah Artis Dlm PR (PAS)..


 
HALAMAN HIBURAN
KOTA BHARU: Peminat setia filem 'Ketika Cinta Bertasbih' (KCB), berpeluang bertemu watak utamanya Abdullah Khairul Azam atau Mas Azam pada 18 Julai ini bertempat di Balai Islam Lundang. Mas Azam atau nama sebenarnya Kholidi Asadil Alam, akan menjayakan Bicara Selebriti sempena Hari Hiburan Islam (Hai) yang ke-5.

Program berkenaan akan membariskan dua orang artis lagi, iaitu Ana Rafali dan Yat Hamzah di samping seorang pendakwah Ustaz Hasrizal Abdul Jamil. Pengarah program, Ustaz Ahmad Baihaqi Atiqullah, ketika memberitahu Harakahdaily berkata,  program yang akan diadakan pada jam 9.00 malam itu akan dipengerusikan persenoliti TV3, Amin Idris.

Menurutnya, jika sebelum ini penganjur menjemput watak utama filem yang sama Oki Setiana Dewi, namun atas permintaan ramai, menjemput Mas Azam pula. “Insyaallah, kita mengharapkan program siri ke lima ini mendapat sambutan orang ramai untuk mendengar sembang hiburan dalam bentuk dakwah dan pada masa yang sama kita juga akan disajikan dengan bicara dakwah,”ujarnya. (IH)

Komen Weblog Ibnu Hasim: Wadah bagi golongan artis yang menyertai Pakaan Rakyat atau PAS perlu diwujudkan. Filem ini adalah contoh terbaik sebagai aktiviti mereka.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails