Tuesday, May 01, 2012

Kamu, Kini Sedang Memasuki Pantai Bogel

 Papan pengumuman di Haulover Beach

KAMU akan memasuki  ke dalam kawasan pantai bogel. Beberapa pantai yang kononnya 'membebaskan pengunjung dalam hal berpakaian.' Tetapi sebenarnya membelenggu manusia ke arah konsep yang menyeret manusia kepada keruntuhan moral dan kembali tidak bertamadun. Mahu membawa manusia keluar dari pantauan agama. Konon 'bebas', yang terbabas.


Sekadar contoh, antaranya ..


Satu: Haulover Beach (Florida, AS)


Pantai ini adalah salah satu yang terindah di Florida. Terletak di Florida selatan. Pantai ini jadi salah satu pantai bogel. Bahkan, ada papan pengumuman seperti gambar di atas. Boleh berkelah, bersukan, berenang dan lain-lain. Campur baur jantan betina, kecil besar dan tua muda
Pelancong berjemur sambil telanjang di Haulover Beach

Dua: Clifton Beach (Cape Town, Afrika Selatan) 

Pantai yang ada di kawasan Clifton, Kota Cape Town, Afrika Selatan ini memiliki pantai yang tersembunyi. Bebatuan karang menjadi penghalang bagi angin yang cukup kencang. Pasir putih dan mentari yang cerah membuat para pelancong kerap kembali ke sini. Pelancong biasanya menghabiskan waktu dengan berjemur tanpa pakaian. Tiada sehelai benang di badan pun boleh.





Tiga:  Little Beach (Hawaii, AS)
Kepulauan Hawaii memiliki beberapa pantai yang sengaja dijadikan sebagai 'pantai bogel'.Little Beach di Maui, Hawaii. Sama seperti pantai-pantai di atas.

Di Malaysia ada atau tidak pantai-pantai begini? Bagaimana untuk menghalang pantai-pantai begini berkembang di Malaysia? Tiada jalan lain, kecuali memilih pemimpin dari  parti yang memperjuang agama dan Hari Akhirat.  Itulah Parti Islam, atau PAS dan rakan-rakannya, kalau di Malaysia. Yaitu dengan menggunakan kuasa undi  dalam PRU 13  (Pilihan raya Umum) akan datang . (IH)

8 comments:

Anonymous said...

DAP KAFIR PERMAIN NAMA ALLAH BULIH PULA YER
..ANWAR..SABU..AZMIN...SEMUANYA ULAMAK KESAYANGAN PAS...HASAN ALI MENGHALANG MURTAD...DIBUANG PAS

JAKA said...

umno permain hukum allah boleh pulak ye. tolong jawab siapa Tuhan orang2 kristian malah semua manusia?

hassan ali menghalang murtad?

siapa yang halang hassan ali halang murtad?

sekarang dh berambus dari PAS takde pun kempen anti murtad. ya ada kempen fitnah anwar.

hassan ali tu hati kotor, niat kotor, keras kepala, berlagak pandai. tk tahu diuntung masuk PAS terus jawatan tinggi, tak pernah rasa penjara lagi pun.

sekarang umno ambik la hassan ali dan gerakkan kempen anti murtad...


munafik umno dan hassan ali

Anonymous said...

MACAM ADA GAMBAR BANG NUAR aja kat situ?

Rahmat said...

Kesian Anomymous kat atas nie....otak nya dah diprngaruhi media media pencacai....

Rahmat said...

Kesian Anomymous kat atas nie....otak nya dah diprngaruhi media media pencacai....

Anonymous said...

Rahmat.. ko nie pencacai UMngok ke?

Anonymous said...

PAS camana pun tetap minat perkara2 bogel dan seks ni

Anonymous said...

Pas ikut telunjuk Dap. Perintah Perak pas kasi pajakan tanah 999 tahun pada bangsa kulit kuning. PAS bukan nak buat hudud. DAP tak kasi. Yang pasti kalau Pkr menang Dap akan jadi Tpm.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails