Thursday, May 12, 2011

UMNO Ke 65: Strategi Lucahkan Anwar Dg Buku Pula.

KL 12 Mei 11: Strategi lucahkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim semakin hebat melanda politik Malaysia sekarang ini. Sesudah menggunakan politik liwat, politik video lucah dan kini buku lucah pula diedarkan dengan percuma.

Menurut Blogger Milo Suam, "..pengedaran buku seks pula yang diklasifikasikan sebagai 18 SX berjudul 'Tuhan, Politik dan Seks' pada sambutan ulangtahun ke-65 Umno di Kuala Lumpur malam semalam."

"Buku setebal 555 halaman dalam bahasa Melayu itu dikarang oleh penulis kontroversial Syed Hussein Al Attas dan diberikan kepada semua hadirin sebagai cendermata yang dimasukkan dalam sebuah beg. Ia dikatakan mempunyai butiran terperinci dakwaan salah laku dan orientasi seks pemimpin pembangkang itu.

"Pada muka hadapan buku itu tertera gambar palsu Anwar yang berambut panjang perang, bergincu serta berkuku merah dan label “18SX”. Antara lain, buku itu mendakwa simbol PKR melambangkan biseksual. Beberapa gambar Anwar ketika menjadi timbalan perdana menteri juga diterbitkan semula bagi mendedahkan kononnya hubungan beliau dengan beberapa wanita." Tulis Milo suam.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Malaysia sudah jadi negara politik lucah terburuk di dunia..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails