Tuesday, November 16, 2010

Cinta Rahsia Bekas Permaisuri Agung, Bukti Gambar?

gambar uncle seekers dan siti aishah

Uncle Seekers Dedahkan Hubungan Cinta Rahsia Dengan Bekas Permaisuri Agong Siti Aishah

SIAPA yang tidak kenal dengan Siti Aishah, bekas permaisuri Agong suatu ketika dahulu. Alkisahnya, Uncle Seekers di dalam blognya telah membuat satu pendedahan ekslusif kisah cinta rahsianya dengan bekas permaisuri Agong, Siti Aishah. Memang sukar untuk dipercayai tetapi gambar-gambar Uncle Seekers bersama Siti Aishah memang agak menunjukkan kemesraan mereka berdua.

Setakat hari ini, sudah 5 blog post sudah ditulis oleh Uncle Seekers untuk mendedahkan hubungan “cinta syhhh” antara mereka berdua. Kami tak mahu beri komen apa-apa. Mungkin anda sendiri perlu membaca pengakuan part 1, part 2 , part 3, part 4 dan part 5 dari Uncle Seekers. Kemudian anda buatlah penilaian anda sendiri.

Lagi gambar Uncle Seekers bersama mantan permaisuri Agong, Siti Aishah dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar uncle seekers dan siti aishah

gambar uncle seekers dan siti aishah

gambar uncle seekers dan siti aishah

gambar uncle seekers dan siti aishah

gambar uncle seekers dan siti aishah

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Tulisan ini bukan pendapat Ibnu Hasyim, hanya diangkat dari Blog beautifulnara.com moga-moga terdedah punca penyelesaian dan kesalahanggapan.

18 comments:

Penggenggam Pena said...

salam saudara

kalau boleh elakkan post gambar beliau yang tidak menutup aurat

saya sedih sebenarnya mendengar perkembangan ini

kita harapkan beliau kembali ke pangkal jalan

Farhan Dahan said...

saya setuju dgn pendapat red robin tu... kalu boleh gmbr peluk ngn x tutup aurat tu dibuang la..... malu dan sedih nk tgk... ini pun melibatkan maruah negara jugak sbb si dia ni pernah jadi permaisuri agong.... sekian just pendapat saja

Ali Mahmud said...

mALU, SEDIH KERANA MARUAH NEGARA KONON.pELUK-PELUK DAN TAK TUTUP AURAT, BEKAS PERMAISURI AGONG.

YANG MENGAKU WANITA PERTAMA NEGARA INI LA NI.. PELUK CIUM DENGAN ORANG PUTIH KAFIR, DEPAN RAMAI HANG TAK MALU NEGARA KE?

BINI PEMIMPIN PARTI MELAYU TERBEBAR DI DUNIA HANG TAK SEDIH KE?

Farhan Dahan said...

itu pun malu juga wahai saudara Ali Mahmud.... masalahnya entry skrg pasal expermaisuri agung...... bkn pasal si dia tuh....... sila komen bertempat ye..... Jgn duk asyik nk kondem org saje kerje kite ni.....Salam....

Anonymous said...

ini baru 1 Malaysia. mengubat jiwa tertekan guna kaedah non-muslim. selepas terubat bayaran mesti setimpal. bapak aishah ni memang gila glamor. aishah kawin sultan pasal bapaknya paksa. mungkin aishah sakit sebab dulu dia tak sempat menikmati dunia sebenar Malaysia. cerita bagaimana sultan terpikat kat aishah juga blm ada yg tulis, yg didengari, bapaknya membawa aishah ke satu majlis yg dihadiri sultan dan dipekernalkan pada sultan. yer la masa tu remaja dan bergetah, memang kategori pompuan cantik. bila sultan dah berkenan......bapaknya terus ambik kesempatan paksa aishah kawin ngan sultan. atas sebab tu tanpa perlu pangkat besar dlm army dia dah dapat Dato Seri blh "act" dgn kolnel2 kat mindef tu.

Anonymous said...

ex Permaisuri ni masa dulu pun da cerita tak eloknya. Ungkaseek ni pun mangkuk jugak, blh story pasal penari biru pastu attach gambar betina pakai bikini. yg lebih terselah buruknya seorang disini adalah anak pak syed ni, kemudian bapak Aishah, pastu maknyer Aishah dan AISHAH sendiri. duit dah ribu2 carila ustaz ajar kerohanian mungkin blh jadi mcm Radhiatul Alawiyah. Ikut story ungkasick,bapak Aishah tu takut bila anaknya kawin maka segala kekayaan anaknya akan hilang dari hidupnya. manusia yg pilih dunia akan resah hinggga hujung nyawa.

Anonymous said...

Saya pernah dengar Aishah ni tak boleh kahwin dengan rakyat biasa sebab dia dah pernah kahwin dengan Yang Dipertuan Agong Malaysia. Aishah hanya boleh kahwin dengan orang yang setaraf dengan Raja sahaja...(sebenarnya memang susahlah nak cari pengganti kalau dah raja aje boleh jadi suami). Mungkin sebab tu ayah dia terpaksa pastikan Aishah tak bercinta dengan orang biasa sehingga CCTV dipasang kat rumah Aishah. Bukan sebab harta sebab sebelum Aishah jadi Permaisuri pun keluarganya dah kaya. Apapun, inilah harga yang perlu dibayar oleh seorang rakyat biasa yang berkahwin dengan Yang Dipertuan Agong.

Anonymous said...

Pada pendapat saya sebagai masyarakat bertamadun dan beradab sopan benda negatif macam ni tak perlulah diheboh serata negeri...terus buat laporan ke majlis ugama islam agar diberi nasihat....kalau ada masalah psikologi atau psikiatrik terus je refer pakar pskiatrik...pakar psikiatrik bukan untuk orang yang masalah mental je...mereka yang mengalami tekanan perasaan pun boleh dirawat...jangan semuanya dianggap angkara perkara mistik..

Anonymous said...

tak sangka pulak.. rupanaya keluarga Al attas ni hampeh.. ingatkan nama Al attas tu keturunan ulamak ke.. rupanya puak merapu haha..ada ke nak ambik gambar hantu.. akai ada ka..
kesian bekas permaisuri ter perangkap dgn puak al attas ni..

Anonymous said...

Memang keturunan Arab Al-Attas ni jenis kaki temberang! Kaki auta saja lebih! Sampai bekas permaisuri pun diorang nak perdayakan. Entah2 dah berapa banyak gadis2 lain yang dah jadi mangsa keturunan maksiat ni!

Anonymous said...

setuju sgt..golongan yg nk kejar glamer nie mmg golongn pelopor mksiat..bkn nk kata..tp dh byk terpapar kt tenet nie...

Anonymous said...

Mengapa dipanggil nama saja sedangkan beliau pernah menjadi Pemaisuri Agong..atau kah setelah kematian suaminya semua gelaran itu tarik balik?Kesian sungguh bekas Permasiuri Agong..hanya kerana beliau datang dari kalangan rakyaat biasa...rasa hormat itu dah hilang....

Anonymous said...

Salam

Saya terkejut dan sedih tapi saya tak hairan ... selagi manusia .... fitrahnya dicintai dan mencintai ... baiklah... cintailah dia sejujurnya, seikhlasnya dan cinta yang bermaruah... tidak salah mencintai dan dicintai kerana dia tidak lagi ada ikatan lain... agar cinta anda diredai Allah...amin.

dpd myh1 Sabah

Anonymous said...

When found in epidermis products, it can help the [url=http://ywashst.com]lifecell[/url] could sunshine or cold coverage, chemical substance direct exposure along with other issues. order lifecell Not like other products obtainable in its group, this crease option would be relied upon http://lfcream.com so long as you rely on them

Anonymous said...

gambar ni selepas kawin ke belum

Anonymous said...

as salam.setahu sy gambar2 ni diambil ketika baginda permaisuri sedang sakit dan bukan dibawah kawalan baginda. erti kata yang lain, sakit kena sihir..wallahu'alam.. tapi diharap rakyat malaysia cepat melatah dan membuat penilaian yang tak adil.

Anonymous said...

as salam.setahu sy gambar2 ni diambil ketika baginda permaisuri sedang sakit dan bukan dibawah kawalan baginda. erti kata yang lain, sakit kena sihir..wallahu'alam.. tapi diharap rakyat malaysia TIDAK cepat melatah dan membuat penilaian yang tak adil. (sorry, td ada mistake ayat..sy ulang, diharap rakyat malaysia TIDAK cepat melatah dan membuat penilaian yang tak adil) tq.

Anonymous said...

Tak sepatutnya mengambil kesempatan atas kelemahan wanita yang sedang sakit.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails