Thursday, May 13, 2010

Kerja Kosong, Cakap Lucah Bogel Di Web, RM3,340 Seminggu,


Agensi pekerjaan cari wanita sanggup berbogel

BIRMINGHAM – Rangkaian agensi pekerjaan milik kerajaan Britain, Jobcentre Plus mencetus kontroversi apabila ia turut memuatkan iklan kerja kosong bagi mencari lelaki dan wanita menganggur yang mahu berbogel di hadapan kamera web dan berbual lucah, lapor sebuah akhbar semalam.

Pekerjaan sebagai teman seks di Internet itu ditawarkan oleh sebuah agensi telefon seks tempatan, Faceclick, yang menjanjikan gaji lumayan sehingga mencecah £700 (RM3,340) seminggu.

Setakat ini, iklan ‘pekerjaan dewasa’ itu disiarkan di tiga pejabat Jobcentre Plus di Britain iaitu di Birmingham, Warwickshire dan Shropshire.

Seorang gadis berusia 19 tahun yang mahu identitinya dirahsiakan berkata, dia ditawarkan kerja ‘panas’ itu apabila mengunjungi agensi pekerjaan tersebut baru-baru ini.

“Kontrak pekerjaan saya sekarang hampir tamat dan saya terdesak untuk mendapatkan pekerjaan baru,” kata gadis itu.

“Namun, saya bukan begitu terdesak sehingga sanggup untuk beraksi lucah di Internet,” katanya.

“Apakah sudah menjadi peranan Jobcentre Plus sebagai agensi kerajaan untuk mengiklan pekerjaan kepada mereka yang sanggup berbogel semata-mata bagi tujuan untuk hiburan golongan dewasa?,” soal seorang penganggur, Darren John, 23. – Agensi

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails