Friday, May 13, 2022

Komen Rakyat 'Ikut telunjuk ustaz eng guan'.

 

Komen Rakyat dalam blog ini..

8 comments:

Anonymous said...

Zaman pee hancing siap nak jual aset tabung haji. Bukan cari ikhtiar bagaimana nak pulihkan. Ini jarum untuk rompak harta orang Islam ikut dokumentasi. Sialan betul menteri agama ketika itu. Ikut telunjuk ustaz eng guan.

Anonymous said...

Rupa rupanya yang luluskan pembelian kapal selam scorpene ialah pm atok dan menteri duit nya abam ketika itu. Aduui. Kena tipu seluruh rakyat jelata putar belit atok dan abam. Sebab ajib jadi pm, abam cari jalan nak jadi pm dgn jatuhkan ajib. Licik licik si abam ni.

1 comment:

Anonymous said...

Debat Hujah Sapura Energy muflis, rakyat rugi – Bossku

Sapura Energy Bhd. (SEB) yang sedang menghadapi masalah kewangan merupakan syarikat perniagaan strategik buat negara.

Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak berkata, ini kerana SEB mempunyai 10,000 anak tempatan kemahiran tinggi dan 4,000 vendor utama.

Jelas beliau, pada masa sama, ia juga adalah syarikat yang dimiliki dana rakyat di bawah Permodalan Nasional Berhad (PNB).

“Kenapa Sapura perlu diselamatkan kerana terdapat 10,000 anak tempatan kemahiran dan 3,000 vendor. Sapura juga milik rakyat Malaysia dan keputusan itu dibuat ketika Kerajaan Pakatan Harapan.

Kalau Sapura tak dimiliki PNB saya pun tak minat berdebat dan 10 juta pelabur Amanah Saham Bumiputera dan kerajaan akan kerugian RM5 bilion kalau Sapura gagal.

“Kita perlu ingat Sapura pernah menjadi syarikat minyak dan gas kedua terbesar di dunia

Setelah PNB bailout Sapura masa PH berkuasa maka semua duit bailout habis dibelasah oleh kroni dan Mokhzani.

Itu lah kerja Tun dari dulu bila rugi minta kerajaan bailout. Lepas bailout maka duit di sakau sampai kering oleh anak dan kroni. Begitu lah seterusnya sampai Cik Jamil mampos..ehh itu cite P. Ramlee.. begitu lah seterusnya sampai Tun mampos..

Kalau Tanya Tun dia akan cakap itu salah Najib.. sedangkan yg melingkupkan Sapura PH masa. Tun bodoh tu jadi PM. Tanya Rafizi kuda kayu Tun formula dia suma ke laut dalam.. Bila kerajaan tak setuju bailout maka Tun akan lancarkan fitnah jijik pada pemimpin tersebut.

Bailout dan rompak lagi...

Tun Mahathit rakyat dah meluat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails