Tuesday, May 10, 2022

Penyanyi Britney Spears bogel, “Wanita ini sakit.."

 

HALAMAN HIBURAN

Kecoh Britney Spears ‘belanja’ gambar bogel


Los Angeles – Penyanyi Britney Spears mencetuskan kebimbangan ramai selepas memuat naik beberapa gambar bogel miliknya dalam Instagram. 

Menerusi beberapa gambar yang dimuat naik, penyanyi berumur 41 tahun itu hanya menutup bahagian sulitnya menggunakan emoticons (emoji).

Melihat pada keterangan pada gambar, Spears berkata, gambar berkenaan telah diambil dan disimpan dalam telefon bimbitnya sebelum mendapat tahu dirinya hamil.

“Gambar-gambar tempoh hari ketika di Mexico sebelum ada bayi dalam perut saya.

“Kenapa pula saya kelihatan 10 tahun lebih muda sewaktu bercuti? Saya sayang anda semua,” tulisnya ringkas.

Hantaran tersebut dibanjiri pelbagai reaksi dan komen selain rata-rata pengikut menyifatkan kesihatan mental Spears semakin merudum.

“Wanita ini sakit, dia perlukan bantuan segera,” tulis peminat.

Pada masa sama, ada juga turut mengaitkan tindakan pelantun lagu hit Oops!…I Did It Again itu berpunca daripada kes pemilikan harta serta kehidupannya yang dikawal ketat bapanya sebelum ini.

Tidak setakat itu, peminat turut menyalahkan tunangnya, Sam Asghari yang disifatkan tidak menjaga dan mengawal Spears sebaiknya.

Terdahulu, Spears mengumumkan dia hamil hasil hubungan bersama Asghari. – KOSMO! ONLINE

Peminat-pemnat penyanyi Britney Spears, wanita sakit itu.. 

Komen Weblog Ibnu Hasyim: “Wanita ini sakit, dia perlukan bantuan segera,” tulis peminat Britney Spears. 

Ya, jiwa mereka sakit, perlukan bimbingan rohani.  Semoga artis-artis di Malaysia tidak sesakit itu, insya Allah.

1 comment:

Anonymous said...

PH (Pakatan Hipokrit) Lakonan Tun Mahathir dan Majlis Peguam Naik Kembang Tekak Rakyat. Tun Mahathir rakyat dah meluat..!!

Hipokrit sungguh Pakatan Harapan (PH). Masihkah kita ingat ketika kes Anwar Ibrahim dibicarakan dahulu, seluruh institusi kehakiman dihentam termasuklah Ketua Hakim, seluruh institusi polis dihentam termasuklah Ketua Polis Negara dan seluruh Jabatan Peguam Negara dihentam termasuklah Peguam Negara. Tidak ada sesiapa pun yang dikecualikan.

Apabila kes Najib Razak dibicarakan pula, seorang hakim pun tidak boleh disentuh langsung walaupun beliau disyaki melakukan jenayah.

Rakyat dapat melihat bagaimana paniknya pemimpin Pakatan Harapan(PH) dan Mahathir apabila siasatan dijalankan terhadap Hakim Mohd Nazlan atas dakwaan jenayah

Simber terbaru ada pihak kaw tim dengan Raja Petra... tawaran samgat lumayan tutup mulut dan nafi... Kartel Mafia terdrsak cemas dan gelabah..

Pada Tun Mahathir Mohamad... rakyat sudah meluat..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails