Tuesday, May 08, 2018

Pakatan Mahathir, Hishamudin Rais &Rafizi.... Waspada ATM dan PDRM




Kenyataan DrM dalam MsiaKini ialah kebimbangan DrM jika PM Najib tewas dan tidak serah kuasa.
Ayat DrM ini adalah satu kenyataan bahaya. Dicampur dengan ramalan INVOKE ciptaan Rafizi yang mengSIFARkan kemenangan PAS.


Di sini DrM nak ajar kepada pengikutnya bahawa PH mesti menang walaupun kalah teruk.Perangai buruk DrM ialah tidak mengaku salah dan anggap beliau senantiasa suci dan menang macam 22 tahun pimpin UMNO dan BN.

Selepas ini jangan pelik pada 10hb Mei Dr M akan arahkan pengikutnya buat kacau huru harakan Malaysia dengan demostrasi jalanan dan mogok kerana tidak dapat terima kekalahan.

Ingat 10hb Mei menghampiri 13 Mei.Sejarah hitam Malaysia.

Hishamudin Rais dan puaknya sedang menunggu saat indah ini untuk bersama DrM dulunya adalah musuh utama beliau.Puak Komunis bila berjumpa puak Sosialis(DrM dan DAP) maka hasilnya terjadilah mogok dan demostrasi jalanan.

Jika dulu pasca PRU13 Rafizi gagal ciptakan Blackout 505, kini Rafizi telah ada rakan kongsinya yang ada rekod buruk politiknya iaitu DrM.

Malangnya pengakhiran politik DrM berakhir dengan penghinaan. (TKO)

Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS

9 comments:

Cik Minah said...

PRU14 bukan mengundi untuk agama.
KITA SEMUA sudah ada agama, kecuali akidah kamu tidak kukuh,barulah menganggap ada orang boleh gugat agama kita.

ADA 5 PERKARA DALAM PERLEMBAGANA YANG TIDAK BOLEH DIUBAH OLEH 22 KERUSI PARLIMEN (DEWAN RAKAYAT) ATAU MANA-MANA PARTI PUN YANG MEMB ENTUK KERAJAAN KECALI dengan persetujuan RAJA-RAJA MELAYU. LIMA PERKARA ITU IALAH;

1. Islam sebagai agama rasmi Persekutuan
2. Hak Istimewa raja-raja Melayu
3. Hak Istimewa orang Melayu
4. Bahasa Melayu sebagai bahasa kebangsaan
5. Hak pengistiharan Darurat

LIMA PERKARA INI TERPAHAT KEMAS DALAM PERLEMBAGAAN. Ia tidak boleh diubah sekalipun diluluskan 100% oleh 222 orang ahli Parlimen Kerusi Dewan Rakyat, tidak kira parti mana yan g membentuk kerajaan KECUALI mendapat persetujuan Majlis Raja-Raja seperti yang disebut dalam Afrtikel 159(5) PERLEMB AGAAN PERSEKUTUAN.

Justru itu, segeralah berhenti daripada terus memperbodoh-bodohkan diri anda, khususnya orang-orang Melayu dan ISLAM.

PRU14 adalah PERIHAL MEMILIH CALON DAN PARTI MANA YANG MENAWRKAN DASAR, PROGRAM DAN KHIDMT YANG TERBAIK KEPADA RAKYAT DAN NEGARA. BUKAN MASA UNTUK MEMILIH AGAMA ATAU PUN BANGSA.

Anonymous said...

Terbaik cik minah. Blogger ni hanya mainkan sentimen aje. Macam isu hudud akan timbul setiap kali pru. Pusing2 TM yang tentang. Masa pak lah n najib knp tak buat2 juga. Sebagaimana hadis NABI SAW tentang agamawan akhir zaman yang akan menjual agama demi kepentingan duniawi. Bukti depan mata. Bukan cina atau india kalau mereka tentang pun sebab mereka tak faham lebih2 lagi mereka tengok banyak versi tentang hudud oleh agamawan berpegang kepada bukan kepada agama islam tapi mengikut acuan fahaman politik mereka. Ini yang membuat bukan islam keliru dan bila merka bersuara maka dituduhlah kapir harbi dsbnya. Tapi yang ni pun ada ulamak hanya tuju pada DAP aje sedangkan mca mic dan komponen bn disarawak terang2 menentangya. Takda pulak kena maki n jadi kapir. Wajah2 ulamak akhir zaman yang sesat dan menyesatkan demi habuan duniawi. Nauzubillah.

Anonymous said...

Betul. Oleh itu jgn lah pilih parti yg sama sahaja rakusnya dgn yg sedia ada. Baru perintah 2 negeri dah berpuluh kes salahguna kuasa. Itu tak termasuk nak liberal Islam di Malaysia. Klu agama Islam rasmi tapi liberal apa maknanya. Jadi pilihlah parti yg menawarkan dasar, program dan khidmat terbaik iaitu Pas insyaAllah aminn..

Anonymous said...

Betul. Contoh terbaik boleh dilihat parti yg bawak imej agama tapi sebenarnya hanya utk kepentingan politik iaitu pan. Bila dap komen apa sahaja tentang Islam, mereka akan tunduk dan patuh. Liberalisasi, lgbt dan byk lagi yg disenaraikan tapi semuanya pan takut menikus utk tegur.

Dah ditambah pulak dgn kehadiran mahathir yg kuat persenda Islam dan Nabi. Buat hudud nnt makan sup tangan. Nabi tak ada pisau cukur sbb itu berjanggut. Walhal mempersenda hukum Islam itu boleh membawa knp terbatalnya syahadah. Tapi mahathir peduli apa sbb anaknya marina pun sama liberal. Dulu mat sabun marah betul dgn liberalnya si mahathir sampai menggelar mahathir sbg mahafiraun. Tapi hari ini kerana gila mengejar kuasa dunia, 'firaun' pun mat sabu nak lantik sbg pm..jadi penjual agama ada didalam pakatan harapan dan janganlah diundi pr ini...jauhilah..selisih nauzubillah..

Anonymous said...

sorry typo..ph not pr

Anonymous said...

MINAH KAKI KENCING

Minah ternakan sifu evangelis DA-Pig telah berdusta dan membohongi umat Islam supaya umat Islam mengundi pakatan wayang DA-Pig yang telah menentang dan menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Jika pakatan wayang DA-Pig berkuasa, mereka akan mengubah perlembagaan persekutuan untuk mengubah negara Islam Malaysia (perkara 3(1)) kepada negara republik seperti republik singapork yang menindas agama Islam dan umat Islam.

Pengkhianatsn Dr M terhadap agama Islam, umat Islam dan DYMM Agong:

Akta Perlembagaan (Pindaan) 1984 (Akta A584) telah meminda peruntukkan tersebut untuk memgehadkan kuasa Yang di-Pertuan Agong untuk tidak berkenan akan suatu rang undang-undang. Yang di-Pertuan Agong hanya diberikan kuasa untuk menangguh penguatkuasaaan rang undang-undang selama 30 hari sahaja sementara Parlimen mempertimbangkannya semula. Parlimen diberikan kuasa di bawah Fasal (4A) Perkara 66 sebagaimana yang diperkenalkan oleh Akta A584 untuk mengatasi kengganan baginda Yang di-Pertuan Agong dengan undian dua pertiga majoriti dijalankan berkenaan rang undang-undang yang tidak diberikan Perkenannya. Prosedur ini kemudiannya disusun semula oleh Akta Perlembagaan (Pindaan) 1994 (Akta 885) yang mengehadkan kuasa Yang di-Pertuan Agong untuk tidak berkenan dengan suatu rang undang-undang selama 30 hari sahaja sebelum ia menjadi undang-undang sebagai telah diperkenankan olehnya, dan sekaligus memansuhkan keperluan Parlimen untuk menimbangkannya semula. Pindaan ini yang masih dipakai sekarang telah berkuatkasa pada 24 Jun 1994.

Anonymous said...

Biasalah barua dedak roket 10:40 am sokong minaah kaki kencing. Tulis komen merepek dan merapu tanpa bukti menunjukkan barua-barua pandap ini bodoh kuasa 10 .

Anonymous said...

PRU14 adalah sangat penting untuk agama Islam dan umat Islam kerana agama Islam dan hak umat Islam sedang diancam oleh parti sekular liberal seperti parti mahafiraun, parti kak jah liberal, parti mike selfie dada amoi dan parti kafir harbi seperti DA-Pig, Gelakkan, MaCAi, MICkey mouse dll yang telah menentang dan menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam sebagai rakyat majoriti di negara ini.

Jika puak-puak sesat dan menyesatkan ini berkuasa , mereka boleh mengubah perlembagaan negara untuk mengubah negara Islam menjadi negara sekular liberal yang akan menindas dan menafikan hak agama Islam dan umat Islam di negara ini.

Mengikut peraturan yang dibuat oleh mahafiraun sendiri semasa mahafiraun berkuasa iaitu jika DYMM Agong tidak tanda tangan keputusan yang diluluskan oleh parlimen, keputusan parlimen itu tetap berkuatkuasa selepas 30 hari.

Lihatlah bagaimana mahafiraun mengkhianati agama Islam dan umat Islam. Ini bererti jika pakatan wayang DA-Pig berkuasa, pakatan boleh mengubah perlembagaan yang menjamin hak agama Islam, hak umat Islam dan hak raja-raja Melayu kepada perlembagaan sekular liberal seperti republik singapork.

Lihatlah nasib malang umat Islam yang ditindas oleh pemerintah kafir Singapork. Ini bererti pakatan sarkis DA-Pig boleh mengubah negara kita menjadi republik singapork yang kedua.

Jika malapetaka ini berlaku, menanggis air mata darah sekali pun tidak berguna. Anak cucu cicit pasti akan meludah kubur ibu bapa dan datuk jika ibu bapa dan datuk nenek mereka mengundi parti sekular liberal dan parti kafir harbi dalam PRU14.

Oleh sebab itu marilah kita semua menyokong dan mengundi parti Islam PAS pimpinan ulama Islam dalam PRU14 untuk menjamin, melindungi dan membela agama Islam dan hak umat Islam dan rakyat negara ini.

Anonymous said...

Setuju 2.34...pan ambil ringan perkara ini...hujah mereka terlalu mudah ie dap kerusi sikit...minoriti...tapi dgn adanya kuasa dan disokong oleh pkr yg juga liberal, disertai dgn pan yg ada power 'tunduk patuh', dap boleh buat apa shj.

Itulah yg terjadi pada syria...w.pun sunni 70 peratus dan syiah 30 peratus. Ttp setelah silap memberi kuasa kpd syiah didalam pemerintahan adakah sunni yg majoriti 70 peratus itu mudah utk mengambil kuasa tu kembali? Tidak sekali kali...sehingga hari ini masih gagal...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails