Tuesday, October 10, 2017

Seluar Paha Ayam Goreng, Kini Jadi Trend! Jangan Tertawa..


FESYEN seluar 'paha ayam goreng’ kini menjadi trend di media sosial selepas ia dikongsi oleh seorang pengguna twitter. Seluar berkenaan dijual Ia dijual di Jepun oleh kedai e-dagang Rakuten pada harga RM347.

Jualan seluar ayam goreng itu bak `goreng pisang panas’ kerana ia mendapat sambutan. Kainnya tidak mudah kedut dan selesa dipakai. Ia juga panjang hingga ke paras buku lalu.
Seluar Ayam Goreng
Seorang pengguna twitter, k-kazu-magi telah terjumpa seluar yang berwarna oren itu dan kemudiannya memuatnaik dalam twitter. Tanpa disangkanya, entri berkenaan memperolehi lebih 60,000 `liked’.

“Apa yang saya fikirkan ketika melihat seluar ini… ialah KFC,’’ demikian tulis k_kazu_magi. Ada juga pengguna twitter memberitahu mereka tidak dapat menahan ketawa melihat seluar seperti paha ayam goreng itu.

Apa yang penting sekarang, sesuaikah untuk pakaian remaja Malaysia, terutama yang beragama Islam sesuai dengan Perkara 3 Perlembagaan Malaysia Islam agama bagi Persekutuan?

Kalau tidak sesuai, apa yang patut kita buat?  (IH)

1 comment:

Anonymous said...

Nak harap husam, paling bagus pun letak sumbu ajaib dalam tangki minyak motor. Alasan jimat minyak. Diminta juga para ayam goreng PANas membeli sorang sehelai seluar oren fried chicken ini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails