Wednesday, May 11, 2016

Bola Jaring, Sihat Perkasakan Jihad..

SUKAN
Majlis Perasmian di rasmikan oleh Puan Nor Zarina Mohd Azhar Setiausaha Dewan Muslimat Pas Selangor.
Terima kasih kepada kepimpinan muslimat di Kawasan Tg.Karang dan Kuala Selangor kerana membantu dan mendokong gerak usaha muslimat muda.
Tahniah kepada muslimat muda Gen-3 Selangor kerana berusaha menjayakan kejohanan julung kalinya ini.
Mari sihat...
Memperkasa amal jihad.

3 comments:

Anonymous said...

Mat sabu pula waktu sekolah buat syarahan politik bola ping pong. Bila dah tua kerepot dia pula membuat politik mencampak mikrofon

Anonymous said...

PKR AJAK PAS, KHALID SAMAD "PANAS" NI KENAPA!!!

Heh! Sakit kat belah mana pulak Si Khalid Samad ni bila PKR pelawa PAS sertai semula Pakatan Haprak tu? Yang dia sibuk - sibuk nak mempertikaikan kenyataan PAS ni pasal apa?

Nampak sangat la yang Si Khalid Samad ni jenis orang yang tak tau malu. Walhal isu tu takde kaitan pun dengan parti KUALI dia. Yang dia nak sibuk sangat tak tentu arah tu kenapa?

Dalam kenyataan yang dikeluarkan semalam, Si Khalid Samad tu mempertikaikan saranan yang dibuat oleh Pengarah Pusat Penyelidikan PAS berhubung isu yang telah dibangkitkan.

Si Khalid Samad tu kata, saranan yang dibuat oleh PAS itu tidak akan memberikan sebarang keuntungan kepada pembangkang, tetapi sebaliknya ia hanya akan memecah belahkan Pakatan.
"Istilah blok ketiga maknanya ada tiga kumpulan dan teori ini bertujuan untuk memecahbelahkan pembangkang sedangkan apa yang diusahakan itu ialah untuk menyatupadukan pembangkang supaya bersatu dan mampu hadapi Perdana Menteri (Datuk Seri Najib).


"Jadi konsep blok ketiga ini memang satu konsep yang pelik dan bertujuan untuk mengukuhkan kedudukan Barisan Nasional," katanya.
Masalahnya, kalau PAS takde dalam Pakatan pun, diorang tetap berpecah belah juga. Bukti dah ada depan mata. Takkan itu pun Si Khalid Samad tu masih enggan mengakuinya lagi?

Soalnya sekarang diantara PAS dan PKR. PKR cuba pujuk PAS masuk semula dalam Pakatan. Tapi PAS tolak pujukan tersebut. Sebaliknya, PAS ajak PKR sertai mereka dalam blok ketiga.

Dari kenyataan itu, pendirian PAS cukup jelas bahawa diorang tidak mahu bersekongkol dengan DAPigs dan parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu. Perkara itu memang sudah cukup jelas.

Biarpun PAS tidak menyatakan pendirian itu secara terbuka, tapi semua orang dah tau betapa berbulunya PAS terhadap tindakan yang dilakukan oleh DAPigs terhadap mereka selama ini.

Begitu juga dengan langkah sumbang yang dilakukan oleh bekas pemimpin PAS yang tewas dalam pemilihan parti baru - baru ni. Mana mungkin PAS akan bekerjasama dengan Pengkhianat.

Maka kesimpulan mudahnya, Si Khalid Samad ni tak payah la nak sibuk dan memandai - mandai bagi pandaian itu ini. Baik dia jaga parti dia dulu. Dapatkan keyakinan rakyat untuk menyokong parti dia tu. Jangan sibuk nak jaga tepi kain orang lain je!!!

Semut Hitam at Rabu, Mei 11, 2016

An Anonymous said...

Khalid risau saranan PAS agar teruskan agenda hudud akan melukakan hati tuan besar dia..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails