Monday, September 28, 2015

Alatan Seks Kreatif, Ramai Wanita AS Jadi Gila..


MENURUT kajian, seramai 40 peratus wanita mengaku memiliki sekurang-kurangnya satu alatan seks dan 4.5 peratus mempunyai enam atau lebih.
Kajian terhadap lebih 1,000 perempuan Amerika Syarikat juga mendapati 87 peratus golongan itu lebih gemar membeli alatan seks berbanding bahan lucah atau pakaian dalam seksi.
Industri seks juga sedang berkembang pesat di negara itu dan dianggarkan bernilai AS$15 bilion, menurut Time, yang memetik AlterNet.
Keadaan itu mendorong pelabur berlumba-lumba menghasilkan alatan paling “kreatif” untuk menarik pelanggan.
Hasil kegilaan itu, kini tercipta pelbagai alatan yang pelik, antaranya seperti berikut:
1. 'Ekor kucing'. Ekor dengan bahagian pangkal bersaiz 7.5 x 3.3 x 3cm itu bertujuan mencetuskan sensasi seks anal. Dengan ekor sepanjang 60cm, ia meletakkan huraian mengaitkannya dengan liar seekor kucing.
2. Karung penutup badan kain ketat spandeks. Ia yang menutup seluruh kepada hingga tapak kaki. Laman Sub Slave menghuraikannya sebagai sesuai untuk “latihan hamba”.
3. Sarung tangan ElectroSex. Ia bertujuan merangsang tubuh badan manusia ketika perhubungan seksual.
4. Selaput dara tiruan. Ia dicipta kerana ia melambangkan kesucian seorang gadis dan di sesetengah tempat ia boleh menentukan hidup atau matinya seorang perempuan. Tidak perlu lagi pembedahan, kini ia dapat dipakai dengan mudah di kemaluan dan memberikan fungsi yang sama.
5. Botol bau ketiak pelajar sekolah di Jepun. Ia dikatakan boleh digunakan oleh terhadap pasangan, patung, pakaian dan lain-lain. Bau itu dikatakan dapat merangsang nafsu seks.
6. Kemaluan palsu lelaki berserta badan separuh. Tidak seperti alat klasik jenis itu, ia kini turut memuatkan bahagian dada dan perut lelaki, yang dibentuk sebagai lelaki sasa. Badan itu direka untuk dapat dipegang golongan wanita ketika berahi.
7. Penggetar emas. Ia disalut emas 24 karat. Dikenali sebagai “Inez”, ia dikatakan sebagai penggetar paling eksklusif prenah dicipta. Ia dijual dengan harga AS$15,000 (RM54,500). Jika tidak mampu, jangan bimbang, ada juga penggetar perak yang harganya murah sekali ganda.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Perlukah pihak berwajib atau Kementerian Kesihatan menangani, mengawasi atau menggalakkan perkembangan alatan seks tersebut ke negara ini? Perlu wanita Malaysia jadi gila macam wanita AS?(IH)

8 comments:

Anonymous said...

Budaya Amerika dan gerakan kebebasan wanita telah menjadikan sebahagian besar perempuan Amerika telah menjadi 'raksaksa betina' materialistik yang menakutkan orang-orang lelaki Amerika. Raksasa betina yang mementingkan diri ini telah menyebabkan kehidupan suami mereka penuh sengsara dan mereka menyebabkan lelaki Amerika menjadi miskin atau papa kedana apabila raksasa betina menuntut penceraian.

Akibatnya 70% lelaki Amerika tidak mahu berkahwin dengan perempuan Amerika dan sebahagian dari lelaki Amerika berkahwin dengan perempuan Eropah, Asia dll.

Unknown said...

HEHEHEHE... nko elok tulis artikel cerita-cerita macam ni je! takyah tulis le lagi pasai politik.. kalo bab politik menampakkan sangat nko sayang sangat Hadi Awang. Artikel bab-bab macam ni sesuai sangat dengan nko.. sdara Admin!!!

Anonymous said...

Sebahagian lelaki Amerika mendakwa mereka tidak menikmati hubungan seks kerana kemaluan perempuan Amerika adalah terlalu longgar kerana perempuan Amerika terlalu kerap berzina dengan pelbagai pasangan.

Jika seorang perempuan Amerika berzina dua kali seminggu dengan pasangan yang berlainan, dalam masa 10 tahun perempuan itu telah berzina dengan 2x 52 minggu x 10 = 1040 orang lelaki.

Inilah akibat dari budaya yang mengamalkan seks bebas !

Ibnu Hasyim said...

T.kasih Blogger KAPOK TUPO Dll.

bunbinban said...

Hehehe..sesuai sgt. Rajin admin gugel bab2 ni. Bab politik nmpk mcm islamik sesgt tpi bab seks nmpk mcm ngam je ngan admin

The Seven Thing said...

KLU BALA TURUN BUKAN SETAKAT PUAK NI YG KENA

Anonymous said...

ITu nama nya creative dan innovative

Anonymous said...

Kah kah kah puak2 macai dan balaci Dap buat malu2 kucing pulak dah padahal depa lagi pro bab seks ni dan salah satu agenda perjuangan depa pun seks spt lgbt ............. admin cuma utarakan soal seks dari segi pendidikan , pengetahuan serta masalah dan kesan yg timbul padahal puak2 macai dan balaci Dap fokuskan seks sbg hobi dan ketagihan melampau hatta sebahagiannya pula sbg way of life !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails