Sunday, June 14, 2015

Pasangan Maksiat Lompat Tngkap, Lari Dengan Seluar Dalam Sahaja.



Ini gambar lain,seorang guru sekolah menengah di Duri ditangkap semasa sedang berbuat maksiat dengan seorang siswinya di dalam kerata. Perbuatan bejat guru dengan murid itu membuat heboh Kota Duri, Kecamatan Mandau, Bengkalis, Indonesia.

Jakarta: Di negara umat Islam terbesar di dunia, tiga pasangan maksiat yang ditahan di penginapan wilayah Negara, Kabupaten Jembrana, Indonesia, terlepas. 

Pasangan tersebut menghilangkan diri dengan melompat melalui tingkap. Lari menggendong membawa seluruh pakaian dengan memakai seluar dalam sahaja. Bahkan ada 1 pasangan maksiat itu lari tanpa mengenakan bra. Ada yang tanpa pakai kasut, berkaki ayam.

"Kabur semua, anggota kami kalah cepat. Maklumlah mereka lari tanpa alas kaki. Sedangkan kami pakai sepatu PDL lengkap," tutur salah seorang anggota Satpol PP Jembrana, Jumaat (12/6).

Diakuinya saat itu anggota sudah berusaha mengepung lokasi, namun pasangan maksiat ini seperti tahu celah jalan untuk lari. Akibatnya pegawai hanya boleh lihat tapi tak sempat buat tangkapan.

Operasi kemudian diteruskan ke lokasi warung remang-remang yang didakwa menyediakan wanita pelacur dengan kadar rata-rata Rp.100 ribu (RM30) hingga Rp 200 ribu (RM60). Namun lagi-lagi operasi bocor, dan petugas polis kembali ke markas hanya membawa puluhan wanita yang tanpa identiti. 

Maksiat perlu dibanteras, walau di mana saja umat Islam berada. (sumber/IH)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails